ψηφιακο
Για άλλη μια φορά μετά τα τρίμηνα (αναπληρωτές covid) που μοριοδοτουνταν περισσότερο, βλέπουμε την τηλεκπαίδευση να είναι το όπλο στα χέρια του συστήματος. Η τηλεκπαίδευση χρησιμοποιήθηκε ως μέσο καταστολής τόσο στους μαθητικούς όσο και στους φοιτητικούς αγώνες.

«Σουπερμάρκετ της εκπαίδευσης» χαρακτηρίζει το αναμενόμενο Ψηφιακό Φροντιστήριο το Συντονιστικό Αναπληρωτών-Αδιόριστων Εκπαιδευτικών και ζητά την απόσυρσή του.

Οπως τονίζει σε ανακοίνωσή του το Συντονιστικό, όσοι στελεχώσουν τα ψηφιακά φροντιστήρια θα στείλουν βιογραφικό και ενδεικτικά βιντεομαθηματα και θα περάσουν από συνέντευξη.

«Το κίνητρο που δίνεται σε όσους εργαστούν είναι η έξτρα μοριοδοτηση σε αναπληρωτές και τα έξτρα μόρια για να εργαστούν αργότερα ως στελέχη της εκπαίδευσης. Σαν να λένε "μας κάνατε τη δουλειά, σας ανταμείβουμε να γίνετε διευθυντές γιατί νιώθουμε βέβαιοι ότι θα είστε ακόμα πιο πιεστικοί στους εκπαιδευτικούς του σχολείου σας στη χρήση της τηλεκπαίδευσης".  Σαν να λένε "δείξτε μας πόσο πολύ ωραία βίντεομαθηματα φτιάχνετε για να πάρετε αυτά τα έξτρα μόρια ως αναπληρωτές και μην δίνετε σημασία ότι σας έχουμε βάλει σε μια αρένα μοριοδοτησης (βλ. προσοντολογιο) και ότι έχουμε κάνει το πτυχίο σας ουσιαστικά χωρίς δικαιώματα αφού με αυτό μόνο δεν πρόκειται να δουλέψετε". Σαν να λένε "διδάξτε ψηφιακά και μη δίνετε σημασία που θα βλέπετε όλο και περισσότερο τις θέσεις εργασίας να γίνονται λάστιχο και ως φυσικό αποτέλεσμα να μειώνονται".», σημειώνει.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Η κυβέρνηση της ΝΔ, έχοντας το προηγούμενο διάστημα κάνει δώρο στους διάφορους επιχειρηματίες της εκπαίδευσης τη δυνατότητα ίδρυσης ιδιωτικών πανεπιστημίων και μετά από μια σειρά νομοθετημάτων που κατηγοριοποιούν ακόμα περισσότερο σχολεία και εκπαιδευτικούς, έρχεται να διαλύσει ό,τι απέμεινε στο δημόσιο σχολείο. Θεσμοθέτησε μέσα στο καλοκαίρι (γιατί άραγε;) το Ψηφιακό Φροντιστήριο και κάλεσε μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς να το στελεχώσουν για το  σχολικό έτος 2024-25.  

Όπως φαίνεται στα σχέδια της κυβέρνησης είναι ακόμα περισσότερο να βαθύνει την κατηγοριοποίηση, πάντοτε στις επιταγές της πολιτικής του ΟΟΣΑ και της ΕΕ, αφού θα στελεχώσει κρατική δομή, όπως αυτό το ψηφιακό φροντιστήριο με κριτήρια που συνηθίζουμε να βλέπουμε σε ιδιωτικές επιχειρήσεις. 

Να το αποσύρουν τώρα!

Όσοι στελεχώσουν τα ψηφιακά φροντιστήρια θα στείλουν βιογραφικό και ενδεικτικά βιντεομαθηματα και θα περάσουν από συνέντευξη. Το κίνητρο που δίνεται σε όσους εργαστούν είναι η έξτρα μοριοδοτηση σε αναπληρωτές και τα έξτρα μόρια για να εργαστούν αργότερα ως στελέχη της εκπαίδευσης. Σαν να λένε "μας κάνατε τη δουλειά, σας ανταμείβουμε να γίνετε διευθυντές γιατί νιώθουμε βέβαιοι ότι θα είστε ακόμα πιο πιεστικοί στους εκπαιδευτικούς του σχολείου σας στη χρήση της τηλεκπαίδευσης".  Σαν να λένε "δείξτε μας πόσο πολύ ωραία βίντεομαθηματα φτιάχνετε για να πάρετε αυτά τα έξτρα μόρια ως αναπληρωτές και μην δίνετε σημασία ότι σας έχουμε βάλει σε μια αρένα μοριοδοτησης (βλ. προσοντολογιο) και ότι έχουμε κάνει το πτυχίο σας ουσιαστικά χωρίς δικαιώματα αφού με αυτό μόνο δεν πρόκειται να δουλέψετε". Σαν να λένε "διδάξτε ψηφιακά και μη δίνετε σημασία που θα βλέπετε όλο και περισσότερο τις θέσεις εργασίας να γίνονται λάστιχο και ως φυσικό αποτέλεσμα να μειώνονται".

Για άλλη μια φορά μετά τα τρίμηνα (αναπληρωτές covid) που μοριοδοτουνταν περισσότερο, βλέπουμε την τηλεκπαίδευση να είναι το όπλο στα χέρια του συστήματος. Η τηλεκπαίδευση χρησιμοποιήθηκε ως μέσο καταστολής τόσο στους μαθητικούς όσο και στους φοιτητικούς αγώνες. Χρησιμοποιήθηκε και ως μέσο ακόμα περισσότερης κατηγοριοποίησης-επισφάλειας (βλ τρίμηνες συμβάσεις εργασίας την περίοδο της πανδημίας). 

Ως εδώ και πολύ ήταν!

Το δημόσιο σχολείο για εμάς αλλά και με βάση την παιδαγωγική επιστήμη είναι η σχέση δασκάλου με μαθητή που αδιαμεσολαβητα χωρίς χορηγούς, χωρίς αριστεία, χωρίς συνδέσεις στο ίντερνετ και χωρίς φροντιστηριακού τύπου βίντεομαθήματα, αλλά με την αμεσότητα που επιτρέπει η δια ζώσης επικοινωνία δίνεται η δυνατότητα συναισθηματικής ανάπτυξης των μαθητών και χτισίματος της γνώσης τους μέσα από την επικοινωνία, το βίωμα, το γέλιο, το παιχνίδι κλπ.

Αυτό είναι το σχολείο για εμάς και θα συνεχίσουμε να παλεύουμε για ένα σχολείο των λαϊκών αναγκών,  δημόσιο και δωρεάν.

  • Να αποσυρθεί τώρα το "Ψηφιακό Φροντιστήριο".

  • Κανείς εκπαιδευτικός να μην κάνει αίτηση στο ψηφιακό φροντιστήριο.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ζέττα Μακρή
Ζέττα Μακρή: Σχετικά με την πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ για την προϋπηρεσία και τους νέους πίνακες κατάταξης των εκπαιδευτικών
Σχετικά με την πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ για την αναγνώριση της προϋπηρεσίας σε ιδιωτικό σχολείο
Ζέττα Μακρή: Σχετικά με την πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ για την προϋπηρεσία και τους νέους πίνακες κατάταξης των εκπαιδευτικών
pierrakakis makri
Ιστορικές ανορθογραφίες του υπουργείου Παιδείας για το Πολυτεχνείο
Το πραγματικό νόημα της εξέγερσης ενοχλεί όσους θέλουν να μετατρέψουν την επέτειο του Πολυτεχνείου σε μία αποστειρωμένη επετειακή γιορτή, όπου τα...
Ιστορικές ανορθογραφίες του υπουργείου Παιδείας για το Πολυτεχνείο
Πολυτεχνείο - Ντερτιλής
Πολυτεχνείο 1973: «Με παραδέχεσαι ρε; με την πρώτη τον βρήκα στο κεφάλι»
Κι όταν πια η μοναξιά , η πίκρα , ο πόνος , γίνονται αγανάκτηση , είναι σαν να ακούω τη φωνή του να μου λέει : « Μάνα , δεν πέθανα. Το αίμα μου σας...
Πολυτεχνείο 1973: «Με παραδέχεσαι ρε; με την πρώτη τον βρήκα στο κεφάλι»