μακρη θεσσαλια
Η Υφυπουργός Παιδείας μετέβη στη Λάρισα για να λάβει επικαιροποιημένη ενημέρωση από την κα Ζιάκα και τα στελέχη εκπαίδευσης σχετικά με την υλοποίηση της τηλεκπαίδευσης. Τι έμαθε όμως, δεν μας είπε.

Η Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και βουλευτής Ν. Μαγνησίας κα Ζέττα Μ. Μακρή βρίσκεται στην Περιφέρεια Θεσσαλίας και πραγματοποίησε σύσκεψη με την Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Θεσσαλίας κ. Ζιάκα και τους συνεργάτες της μετά και τη δεύτερη παράταση στην αναστολή λειτουργίας των σχολείων έπειτα από την πρόβλεψη της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας για νέα επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα και την απόφαση των Δήμων να παραμείνουν κλειστά τα σχολεία μέχρι και τις 27 Σεπτεμβρίου, ύστερα από την συνεδρίαση του συντονιστικού οργάνου του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας.

Στη Θεσσαλία και σε σχολικές μονάδες που υπέστησαν ζημιές για αυτοψία και συζήτηση με τους διευθυντές των σχολείων και τις τεχνικές υπηρεσίες των Δήμων, βρέθηκε το διήμερο ο Υπουργός Παιδείας Κυρ. Πιερρακάκης τον οποίο η κα Μακρή συνόδευσε στην αυτοψία του στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας από όπου ο Υπουργός προανήγγειλε κονδύλι 2,27 εκ. ευρώ για την άμεση αποκατάσταση ζημιών στο Παν. Θεσσαλίας και την επιστροφή των φοιτητών.

Η Υφυπουργός Παιδείας, που κατά τις προηγούμενες ημέρες, επισκέφτηκε σχολεία της Μαγνησίας και παρέδωσε εμφιαλωμένα νερά και σχολικά είδη, μετέβη στη Λάρισα για να λάβει επικαιροποιημένη ενημέρωση από την κα Ζιάκα και τα στελέχη εκπαίδευσης σχετικά με την υλοποίηση της τηλεκπαίδευσης για τα σχολεία των θεσσαλικών Νομών, όπως αυτή προκύπτει από τους καθ' ύλην αρμόδιους δηλαδή τους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, Λάρισας, Καρδίτσας και Τρικάλων. 

(Σημείωση εκτός ανακοίνωσης ΥΠΑΙΘΑ: Ποια ενημέρωση έλαβε όμως, δε μας λέει η κ.Μακρή. Ολα καλά με την τηλεκπαίδευση; )

Από τη διαδικασία της τηλεκπαίδευσης εξαιρούνται τα σχολεία των Δήμων/Περιοχών Παλαμά, Φαρκαδόνας, Μεγάλων Καλυβίων, Φαλάνης, εργατικών κατοικιών Γιάννουλης, Αρμενίου και Κυψέλης όπου οι συνθήκες δεν συμβάλλουν, προς το παρόν, στην ψηφιακή επικοινωνία μαθητών και εκπαιδευτικών ενώ η αξιολόγηση των συνθηκών που επικρατούν στη Θεσσαλία είναι συνεχής και ανανεώνεται διαρκώς.

Η στενή συνεργασία και η διαρκής επικοινωνία με την ΠΔΕ Θεσσαλίας και τους Δήμους καθώς και η σταθερή παρουσία της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘΑ στην περιοχή είναι η μόνη δυναμική διαδικασία για να επιστρέψουν μαθητές και εκπαιδευτικοί στα σχολεία με ασφάλεια και να συνεχίσουν απρόσκοπτα τη σχολική χρονιά.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αξιολ
Οι εκπαιδευτικοί της Λήμνου αντιδρούν στην επιβολή της αξιολόγησης ενώ τα σχολεία αντιμετωπίζουν σοβαρές ελλείψεις
Οι εκπαιδευτικοί απαιτούν την επίλυση των πραγματικών προβλημάτων της εκπαίδευσης και υπογραμμίζουν ότι η αξιολόγηση μόνο δυσκολίες δημιουργεί
Οι εκπαιδευτικοί της Λήμνου αντιδρούν στην επιβολή της αξιολόγησης ενώ τα σχολεία αντιμετωπίζουν σοβαρές ελλείψεις
Κυριάκος Μητσοτάκης
Μητσοτάκης: «Πιστεύω ότι υπάρχουν δύο φύλα, το αρσενικό και το θηλυκό»
Μητσοτάκης για woke ατζέντα: «Πιστεύω ότι υπάρχουν δύο φύλα, το αρσενικό και το θηλυκό – Αυτό υπαγορεύει η βιολογία»
Μητσοτάκης: «Πιστεύω ότι υπάρχουν δύο φύλα, το αρσενικό και το θηλυκό»
λεφτα
«Το μαρτύριο της γομολάστιχας»: Μέχρι και το ChatGPT διακωμωδεί την τραγική οικονομική κατάσταση των σχολείων Νίκαιας-Ρέντη
Η ΕΛΜΕ Πειραιά καταγγέλλει την οικονομική ασφυξία των σχολείων και απαιτεί άμεσες πολιτικές λύσεις, όπως γενναία αύξηση της χρηματοδότησης για την...
«Το μαρτύριο της γομολάστιχας»: Μέχρι και το ChatGPT διακωμωδεί την τραγική οικονομική κατάσταση των σχολείων Νίκαιας-Ρέντη