Λήμνος: Άνιση-άδικη αντιμετώπιση εκπαιδευτικών στις υπηρεσιακές μεταβολές
«Είχαμε την απόρριψη αιτήσεων απόσπασης μονίμων εκπαιδευτικών σε κενά τα οποία αργότερα δόθηκαν σε αναπληρωτές»

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Λήμνου με σχετική του ανακοίνωση καταγγέλλει την άνιση αντιμετώπιση εκπαιδευτικών σε ζητήματα των αποσπάσεων και τοποθετήσεών τους στα νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία της Λήμνου.

Οι εκπαιδευτικοί τονίζουν ότι «είχαμε δασκάλες να υποχρεώνονται να διδάξουν μαθήματα ειδικοτήτων καλλιτεχνικών μαθημάτων για να μην τους δοθεί τμήμα του δημοτικού σχολείου από αυτά που συγχωνεύτηκαν».

Αναλυτικά:

Για άλλη μια σχολική χρονιά είμαστε δέκτες παραπόνων συναδελφισσών και συναδέλφων για την άνιση – άδικη αντιμετώπισή τους στα ζητήματα των αποσπάσεων και τοποθετήσεών τους στα νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία της Λήμνου.

Μετά τις αντιπαιδαγωγικές συγχωνεύσεις τμημάτων και τάξεων και τις λειτουργικές υποβαθμίσεις δημοτικών σχολείων της Λήμνου που δημιούργησαν τεχνητό πλεόνασμα εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της λεγόμενης «εξοικονόμησης εκπαιδευτικών» του του Υπουργείου Παιδείας, είχαμε τις μετακινήσεις συναδελφισσών από σχολείο και σε σχολείο και μάλιστα με τηλεφωνικές εντολές, χωρίς να τους έχει δοθεί έγγραφη εντολή μετακίνησης. Είχαμε την απόρριψη αιτήσεων απόσπασης μονίμων εκπαιδευτικών σε κενά τα οποία αργότερα δόθηκαν σε αναπληρωτές. Είχαμε από πέρυσι την απόρριψη αμοιβαίων αποσπάσεων και των αιτημάτων για βελτίωση θέσης, τη στιγμή που τέτοιες υπηρεσιακές μεταβολές γίνονται σε άλλα ΠΥΣΠΕ και γινόταν παλιότερα και στο ίδιο το ΠΥΣΠΕ Λέσβου. Είχαμε δασκάλες να υποχρεώνονται να διδάξουν μαθήματα ειδικοτήτων καλλιτεχνικών μαθημάτων για να μην τους δοθεί τμήμα του δημοτικού σχολείου από αυτά που συγχωνεύτηκαν.

 Καταγγέλλουμε τις όποιες αυθαιρεσίες και αδικίες γίνονται από τη Διεύθυνση και το ΠΥΣΠΕ Λέσβου στα ζητήματα των υπηρεσιακών μεταβολών και απαιτούμε:

  • Να δημοσιοποιηθούν άμεσα όλα τα κενά σε εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων στα νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία της Λήμνου.
  • Κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει το αντικείμενο του μαθήματος για το οποίο έχει σπουδάσει.
  • Ενιαίο νομοθετικό πλαίσιο πραγματοποίησης των τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών, του χρονοδιαγράμματος πραγματοποίησης των υπηρεσιακών μεταβολών καθώς και κάθε ζητήματος αρμοδιότητάς των Υ.Σ. (π.χ. χορήγηση άσκησης ιδιωτικού έργου, αναγνώριση τίτλων…) δεσμευτικό για όλα τα Π.Υ.Σ.Π.Ε.
  • Να ικανοποιηθούν οι αιτήσεις βελτίωσης θέσης στα κενά που υπάρχουν και σύμφωνα με την προτεραιότητα που αναφέρεται στη σχετική νομοθεσία.
  • Να ικανοποιηθούν οι αιτήσεις για αμοιβαίες αποσπάσεις αφού αυτές δεν επηρεάζουν την ομαλή λειτουργία των σχολείων και δεν καταστρατηγείται η σειρά προτεραιότητας των εκπαιδευτικών. Όπως και για τις αμοιβαίες μεταθέσεις, το Υπουργείο Παιδείας ή και τα ΠΥΣΠΕ να αναλάβουν τη δημοσιοποίηση και τη διαδικασία των αμοιβαίων αποσπάσεων εντός ΠΥΣΠΕ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς

Ο Κωνσταντίνος Καρτάλης, καθηγητής Φυσικής Περιβάλλοντος και Κλίματος στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αναλύει...

Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς
sxoleio
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία
Είναι απορίας άξιον πώς το Υπουργείο Παιδείας θέλει να μειώσει τους αναπληρωτές ώστε να καλύπτουν μόνο έκτακτες ανάγκες και να μην αλλάζει αυτή τη...
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία