zetta makri
6ο Μαθητικό Συμπόσιο Γυμνασίων Αττικής του Δικτύου Συνδεδεμένων Σχολείων με την UNESCO με θέμα «Η ανάδυση της Τεχνητής Νοημοσύνης» - «Αυτή είναι εικόνα του ενεργού παγκοσμίου πολίτη, που καλείται να ζήσει σε έναν κόσμο με πολλές προκλήσεις», σημειώνει η Ζέττα Μακρή

Η Υφυπουργός Παιδείας κ. Ζέττα Μακρή συμμετείχε στο 6ο Μαθητικό Συμπόσιο Γυμνασίων Αττικής του Δικτύου Συνδεδεμένων Σχολείων με την UNESCO με θέμα «Η ανάδυση της Τεχνητής Νοημοσύνης», την Παρασκευή 16 Απριλίου, μια συνδιοργάνωση της Γενικής Διεύθυνσης Διεθνών, Ευρωπαϊκών θεμάτων, Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων και της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής για την UNESCO.

Η κ. Μακρή ευχαρίστησε τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κ. Κ. Πιερρακάκη, για την παρουσία του και τον εγκάρδιο χαιρετισμό του, καθώς και τους διοργανωτές για το συντονισμό και την υλοποίηση του συμποσίου.

Τις θερμότερες ευχαριστίες της, όμως, η Υφυπουργός Παιδείας τις απηύθυνε προς τους εκπαιδευτικούς, τις μαθήτριες και τους  μαθητές, που είχαν τον πρώτο λόγο σε αυτή τη δράση.

Το Δίκτυο Συνδεδεμένων Σχολείων είναι μια μεγάλη παγκόσμια οικογένεια 11.550 σχολείων σε 182 χώρες, στην οποία ανήκει και η Ελλάδα.

Σήμερα αριθμεί, στη χώρα μας, 260 σχολεία όλων των βαθμίδων, ενώ διαρκώς εντάσσονται νέα μέλη με ενεργό συμμετοχή.

Η Υφυπουργός Παιδείας δήλωσε: «Το ενδιαφέρον της σχολικής κοινότητας για το άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία, στον κόσμο, αποδεικνύεται έμπρακτα με την εκπόνηση προγραμμάτων σε θέματα διεθνούς ενδιαφέροντος και προβληματισμού. Στόχος είναι η απόκτηση γνώσεων, ο σεβασμός στις πανανθρώπινες αξίες, η συμμετοχή στην παγκόσμια κοινότητα.

Φέτος η συνάντηση αυτή πραγματοποιείται διαδικτυακά παραμένοντας στην ουσία, στη συζήτηση με ευγενή άμιλλα σε Επιτροπές και στην παρουσίαση των πορισμάτων στην ολομέλεια. 

Το θέμα της συζήτησής μας έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς είναι μέρος της ζωής μας και βρίσκει εφαρμογή σε πτυχές, που, ίσως κάποιες φορές, δεν αντιλαμβανόμαστε, ότι συνδέονται με την Τεχνητή νοημοσύνη, όπως η αναγνώριση προσώπου, η αυτόματη διόρθωση, οι αλγόριθμοι για την αναζήτηση στοιχείων και πρόταση λύσεων, όπως τώρα με την πανδημία, οι ψηφιακοί βοηθοί, η αυτόματη πλοήγηση, οι αισθητήρες για τη στάθμευση  και πολλά άλλα».

Η UNESCO έχει στρέψει το ενδιαφέρον της στη θεματική αυτή και έχει αναπτύξει ένα κείμενο, μια Σύσταση, προκειμένου να υιοθετηθεί από τα κράτη –μέλη, ώστε  να διασφαλιστεί η ηθική διάσταση, τα ανθρώπινα δικαιώματα και η σωστή χρήση σε όφελος των ανθρώπων και  του πλανήτη. 

Η κ. Μακρή συμπλήρωσε: «Είμαι σίγουρη ότι μέσα από την έρευνα σας έχετε ανακαλύψει πολλά περισσότερα, πολλές ακόμα παραμέτρους και θα περιμένω με χαρά τα πορίσματα των Επιτροπών, τις απόψεις και τις προτάσεις σας.

Συγχαίρω, για ακόμα μια φορά, τους εκπαιδευτικούς για τη στήριξη και την προετοιμασία των ομάδων αλλά, πάνω από όλα, θέλω να συγχαρώ τους μαθητές και τις μαθήτριες που ερευνούν, διαμορφώνουν άποψη και  έχουν τη δεξιότητα να την υποστηρίζουν με επιχειρήματα.

Αυτή είναι εικόνα του ενεργού παγκοσμίου πολίτη, που καλείται να ζήσει σε έναν κόσμο με πολλές προκλήσεις».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_notebook_phone_alfavita.jpg
Αξιολόγηση: «Μοναδική περίπτωση αυθαίρετης και παράνομης επιβολής ποινής σε βάρος εκπαιδευτικού»
Αξιολόγηση: «Η νέα αυτή προκλητική επίθεση αποτελεί νέα αυταρχική εκτροπή που αμφισβητεί - ποινικοποιεί το δικαίωμα στην απεργία»
Αξιολόγηση: «Μοναδική περίπτωση αυθαίρετης και παράνομης επιβολής ποινής σε βάρος εκπαιδευτικού»