Η πολυδιαφημιζόμενη από τον Υπουργό παιδείας ψηφιακή πλατφόρμα κεντρικής αποτύπωσης των κενών όχι μόνο δεν έγινε αλλά επιχειρούν να τεθεί αθόρυβα στο αρχείο μαζί με όλα τα άλλα έπεα πτερόεντα αυτής της κυβέρνησης!
Αυτό αναφέρει ο τομεάρχης Παιδείας του ΠΑΣΟΚ κ.Στέφανος Παραστατίδης σε ανακοίνωσή του, χαρακτηρίζοντας «μπακαλοτέφτερο» τον τρόπο που λειτουργεί το ΥΠAIΘΑ, ώστε τα κενά να αντιστοιχηθούν με τις πετσοκομμένες πιστώσεις για προσλήψεις αναπληρωτών τη νέα σχολική χρονιά...
Ολη η ανακοίνωση του Στέφανου Παραστατίδη
Ο Υπουργός Παιδείας κ. Πιερρακάκης, επί ένα ολόκληρο χρόνο με αλλεπάλληλες δημόσιες τοποθετήσεις του, εξήγγειλε ένα νέο ψηφιακό σύστημα έγκαιρης διάγνωσης και καταγραφής των εκπαιδευτικών κενών στα σχολεία, ενόψει της σχολικής χρονιά που ξεκινά.
Σήμερα που έφτασε το πλήρωμα του χρόνου, οι εξαγγελίες αυτές συγκροτούν ένα χρονολόγιο ανεκπλήρωτων εξαγγελιών και δεσμεύσεων που διαψεύστηκαν.
Έτσι, η πολυδιαφημιζόμενη από τον Υπουργό ψηφιακή πλατφόρμα κεντρικής αποτύπωσης των κενών όχι μόνο δεν έγινε αλλά επιχειρούν να τεθεί αθόρυβα στο αρχείο μαζί με όλα τα άλλα έπεα πτερόεντα αυτής της κυβέρνησης.
Ας δούμε λίγο τι έλεγε ο κ.Πιερρακάκης το φθινόπωρο του 2023 :
«Θα αναπτύξουμε ένα νέο πρόγραμμα όπου θα αποτυπώνονται οι διδάσκοντες σε κάθε σχολείο και το μαθητικό του δυναμικό, ώστε η οριοθέτηση των κενών να γίνεται σε μεγάλο βαθμό αυτόματα με βάση τις προβλέψεις της νομοθεσίας». (Καθημερινή Σεπ. 2023- Συνέντευξη Πιερρακάκη στον κ. Λακασά)
"Ο τρόπος αποτύπωσης με τον οποίο γίνεται η αποτύπωση των κενών είναι ένας τρόπος που πρέπει να αλλάξει. (Οκτ. 2023 – Δηλώσεις Πιερρακάκη από την Μυτιλήνη)
«Επιπλέον σύντομα θα τεθούν σε λειτουργία δύο ψηφιακές πλατφόρμες. Η μια θα αφορά την άμεση και ακριβή αποτύπωση των κενών ώστε να καταγράφονται έγκαιρα και οι εκπαιδευτικοί να ενημερώνονται πολύ νωρίς για την περιοχή πρόσληψής τους.» (Βήμα 29.11.2023)
«Στην πραγματικότητα το σύστημα το οποίο έχουμε είναι παλαιού τύπου. Είναι έγχαρτο όπως λέμε. Είναι ένα σύστημα στο χαρτί που πρέπει να αλλάξει πάρα πολύ σε σχέση με την ενσωμάτωση των κανόνων διοίκησης που έχουμε νομοθετήσει. Ο στόχος μας είναι του χρόνου να μην γίνει η αποτύπωση των κενών με τον ίδιο τρόπο. Ερ. Δημ.: Θα προλάβετε; Απ. Υπουργού: Είμαστε γρήγοροι νομίζουμε το έχουμε αποδείξει ήδη…Θα προσπαθήσουμε να αποτυπώσουμε τα κενά με έναν κεντρικό μηχανισμό. Με ένα ψηφιακό σύστημα αν θέλετε.» (Οκτώβριος 2023 – Συνέντευξη Πιερρακάκη στο Aeolos tv)
Ποια είναι η πραγματική κατάσταση το φθινόπωρο του 2024:
Μάιος του 2024: αντί πλατφόρμας έγκαιρης διάγνωσης των κενών, πλήρης σιωπή από το Υπουργείο.
Αύγουστος του 2024, αντί ψηφιακής πλατφόρμας για την κατανομή των διορισμών μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών, «παλαιού τύπου σύστημα», «έγχαρτο» ακόμα πιο προβληματικό σε σχέση με το παρελθόν, που νομοτελειακά θα οδηγήσει σε υπεραριθμίες και δυσχέρειες.
Σεπτέμβριος 2024, στις 11 “αλλαγές βελτίωσης της διδακτικής διαδικασίας και της σχολικής ζωής» που εξήγγειλε ο Πρωθυπουργός , η ψηφιακή πλατφόρμα εντοπισμού και καταγραφής των κενών εξαφανίστηκε.
Συμπερασματικά, εξήγγειλαν στα λόγια σύγχρονη ψηφιακή πλατφόρμα και στη πράξη γράφουν και σβήνουν σε μπακαλοτέφτερο, ώστε τα κενά να αντιστοιχηθούν με τις πετσοκομμένες πιστώσεις για προσλήψεις αναπληρωτών τη νέα σχολική χρονιά.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη