Thumbnail
Και τώρα τι γίνεται; του αιρετού Ιωάννη Βλάνδου

 

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;

Του αιρετού Ι.  Βλάνδου

Με το φόβο μην διαταραχθεί  η ομαλή διεξαγωγή των Πανελλαδικών, το Υπουργείο αφού πρώτα επιστράτευσε προληπτικά τους καθηγητές στη συνέχεια αποφάσισε να τους απασχολήσει σχεδόν όλους στη διαδικασία των εξετάσεων, έτσι ώστε να τους τρομοκρατήσει και να έχει τον ασφυκτικό τους έλεγχο ανά πάσα στιγμή. Και εδώ μπαίνουν τα εξής ερωτηματικά.

  1. Το Υπουργείο  δεν θεωρεί ικανή από μόνη της την επιστράτευση  για να γίνουν οι εξετάσεις; Θεωρεί πως οι καθηγητές δεν θα υπακούσουν;
  2. Χρειάζονται όλοι αυτοί οι εκπαιδευτικοί για τη διεξαγωγή των Πανελλαδικών;

3.      Πως θα καλυφθεί το κόστος έστω αυτής της πενιχρής αποζημίωσης τόσων πολλών  ανθρώπων;

4.      Πως ξαφνικά θα βρεθούν όλα αυτά τα χρήματα;

5.       Γιατί αυτά τα χρήματα αφού υπάρχουν δεν διατέθηκαν στα σχολεία για λειτουργικές ανάγκες στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς;

6.      Πως θα γίνουν οι ενδοσχολικές εξετάσεις των σχολείων που δεν είναι εξεταστικά κέντρα για την Α και Β λυκείου (οι οποίες γίνονται παράλληλα) αφού οι καθηγητές απασχολούνται στις Πανελλαδικές; Πως μπορούν καθηγητές ταυτόχρονα να βρίσκονται στην επιτήρηση των Πανελλαδικών, στην εξέταση των φυσικώς αδυνάτων, στην  επιτήρηση των ενδοσχολικών, στην επιτροπή εξεταστικού κέντρου και στο βαθμολογικό; Πως μπορούν οι καθηγητές των απογευματινών ή βραδινών σχολείων το πρωί να βρίσκονται στις Πανελλαδικές και το απόγευμα να είναι στο σχολείο τους για τις ενδοσχολικές; Υπάρχουν συγκεκριμένα παραδείγματα συναδέλφων που ενώ είναι στην επιτροπή των εξεταστικών, ταυτόχρονα με νεώτερο έγγραφο έχουν κλιθεί και ως επιτηρητές στο ίδιο κέντρο, αλλά και ως εξεταστές των φυσικώς αδυνάτων.

Μέσα στην πρεμούρα «μαντρώματος» του επιστρατευμένου κλάδου, αυτά είναι αστεία πράγματα και δείχνουν πανικό .

Και εδώ μπαίνει επίσης ένα άλλο κεφαλαιώδες ερώτημα.

Οι εξετάσεις κινδυνεύουν από τους καθηγητές;  Η απάντηση είναι πως οι εξετάσεις κινδυνεύουν από συγκεκριμένες πολιτικές των εκάστοτε κυβερνόντων.

Φθάσαμε ως εδώ γιατί το Υπουργείο επέλεξε το χρόνο. Γνωρίζοντας πως οι καθηγητές θα αντιδράσουν όχι για τις δύο επιπλέον ώρες, αλλά για τις επιπτώσεις που θα υπάρξουν με το δίωρο (απολύσεις, μεταθέσεις), ¨πόνταρε¨ στον κοινωνικό αυτοματισμό, λόγω του φετίχ των Πανελλαδικών εξετάσεων. Όταν διαπίστωσε πως ο κλάδος στη συντριπτική του πλειοψηφία ήταν αποφασισμένος να μην αφήσει να περάσουν τα σχέδια του Υπουργείου (είδαμε πρωτόγνωρη συμμετοχή στις Γενικές Συνελεύσεις και συντριπτικές ομόφωνες αποφάσεις για αγώνα), έδειξε για άλλη μια φορά το αντιδημοκρατικό του πρόσωπο επιστρατεύοντας προληπτικά όλο τον κλάδο των καθηγητών.

Και εδώ μπαίνουν άλλα ερωτηματικά.

Αφού ο κλάδος ψήφισε στις γενικές συνελεύσεις των ΕΛΜΕ συντριπτικά υπέρ της απεργίας γιατί τελικά αυτή δεν έγινε; Η δικαιολογία ότι δεν μπορούσε να συρθεί ο κλάδος η ο κάθε απεργός σε περιπέτειες λόγω της επιστράτευσης η οποία ήταν ήδη γνωστή, δεν μπορεί να σταθεί, γιατί ο καθένας όταν ψηφίζει ,όλα αυτά, θεωρητικά, τα λαμβάνει υπόψη του. Οι πρόεδροι των ΕΛΜΕ που ψήφισαν απεργία, είχαν υποχρέωση στη συνέλευση των προέδρων να ψηφίσουν απεργία άνευ όρων. Αυτή ήταν η εντολή που είχαν από τις συνελεύσεις. Όλα τα υπόλοιπα είναι για κατανάλωση. Τα δεδομένα ήταν εξ αρχής γνωστά.

Η πρόταση « και τώρα πρακτικά τι κάνουμε» που έκανε η πλειοψηφία του ΔΣ της ΟΛΜΕ στη συνέλευση των προέδρων, έπρεπε να είχε μπει, στις συνελεύσεις των ΕΛΜΕ, για να αποφασίσει ο κόσμος έχοντας κατά νου και αυτό το δεδομένο. Ποιός μπορεί να πείσει τον κακοπροαίρετο ότι αυτό δεν έγινε είτε από κακή εκτίμηση, που σημαίνει ότι το ΔΣ είναι ανίκανο, είτε από σκοπιμότητα που σημαίνει ίσως πολιτικά παιχνίδια στις πλάτες των συναδέλφων. Και οι δύο εκδοχές οδηγούν σε παραίτηση. Αυτός είναι ο δρόμος της αξιοπρέπειας για την οποία ολόκληρος ο κλάδος αγωνίζεται.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kataigida_vroxi
Έρχεται έντονη κακοκαιρία με καταιγίδες και χιόνια – Στο επίκεντρο Αττική και Θεσσαλία
Στο επίκεντρο καταιγίδων μεγάλης διάρκειας η Αττική και η Θεσσαλία - Πότε θα «χτυπήσουν»
Έρχεται έντονη κακοκαιρία με καταιγίδες και χιόνια – Στο επίκεντρο Αττική και Θεσσαλία
chess_skaki_ekpaideytikoi_aksiologisi_pionia.jpg
Εκπαιδευτικοί: Ποια είναι η αλήθεια για την παράνομη εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘΑ για την απεργία-αποχή
Αντίδραση στην ενημερωτική εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας για την απεργία-αποχή των εκπαιδευτικών κατά της «αξιολόγησης»
Εκπαιδευτικοί: Ποια είναι η αλήθεια για την παράνομη εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘΑ για την απεργία-αποχή
sxoleio
Αόρατα τα ΛΟΑΤΚΙ+ παιδιά στο ελληνικό σχολείο - Αναίτια αφαίρεση εγκεκριμένου υλικού πρόληψης της βίας και του εκφοβισμού
Αφαίρεση εκπαιδευτικού υλικού για τα ΛΟΑΤΚΙ+ παιδιά - Το ΙΕΠ στερεί το δικαίωμα στην ασφάλεια και την πρόληψη της βίας στα σχολεία
Αόρατα τα ΛΟΑΤΚΙ+ παιδιά στο ελληνικό σχολείο - Αναίτια αφαίρεση εγκεκριμένου υλικού πρόληψης της βίας και του εκφοβισμού