Thumbnail
ΕΛΜΕ Σερρών

ΠΡΟΣ:                                          1.  Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης  

                                                                Κεντρικής Μακεδονίας

                                                      2.  Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης               

                                                                Σερρών

                                                     3.  ΟΛΜΕ

                                                      4.  Εκπαιδευτικούς Σχ. Μονάδων Περ.     

                                                           Ενότητας Σερρών                                                              

ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕΡΡΩΝ

Το Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. Σερρών διαμαρτύρεται για την απόφαση συγχωνεύσεων τμημάτων θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης σε τέσσερα Γενικά Λύκεια της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών. Και αυτό γιατί θεωρήθηκε πολυτέλεια να λειτουργούν τμήματα κατευθύνσεων με 15 ή και λιγότερους μαθητές και δόθηκε εντολή για συνδιδασκαλία των κοινών μαθημάτων στη θετική και τεχνολογική κατεύθυνση, με αποτέλεσμα τη δημιουργία νέων τμημάτων με 25 μαθητές.

Η έγκριση ολιγομελών τμημάτων κατεύθυνσης στο παρελθόν θεωρούνταν δεδομένη. Σήμερα, στα πλαίσια της μείωσης των δαπανών από προσλήψεις αναπληρωτών και κατ΄ επέκταση της εξοικονόμησης εκπαιδευτικού προσωπικού, οι συγχωνεύσεις τμημάτων παρουσιάζονται ως αναγκαιότητα και γίνεται προσπάθεια να αμβλυνθούν οι αντιδράσεις εκπαιδευτικών και γονέων με το επιχείρημα ότι «υπάρχουν σχολεία χωρίς καθηγητές».

Το Υπουργείο Παιδείας θα έπρεπε να φροντίζει για τη δημιουργία των κατάλληλων συνθηκών μάθησης, ειδικά στα τμήματα κατευθύνσεων των Γενικών Λυκείων, όπου οι μαθητές μας προετοιμάζονται για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις. Αντίθετα, φαίνεται οι μαθητές και οι εκπαιδευτικές τους ανάγκες να θυσιάζονται στις αποφάσεις για δραστικές περικοπές στην εκπαίδευση.

Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει τις προσπάθειες των εκπαιδευτικών της δημόσιας εκπαίδευσης να παρέχουν ποιοτικό εκπαιδευτικό έργο. Αυτές οι προσπάθειες όμως είναι προφανές ότι έχουν άλλα αποτελέσματα σε τμήματα κατεύθυνσης των 25 μαθητών και άλλα αποτελέσματα σε τμήματα των 15 μαθητών.

Διεκδικούμε την ποιότητα της δημόσιας εκπαίδευσης που αξίζει ο κάθε πολίτης και το παιδί του, διεκδικούμε τις συνθήκες που ευνοούν τη μάθηση. Η τεχνοκρατική αντιμετώπιση της εκπαίδευσης που επιχειρείται από το Υπουργείο Παιδείας με τον υπολογισμό μόνον αριθμών οδηγεί στην υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης. Οι μαθητές μας δεν είναι και δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται ως αριθμοί λόγω της οικονομικής κρίσης. Καλούμε τα ανώτερα στελέχη της εκπαίδευσης να λειτουργούν ενθυμούμενοι ότι είναι εκπαιδευτικοί και όχι τεχνοκράτες ή manager, όπως τους θέλει το Υπουργείο Παιδείας.

ΓΙΑ  ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                   Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

                    ΠΑΝΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ                                    ΣΤΑΝΙΣΗ ΝΙΚΗ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»