ypaith
Υπουργείο Παιδείας: Αναλυτικά οι αρμοδιότητες της Υπηρεσίας Συντονισμού

Τις αρμοδιότητες της Υπηρεσίας Συντονισμού του υπουργείου Παιδείας καθορίζει με απόφασή του που δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ ο υπουργός Παιδείας, Κυριάκος Πιερρακάκης.

Δείτε εδώ αναλυτικά το ΦΕΚ.

Αρμοδιότητες Υπηρεσίας Συντονισμού - Μεταφορά αρμοδιοτήτων

H Υπηρεσία Συντονισμού του Υπουργείου Παιδείας, η οποία συστάθηκε σύμφωνα με το άρθρο 38 του ν. 4622/2019 (Α’  133) λειτουργεί σε επίπεδο Διεύθυνσης και υπάγεται απευθείας στον Υπηρεσιακό Γραμματέα του Υπουργείου. Σύμφωνα με την οργανική της διάρθρωση σε Γραφεία, επιπέδου Τμήματος, ασκεί τις αρμοδιότητες του άρθρου 38 του ανωτέρω νόμου, καθώς και όσες αρμοδιότητες έως την έναρξη της παρούσας ασκούνται από άλλες οργανικές μονάδες του Υπουργείου, οι οποίες μεταφέρονται ως ακολούθως:

Α) Το Γραφείο Συντονισμού Δημοσίων Πολιτικών ασκεί:

 αα) Τον συντονισμό όλων των υπηρεσιών του Υπουργείου για τη σύνταξη του ετήσιου Σχεδίου Δράσης και την παρακολούθηση της εφαρμογής του,

 αβ) την υποστήριξη της πολιτικής ηγεσίας και των Γενικών και Ειδικών Γραμματέων του Υπουργείου κατά τη συμμετοχή τους στα αρμόδια κυβερνητικά όργανα ή υπερεθνικούς και διεθνείς οργανισμούς σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου,

 αγ) τον ορισμό υπηρεσιακών παραγόντων για τη συμμετοχή σε ομάδες εργασίας ή άλλα συλλογικά όργανα της Προεδρίας της Κυβέρνησης ή άλλων Υπουργείων ή του αυτού Υπουργείου, καθώς και την παρακολούθηση της δραστηριότητας των εκπροσώπων του Υπουργείου σε υπερεθνικούς ή διεθνείς οργανισμούς, συλλογικάόργανα, συνέδρια, φόρουμ, σε συνεργασία με τις κατά περίπτωση αρμόδιες υπηρεσίες,

αδ) τον συντονισμό των υπηρεσιών του Υπουργείου για την έγκαιρη σύνταξη κειμένων με τις προτεραιότητες του φορέα στο πλαίσιο της κατάρτισης της επεξηγηματικής έκθεσης του ΜΠΔΣ και της εισηγητικής έκθεσης του κρατικού προϋπολογισμού, την επικοινωνία αυτών στις αρμόδιες υπηρεσίες του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους και την κοινοποίηση στην Προεδρία της Κυβέρνησης και

 αε) μέρος των αρμοδιοτήτων του Τμήματος Α’ Συντονισμού και Προγραμματισμού Πολιτικών της παρ. 3 του άρθρου 10 του π.δ. 18/2018 (Α’ 31), οι οποίες μεταφέρονται στο Γραφείο Συντονισμού Δημοσίων Πολιτικών και συγκεκριμένα:

i) Τη σύνταξη του ετήσιου Προγράμματος Δράσης του Υπουργείου, σύμφωνα με την περ. α) της παρ. 3 του άρθρου 10 του π.δ. 18/2018.

Β) Το Γραφείο Νομικών και Κοινοβουλευτικών Θεμάτων ασκεί:

 βα) Τον συντονισμό των υπηρεσιών του Υπουργείου σχετικά με την εφαρμογή των αρχών και εργαλείων της Καλής Νομοθέτησης κατά τη νομοπαρασκευαστική και την κανονιστική διαδικασία, καθώς και την αξιολόγηση των νομοθετικών και κανονιστικών ρυθμίσεων,

ββ) τον συντονισμό των υπηρεσιών για την έγκαιρη και ουσιαστική ανταπόκριση του Υπουργείου στον κοινοβουλευτικό έλεγχο και για τις σχέσεις ευρύτερα του Υπουργείου με τη Βουλή,

βγ) τον συντονισμό όλων των υπηρεσιών του Υπουργείου για τη διενέργεια διαβουλεύσεων επί σχεδίων νόμων ή κανονιστικών διαταγμάτων καθώς και την οργάνωση και υποστήριξη Ομάδων Διαβούλευσης με κοινωνικούς φορείς και εκπροσώπους της κοινωνίας των πολιτών για κάθε θέμα αρμοδιότητας του Υπουργείου,

 βδ) το σύνολο των αρμοδιοτήτων του Τμήματος Κοινοβουλευτικού Ελέγχου, σύμφωνα με το άρθρο 6 του π.δ. 18/2018 και την αρμοδιότητα συντονισμού στο πλαίσιο άσκησης του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου του Αυτοτελούς Τμήματος Νομοθετικής Επεξεργασίας και Κοινοβουλευτικού Ελέγχου για θέματα Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, σύμφωνα με την παρ. 9 του άρθρου 12 του π.δ. 4/2018 (Α’ 7), οι οποίες μεταφέρονται στο Γραφείο Νομικών και Κοινοβουλευτικών Θεμάτων,

βε) μέρος των αρμοδιοτήτων του Τμήματος Νομοθετικής Πρωτοβουλίας του άρθρου 7 του π.δ. 18/2018, οι οποίες μεταφέρονται στο Γραφείο Νομικών και Κοινοβουλευτικών Θεμάτων και συγκεκριμένα:

i) Τη συμμετοχή στο σχεδιασμό των νομοθετικών και κανονιστικών ρυθμίσεων αρμοδιότητας του Υπουργείου και την κατάρτιση των νομοσχεδίων που αναθέτει σε αυτό ο Υπουργός, σύμφωνα με την περ. α) του άρθρου 7 του π.δ. 18/2018,

 ii) την παροχή της αναγκαίας τεχνογνωσίας στις υπηρεσίες που αναλαμβάνουν την εκπόνηση ή την απλούστευση ρυθμίσεων, με σκοπό την τήρηση των αρχών καλής νομοθέτησης, σύμφωνα με την περ. β) του άρθρου 7 του π.δ. 18/2018, σε συνδυασμό με το άρθρο 58 του ν. 4622/2019,

iii) τη σύνταξη, σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες, της Ανάλυσης Συνεπειών Ρύθμισης, σύμφωνα με την περ. γ) του άρθρου 7 του π.δ. 18/2018, σε συνδυασμό με το άρθρο 62 του ν. 4622/2019,

iv) τη μέριμνα για τη διενέργεια κοινωνικού διαλόγου και διαβουλεύσεων με εκπροσώπους των κοινωνικών φορέων και ενδιαφερόμενων ομάδων, σύμφωνα με την περ. δ) του άρθρου 7 του π.δ. 18/2018, σε συνδυασμό με το άρθρο 61 του ν. 4622/2019,

v) τη συλλογή, ταξινόμηση και προώθηση στην Κεντρική Επιτροπή Κωδικοποίησης της Προεδρίας της Κυβέρνησης κωδικοποιούμενων ρυθμίσεων ή ρυθμίσεων των νομικών πεδίων, σύμφωνα με την περ. στ) του άρθρου 7 του π.δ. 18/2018, σε συνδυασμό με τα άρθρα 66 και 67 του ν. 4622/2019,

vi) τη σύνταξη, σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες, της έκθεσης αξιολόγησης αποτελεσμάτων εφαρμογής ρυθμίσεων, σύμφωνα με την περ. ζ) του άρθρου 7 του π.δ. 18/2018, σε συνδυασμό με το άρθρο 56 του ν. 4622/2019,

vii) τη συμμετοχή υποχρεωτικά στις νομοπαρασκευαστικές επιτροπές του Υπουργείου και την τήρηση ηλεκτρονικού αρχείου των τελικών προτάσεων των εν λόγω επιτροπών,

viii) τον χειρισμό κάθε άλλου συναφούς με τις αρμοδιότητες των στοιχείων i) έως vii) θέματος.

βστ) Μέρος των αρμοδιοτήτων του Αυτοτελούς Τμήματος Νομοθετικής Επεξεργασίας και Κοινοβουλευτικού Ελέγχου για θέματα Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού του άρθρου 12 του π.δ. 4/2018 (Α’ 7), οι οποίες μεταφέρονται στο Γραφείο Νομικών και Κοινοβουλευτικών Θεμάτων και συγκεκριμένα:

 i) Την επεξεργασία όσον αφορά τον σχεδιασμό, την κατάρτιση, κωδικοποίηση και αναμόρφωση νομοθετικών και κανονιστικών ρυθμίσεων, σε συνεργασία με την καθ’

ύλην αρμόδια οργανική μονάδα, σύμφωνα την περ. 1) του άρθρου 12 του π.δ. 4/2018,

 ii) την παροχή της αναγκαίας τεχνογνωσίας στις υπηρεσίες που αναλαμβάνουν την εκπόνηση ή την απλούστευση ρυθμίσεων, με σκοπό την τήρηση των αρχών καλής νομοθέτησης, σύμφωνα με την περ. 2) του άρθρου 12 του π.δ. 4/2018, σε συνδυασμό με το άρθρο 58 του ν. 4622/2019,

 iii) τη σύνταξη, σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες, της Ανάλυσης Συνεπειών Ρύθμισης, σύμφωνα με την περ. 3) του άρθρου 12 του π.δ. 4/2018, σε συνδυασμό με το άρθρο 62 του ν. 4622/2019,

iv) τη σύνταξη, σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες, της έκθεσης αξιολόγησης αποτελεσμάτων εφαρμογής, σύμφωνα με την περ. 6) του άρθρου 12 του π.δ. 4/2018, σε συνδυασμό με το άρθρο 56 του ν. 4622/2019,

 v) τη συμμετοχή υποχρεωτικά στις νομοπαρασκευαστικές επιτροπές της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού και την τήρηση ηλεκτρονικού αρχείου των τελικών προτάσεων των εν λόγω επιτροπών,

 vi) τον χειρισμό κάθε άλλου συναφούς με τις αρμοδιότητες των στοιχείων i) έως v) θέματος.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 03/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ksenodoxeio.jpg
Η αγγελία για σεζόν που έγινε viral για... τους σωστούς λόγους: «Δεν ψάχνουμε για δούλους»
Εργοδότης στη Σέριφο υπόσχεται σε αγγελία πως «δεν δουλεύουμε μέχρι να πέσουμε κάτω» και... γίνεται viral
Η αγγελία για σεζόν που έγινε viral για... τους σωστούς λόγους: «Δεν ψάχνουμε για δούλους»