Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ "Γιάννης Ρίτσος": Επιστολή διαμαρτυρίας

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ                                        

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ                      Μολάοι, 15/03/2013

«ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ»                                         Αρ.Πρωτ:   99     

Δ/νση:      Μολάοι                                               Προς

Ταχ.Κωδ: 230 52                                            Δ.Ο.Ε.

Πληροφ:  Παπαδοπούλου Ελισάβετ                     Κοιν.: 1.Περιφερειακή Διεύθυνση

Τηλ:  6978697160 / 2732082682                           Π.Ε. & Δ.Ε. Πελοποννήσου

Fax:2732082682                                                                        

E-mail: [email protected]                     2.Διεύθυνση Π.Ε. Λακωνίας

                                                                                    3.Αιρετούς ΠΥΣΠΕ

                                                                                    4.Αιρετούς ΑΠΥΣΠΕ

                                                                                    5.Σύλλογοι Π.Ε.

                                                                                    6.Τα μέλη μας

                                                                                    7.Μ.Μ.Ε.

Ενημερωτικό Σημείωμα

    Το Υπουργείο Παιδείας θέλοντας να διασκεδάσει τις εντυπώσεις, για το σχολικό έτος 2012-13 , ένα έτος άκρως μνημονιακό, με μεγάλες ελλείψεις στα πάντα, με μαθητές και εκπαιδευτικούς πεινασμένους μέσα σε κρύες αίθουσες, προχωρά με ανοργάνωτες ενέργειες , σε μπαράζ εγκυκλίων οδηγιών-"διαταγών", βομβαρδίζοντας σχολεία και εκπαιδευτικούς.

Αφού λοιπόν, όλα αυτά τα χρόνια λιτότητας , οι Κυβερνώντες μας έχουν υποβάλει σε δίαιτα ( θέλοντας και μη), τώρα ,στο τέλος της σχολικής χρονιάς, ενδιαφέρονται και για την υγεία μας και τη σωστή διατροφή μας. Έτσι, λέγοντας στους μαθητές πως οι διατροφικές τους συνήθειες δεν είναι σωστές ( μέσω του προγράμματος "Ευ Ζην" ) και διανέμοντας φρούτα , το πολύ για ένα μήνα  μόνο

( μέσω του σχεδίου προώθησης και κατανάλωσης φρούτων στα σχολεία) , προσπαθεί να μας δείξει πως ενδιαφέρεται.

Τραγική ειρωνεία αποτελεί το γεγονός ότι οι δράσεις αυτές ( της διανομής τροφίμων) μας θυμίζουν εικόνες ντροπής με ανθρώπους στοιβαγμένους σε πλατείες που παρακαλούν για μια τσάντα πορτοκάλια.

Τέλος με την πάγια τακτική της, την τακτική του "Διαίρει και Βασίλευε", η Κυβέρνηση προσπαθεί να εισάγει στα σχολεία τον ιδιωτικό φορέα μέσω της ανάθεσης αξιολόγησης σε εταιρείες. Οι τακτικές αυτές είναι ξεπερασμένες και οι κυβερνώντες θα πρέπει να έχουν υπόψη τους πως οι εκπαιδευτικοί έχουν στο πλάι τους γονείς άλλα και όλη την κοινωνία.

                                                                                                               Εκ του Δ.Σ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

oiele25312sk.jpg
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί προσφεύγουν νομικά κατά της νομοθετικής ρύθμισης για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ιδιωτικών εκπαιδευτικών!
Όπως σημειώνει η Ομοσπονδία, «η ισχυρή πολεμική που εδώ και καιρό έχουν εξαπολύσει εναντίον των ιδιωτικών εκπαιδευτικών συλλογικότητες των...
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί προσφεύγουν νομικά κατά της νομοθετικής ρύθμισης για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ιδιωτικών εκπαιδευτικών!
vivlio
«Αβρόχοις ποσίν»: Γιατί η εξυπνάδα, μερικές φορές, περνάει... στεγνά - Η ιστορία πίσω από τη φράση
«Αβρόχοις ποσίν»: Όταν ο Θαλής πέρασε στρατό χωρίς να βρέξει... ούτε κάλτσα
«Αβρόχοις ποσίν»: Γιατί η εξυπνάδα, μερικές φορές, περνάει... στεγνά - Η ιστορία πίσω από τη φράση
arxaia
Είναι το IQ η εξήγηση για τη διαφορά ανάμεσα στους αρχαίους και τους σύγχρονους Έλληνες;
Πόσο πιο έξυπνοι ήταν οι αρχαίοι Έλληνες σε σύγκριση με τους σύγχρονους απογόνους τους;
Είναι το IQ η εξήγηση για τη διαφορά ανάμεσα στους αρχαίους και τους σύγχρονους Έλληνες;