Υπουργείο Παιδείας: Νέα πρόσκληση για αποσπάσεις και προσλήψεις αναπληρωτών για πρόσθετη μικτή εξ αποστάσεως υποστήριξη μαθητριών/ών της Γ’ Λυκείου
Οι αιτήσεις με τα δικαιολογητικά υποβάλλονται από τους/τις ενδιαφερόμενους/ες, από αύριο Τετάρτη 25.09.2024έως και την Κυριακή 29.9.2024

Με κοινή απόφαση του υπουργού Παιδείας Κυριάκου Πιερρακάκη και της υφυπουργού Ζέττας Μακρή, δημοσιεύθηκε προ ολίγου πρόσκληση υποβολής αιτήσεων απόσπασης εκπαιδευτικών και πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2024-2025, με σκοπό την πρόσθετη μικτή εξ αποστάσεως υποστήριξη των μαθητριών/ών της Γ’ τάξης κάθε τύπου Λυκείου για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Αναλυτικά:

Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.) έχοντας ως σκοπό, μεταξύ άλλων, την πρόσθετη διδακτική υποστήριξη των μαθητών της Γ’ τάξης των 2 Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ., Λυκείου Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.), καθώς και της Δ’ τάξης του Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου-Λυκείου (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ - Λ) μέσω σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, εξοικονομώντας χρόνο και πόρους σε γονείς και κηδεμόνες, στο πλαίσιο του άρθρου 6 του ν. 1566/1985 (Α’ 167), προτίθεται να προβεί σε αποσπάσεις - εκπαιδευτικών της Δημόσιας Εκπαίδευσης των κλάδων/ειδικοτήτων του Παραρτήματος Ι για ΓΕ.Λ., για ΕΠΑ.Λ. και για Λύκεια Ε.Α.Ε. και ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ. - Λ. - στο Τμήμα Δ΄ Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων, της Διεύθυνσης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Εκπαίδευσης για την Αειφορία της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών ΠΕ & ΔΕ του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (εφεξής Τμήμα Δ’).

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ

Για τους εκπαιδευτικούς που αποσπώνται στο Τμήμα Δ΄ ισχύουν όσα ορίζονται για τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε σχολικές μονάδες, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά στο άρθρο 26Α του ν. 4368/2016 (Α’ 21), σε συνδυασμό με την παρούσα. Διδάσκουν:

- το απόγευμα μετά το πέρας των μαθημάτων των Ημερήσιων Λυκείων, μέχρι εννέα (9) ώρες των σαράντα πέντε (45) λεπτών την εβδομάδα με σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία, και

- στο υπόλοιπο ωράριό τους ασύγχρονη εξ αποστάσεως προετοιμασία της διδασκαλίας, παροχή εποικοδομητικής ανατροφοδότησης, προετοιμασία δοκιμασιών. Συγκεκριμένα οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί ασκούν τα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα, στους κάτωθι τομείς:

1. Ανάπτυξη Προγράμματος Σπουδών για τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά και δεν διαθέτουν πρόγραμμα σπουδών. Σχεδιασμός και ανάπτυξη του προγράμματος για τα διαδικτυακά μαθήματα βάσει των θεμάτων που απαιτούνται να καλύπτονται στις πανελλαδικές εξετάσεις.

2. Σχεδιασμός ενοτήτων: Δημιουργία ενότητας, με περιγραφή των προσδοκώμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων, δραστηριοτήτων και μεθόδων αξιολόγησης.

3. Διδασκαλία μαθημάτων: Διδασκαλία μαθημάτων σε πραγματικό χρόνο, διάρκειας 45 λεπτών, μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας.

4. Δημιουργία Περιεχομένου: Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού όπως παρουσιάσεις, κουίζ και άλλες πηγές πολυμέσων για την ενίσχυση της μάθησης

5. Αξιολόγηση και ανατροφοδότηση: Σχεδιασμός και διαχείριση διαδικασιών για την αξιολόγηση της κατανόησης του υλικού από τους μαθητές, παρέχοντας εποικοδομητική ανατροφοδότηση για την υποστήριξη της μαθησιακής τους προόδου.

6. Άλλες δραστηριότητες συναφείς με τη διδασκαλία των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων

ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

1.Ο χρόνος απόσπασης λογίζεται ως χρόνος πραγματικής διδακτικής υπηρεσίας και ως χρόνος για θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 8 του π.δ. 50/1996 (Α’ 45).

2.Ως μονάδες μετάθεσης των παραπάνω αποσπώμενων, υπολογίζονται οι μονάδες που προβλέπονται για την πλησιέστερη προς τον τόπο της υπηρεσίας τους σχολική μονάδα και επιπλέον έξι (6) μονάδες μετάθεσης για κάθε έτος.

3.Οι αποσπώμενοι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν για τη διδακτική υπηρεσία τους δύο επιπλέον (2) μονάδες, ανά έτος, οι οποίες προσμετρώνται στη διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης στελεχών εκπαίδευσης της παρ. 2 του άρθρου 30 του ν. 4823/2021 (Α’ 136).

Αν οι παραπάνω εκπαιδευτικοί έχουν συμπληρώσει το ανώτατο όριο μονάδων διδακτικής εμπειρίας, σύμφωνα με την περ. α) της παρ. 3 του άρθρου 33 του ν. 4823/2021, λαμβάνουν, κατ' αναλογία, μία (1) μονάδα, ανά έτος, σύμφωνα με την περ. γ) της παρ. 3 του ίδιου άρθρου

Οι αιτήσεις με τα δικαιολογητικά υποβάλλονται από τους/τις ενδιαφερόμενους/ες, από τη Τετάρτη 25.09.2024 (και ώρα 12:00) έως και την Κυριακή 29.9.2024 (και ώρα 23:59), ηλεκτρονικά σε πλατφόρμα, η οποία πρόκειται να ανακοινωθεί στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π. www.iep.edu.gr.

Δείτε όλη την πρόσκληση

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ανακαλούνται αυτά τα γνωστά δημητριακά βρώμης

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 23/9

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παιδί παίζει με παιχνίδια
Ασπεργκερ σε ακριτικό νησί
Ο αγώνας των γονιών αφότου ο γιος τους διαγνώστηκε με νευρολογική αναπτυξιακή διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού.
Ασπεργκερ σε ακριτικό νησί
εκπαιδευτικος ΑΜΕΑ
Ειδικά σχολεία: Στην ψηφιακή εποχή δεν υπάρχει πρόσβαση
Από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, η μονάδα (αφού το σχολείο τους κρίθηκε -και ήταν- ακατάλληλο και επικίνδυνο) που θα φιλοξενούσε τα παιδιά τους...
Ειδικά σχολεία: Στην ψηφιακή εποχή δεν υπάρχει πρόσβαση
depy
ΔΕΠΥ: Συχνά συμπτώματα που διαφεύγουν της διάγνωσης
Η ακριβής διάγνωση συχνά εξαρτάται από την κατανόηση του ασθενή και την αξιολόγηση 10 συμπτωμάτων τα οποία συνήθως οδηγούν σε λανθασμένη διάγνωση της...
ΔΕΠΥ: Συχνά συμπτώματα που διαφεύγουν της διάγνωσης