Thumbnail

 

ΔΕΛΤΙΟ  ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ  Νο  7

του  αιρετού  Γιώργου  Χρόνη

εκλεγμένου με  το  ψηφοδέλτιο της

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ-

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ  ΚΙΝΗΣΕΙΣ  ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ

 

ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ, ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ, ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ, ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ, ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ.                                                                                              

ΜΑΪΟΣ    2013

Το Υπουργείο Παιδείας στις 20-5-2013 απέστειλε έγγραφο με αρ. πρωτ. 68122/Δ1 στους Διευθυντές και Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης με το οποίο τους καλούσε μέχρι 24-5-2013 να συντάξουν πίνακες οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού κατά περιοχή μετάθεσης ώστε να ολοκληρωθεί η διαδικασία των μεταθέσεων του εκπαιδευτικού προσωπικού. Στους πίνακες αυτούς έπρεπε να συμπεριληφθούν οι οργανικές θέσεις, οι οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικοί, το έλλειμμα ή το πλεόνασμα του προσωπικού, όπως και η εκτίμηση των ΠΥΣΠΕ για τα ελλείμματα ή πλεονάσματα του προσωπικού. Αναφερόταν δε στους κλάδους ΠΕ70, ΠΕ60, ΠΕ06, ΠΕ11, ΠΕ16.

Πράγματι οι Διευθύνσεις το έπραξαν, αλλά το ερώτημα που δημιουργείται είναι κατά πόσον οι πίνακες αυτοί είναι οι οριστικοί καθώς δε γνωρίζουμε τις προτάσεις των Περιφερειακών Διευθυντών για την οργανικότητα των σχολικών μονάδων που έγιναν προς το Υπουργείο Παιδείας πριν από 2 μήνες περίπου, καθώς και αν οι προτάσεις τους αυτές έχουν γίνει αποδεκτές από το Υπουργείο. Οι πληροφορίες που υπάρχουν αναφέρουν ότι άλλες Περιφέρειες προτείνουν αύξηση οργανικών θέσεων και άλλες μείωση. Εδώ πρέπει να τονίσουμε ότι σε κάθε Περιφέρεια το τελικό αποτέλεσμα είτε είναι θετικό ( αύξηση οργανικών θέσεων ) είτε αρνητικό ( μείωση οργανικών θέσεων ), προκύπτει από το ότι άλλες σχολικές μονάδες χάνουν οργανικές θέσεις ( κυρίως τα ολοήμερα) και άλλες κερδίζουν οργανικές θέσεις. Έτσι είναι αναπόφευκτες οι μετακινήσεις εκπαιδευτικών. Όπως λέγεται χαρακτηριστικά θα υπάρξει μαζική μετακίνηση εκπαιδευτικών από συγκεκριμένες Περιφέρειες σε άλλες Περιφέρειες που δεν ανακοινώνονται για να μην υπάρξει πανικός στις συγκεκριμένες Περιφέρειες. Ένα άλλο θέμα που σαφώς θα επηρεάσει τους πίνακες οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού είναι οι επικείμενες συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων που αναμένεται να ανακοινωθούν με τη λήξη του σχολικού έτους για ευνόητους λόγους.

Επίσης το έγγραφο του Υπουργείου δε διευκρινίζει αν θα γίνουν κανονικά οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις των εκπαιδευτικών ή αν θα προηγηθούν ο εξορθολογισμός του εκπαιδευτικού προσωπικού και οι μετατάξεις εκπαιδευτικών από τη Β/θμια στην Α/θμια εκπαίδευση. Όσον αφορά τις μετατάξεις ενώ έχουν ανακοινωθεί πόσες θέσεις αφορούν κάθε Διεύθυνση και έχουν γίνει και σχετικές αιτήσεις, δεν έχουν επιλεγεί ακόμα οι σχολικές μονάδες στις οποίες θα ανοίξουν οργανικές θέσεις  για την υποδοχή των εκπαιδευτικών από τη Β/θμια εκπαίδευση. Όσον αφορά τον εξορθολογισμό του εκπαιδευτικού προσωπικού αφορά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς και όσους είναι στη διάθεση οι οποίοι σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας υποχρεωτικά θα μετακινούνται σε άλλες σχολικές μονάδες της Περιφέρειας (όχι της Διεύθυνσης) που υπηρετούν ( εφόσον βέβαια αποδέχονται να μπουν στην παραπάνω διαδικασία) ή σε άλλες σχολικές μονάδες άλλων Περιφερειών πανελλαδικά εφόσον δεν αποδεχτούν να συμμετέχουν οικειοθελώς στη σχετική διαδικασία. Κάθε εκπαιδευτικός  θα μπορεί να δηλώνει μέχρι 3 σχολικές μονάδες. Το Υπουργείο όμως δεν ξεκαθαρίζει τι θα γίνεται αν ο εκπαιδευτικός δεν πιάσει καμιά από τις 3 προτιμήσεις του. Θα τον τοποθετεί η υπηρεσία όπου υπάρχει κενό εντός της Περιφέρειας ή θα μπορεί να τον μετακινεί και εκτός της Περιφέρειας; Κριτήρια για τις υποχρεωτικές μετακινήσεις ορίζονται τα χρόνια υπηρεσίας, οι οικογενειακοί λόγοι, η συνυπηρέτηση, η εντοπιότητα. Με παρέμβασή του το Υπουργείο αποκλείει από τις μετακινήσεις αυτές όσους έχουν πάνω από 12 χρόνια υπηρεσίας. Ο λόγος προφανής. Να μετριάσει τις αντιδράσεις και να γίνουν οι μετακινήσεις με μικρότερο κόστος. Τίποτα δεν εξασφαλίζει όμως στο μέλλον το όριο να αυξηθεί και πάνω από τα 12 χρόνια υπηρεσίας ανάλογα με τις ανάγκες της υπηρεσίας και τις επιταγές του μνημονίου.

Πολλοί βιάστηκαν να πανηγυρίσουν καθώς η πιθανολογούμενη αύξηση διδακτικού ωραρίου επιβλήθηκε τελικά μόνο στους καθηγητές και όχι στους δασκάλους και στις νηπιαγωγούς. Υπήρξαν μάλιστα συνδικαλιστές που με σχόλια τους στο διαδίκτυο επιβράβευσαν την κίνηση αυτή της πολιτείας και μετά είχαν το θράσος να εκφράζουν τη συμπαράστασή τους στον απεργιακό αγώνα των καθηγητών. Είναι οι ίδιοι που σε συνέδρια, ημερίδες και γενικές συνελεύσεις του κλάδου επιτίθενται εναντίον των καθηγητών και της ΟΛΜΕ και στη συνέχεια τους συμπαρίστανται με ανακοινώσεις τους. Θα ήθελα να τους δω το Σεπτέμβριο. Όταν θα έχει γίνει ο εξορθολογισμός του εκπαιδευτικού προσωπικού, οι μετατάξεις ,οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις και τα κενά δε θα έχουν καλυφτεί. Ελλείψει μόνιμων διορισμών και πρόσληψης αναπληρωτών του κρατικού προϋπολογισμού ελέω τρόικας, λόγω μειωμένων προσλήψεων αναπληρωτών ΕΣΠΑ σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, πώς θα καλυφτούν τα κενά; Να δω τότε πώς θα αντιδράσουν όσοι άνοιξαν σαμπάνιες  επειδή στην Α/θμια εκπαίδευση δεν έγινε αύξηση διδακτικού ωραρίου. Είναι ηλίου φαεινότερο ότι θα υπάρξει αύξηση διδακτικού ωραρίου και στην Α/θμια Εκπαίδευση. Δεν ανακοινώθηκε μαζί με της Β/θμιας για ευνόητους λόγους. Να μη δημιουργηθεί πανεκπαιδευτικό μέτωπο. Το ερώτημα που τίθεται είναι το εξής: Η αύξηση του ωραρίου θα γίνει μόνο για να καλυφτούν τα κενά ή και για να υπάρξουν απολύσεις όσων περισσέψουν; Αυτοί που αντιμετωπίζουν το μεγαλύτερο κίνδυνο είναι οι γυμναστές και οι μουσικοί καθώς μέσα από μια αύξηση ωραρίου οι δάσκαλοι βάση νόμου μπορούν να διδάσκουν γυμναστική και μουσική, άρα δε θα είναι απαραίτητη η παρουσία γυμναστών και μουσικών στα σχολεία. Μην ξεχνάμε ότι τα τελευταία χρόνια όλο και σε περισσότερες σχολικές μονάδες δάσκαλοι κάνουν γυμναστική και μουσική στερώντας το δικαίωμα σε γυμναστές και μουσικούς να εργαστούν.

Η δεύτερη κατηγορία εκπαιδευτικών που κινδυνεύει είναι οι διετούς φοίτησης που δεν έχουν Μαράσλειο, εξομοίωση ή πτυχίο ανώτατης σχολής. Αυτό προκύπτει από τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει ανάμεσα στα Υπουργεία Οικονομικών και Παιδείας σχετικά με το βαθμολόγιο και το μισθολόγιο των συγκεκριμένων εκπαιδευτικών. Το Οικονομικών ισχυρίζεται ότι πρέπει για τους συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς να εφαρμοστεί η παρ. 4 του άρθρου 28 του Ν. 4024/2011 σύμφωνα με την οποία δεν μπορούν να συνεχίσουν να εξισώνονται μισθολογικά  και βαθμολογικά με τους τεταρτοετούς φοίτησης, ενώ το Παιδείας ισχυρίζεται ότι για τους συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς εξακολουθούν να ισχύουν οι ειδικές διατάξεις των άρθρων 12, 13, 14 του Ν.1566/1985 οπότε καλώς υπάρχει η σχετική εξίσωση. Λόγω της διαμάχης υπήρξε προσφυγή στο Νομικό Συμβούλιο του κράτους όπου με την υπ αριθμ. 54/2013 γνωμοδότηση, 12 Φεβρουαρίου 2013, δικαιώνεται το Υπουργείο Οικονομικών. Αυτό σημαίνει ότι ανά πάσα στιγμή το Οικονομικών με τη θέσπιση νέου νόμου μπορεί να υποβιβάσει βαθμολογικά και μισθολογικά τη συγκεκριμένη κατηγορία εκπαιδευτικών. Καταλαβαίνουμε την εξόντωση των εκπαιδευτικών αυτών ειδικά αν ο νόμος εφαρμοστεί αναδρομικά από το 2011. Επίσης ενόψει αξιολόγησης οι εκπαιδευτικοί αυτοί θα θεωρηθούν ότι δεν έχουν τα απαραίτητα εφόδια για να διδάσκουν στην τάξη οπότε καταλαβαίνουμε τι πρόκειται να ακολουθήσει. Για όλα αυτά είναι ενήμερη η ΔΟΕ η οποία τηρεί σιγή ιχθύος.

Το Φεβρουάριο είχε διεξαχθεί στην Αθήνα υπό την αιγίδα της ΔΟΕ πανελλαδική συνάντηση αιρετών. Ο πρόεδρος της ομοσπονδίας είχε ανακοινώσει ότι αν η πολιτεία δεν άλλαζε την επίμαχη διάταξη με την οποία καταργείται το τεκμήριο της αθωότητας και μπαίνει σε αργία όποιος παραπέμπεται στα Πειθαρχικά Συμβούλια, θα προχωρούσε σε ανάκληση των αιρετών από τα υπηρεσιακά συμβούλια. Τέσσερις μήνες πέρασαν από τότε χωρίς να αλλάξει τίποτα από τον επίμαχο νόμο με αποτέλεσμα καθημερινά όλο και περισσότεροι  εργαζόμενοι να μπαίνουν σε αργία που τους οδηγεί σε οικονομική εξόντωση και κοινωνική απαξίωση. Η ΔΟΕ δεν έχει κάνει ακόμα πράξη την εξαγγελία της. Μήπως τελικά η εξαγγελία αυτή ήταν μια τουφεκιά στον αέρα όπως τόσες φορές μας έχει συνηθίσει η ομοσπονδία μας;

                                            ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ  ΑΠΥΣΠΕ  ΑΤΤΙΚΗΣ

Στις 2 τελευταίες συνεδριάσεις του ΑΠΥΣΠΕ Αττικής αποφασίστηκαν τα παρακάτω:

Εγκρίθηκε η αίτηση εκπαιδευτικού της Ανατολικής Αττικής για διακοπή άδειας άνευ αποδοχών για οικογενειακούς λόγους.

Εγκρίθηκε η αίτηση εκπαιδευτικού της Γ΄ Αθήνας για διακοπή άδειας άνευ αποδοχών για οικογενειακούς λόγους.

Εγκρίθηκε η αίτηση εκπαιδευτικού της Β΄ Αθήνας για χορήγηση άδειας άνευ αποδοχών για οικογενειακούς λόγους.

 

ΧΡΟΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Αιρετός εκπρόσωπος στο ΑΠΥΣΠΕ  Αττικής

εκλεγμένος με το ψηφοδέλτιο της

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ

(ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ)

Τηλ.  6972363653

e-mail: [email protected]

Αναπληρωματικός: ΚΑΒΑΚΛΗΣ ΛΟΥΚΑΣ

Τηλ.  6949294781

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

συνταξιούχοι
Η ηλικία των συνταξιούχων σε αριθμούς – Η θλιβερή πρωτιά της Ελλάδας
Τα επίσημα στοιχεία  διαψεύδουν και όσους τα τελευταία χρόνια αναληθώς υποστήριζαν ότι δήθεν οι Έλληνες και οι Ελληνίδες βγαίνουν πολύ νωρίτερα...
Η ηλικία των συνταξιούχων σε αριθμούς – Η θλιβερή πρωτιά της Ελλάδας
foitika-daneia
Οι σκοτεινές πλευρές των Πανεπιστημίων των ΗΠΑ που...τόσο αγάπησαν οι υπουργοί της Παιδείας μας
Ο Σίνγκερ δήλωσε ένοχος το 2019 στην κατηγορία ότι διευκόλυνε τις απάτες και βοηθούσε να δωροδοκηθούν προπονητές αθλημάτων ώστε τα παιδιά των πελατών...
Οι σκοτεινές πλευρές των Πανεπιστημίων των ΗΠΑ που...τόσο αγάπησαν οι υπουργοί της Παιδείας μας