Thumbnail
Πανελλήνιο Δίκτυο για το θέατρο στην εκπαίδευση - Δωρεάν για τα μέλη

Θέατρο και γλώσσα: η ξένη γλώσσα μέσα από το Εκπαιδευτικό Θέατρο
Ιωάννα Γεωργακοπούλου & Βάλια Γκότση, καθηγήτριες, θεατροπαιδαγωγοί 
Σεμινάριο-Εργαστήριο στο πλαίσιο του επιμορφωτικού κύκλου «Εργαλεία Θεάτρου στην Εκπαίδευση»
Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014, 10:30-13:30, Σαρρή 14, Ψυρρή (4ος όροφος)
Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση-Γραφείο Αθήνας

Δωρεάν για τα μέλη Θέσεις περιορισμένες.

Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Δηλώσεις συμμετοχής μέχρι 4/2/2014.

Έντυπο Δήλωσης συμμετοχής...εδώ!

Σύντομη Περιγραφή: Καθημερινά ψάχνουμε εναλλακτικές για να κάνουμε κάτι παραπάνω από ένα απλό μάθημα Αγγλικών. Σε αυτό το βιωματικό εργαστήριο, λοιπόν, θα γνωρίσουμε διάφορες τεχνικές για τη διδασκαλία της ξένης γλώσσας μέσω δραστηριοτήτων του εκπαιδευτικού δράματος. Θα κινηθούμε με βάση μας μια ιστορία και θα πάρουμε μαζί μας φεύγοντας εργαλεία που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο καθένας στη τάξη του.
Η Ιωάννα Γεωργακοπούλου γεννήθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής στις 17/5/1985 και μεγάλωσε στη Βαλύρα Μεσσηνίας. Σπούδασε Αγγλική Φιλολογία στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και έκανε Μεταπτυχιακό στο Θέατρο στην Εκπαίδευση στο πανεπιστήμιο του Γουόρικ, στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Αγαπάει τα Αγγλικά και τις γλώσσες γιατί είναι ο κώδικας επικοινωνίας ανάμεσα στους ανθρώπους και χρησιμοποιεί το παιχνίδι για να κάνει τη μάθηση μιας γλώσσας βιωματική για τους μαθητές, δημιουργώντας τους κίνητρα για να έρθουν πιο κοντά σε αυτήν. Παίζει με τα παιδιά και μαθαίνει μέσα από αυτά και σας προσκαλεί να παίξετε μαζί της!
Η Βάλια Γκότση σπούδασε Αγγλική Γλώσσα και Φιλολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, με κατεύθυνση Λογοτεχνία-Πολιτισμός. Συνέχισε τις σπουδές της σε μεταπτυχιακό επίπεδο στην Εκπαίδευση Δράματος και Θεάτρου στο University of Warwick της Μεγάλης Βρετανίας, δίνοντας έμφαση στη διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας μέσω Θεάτρου. 

Κατά τη διάρκεια των σπουδών της εργάστηκε εθελοντικά με ομάδες παιδιών στην Ελλάδα, την Πορτογαλία, την Αγγλία και τη Βραζιλία, στην εκμάθηση Αγγλικών και στη βιωματική προσέγγιση του κώδικα της γλώσσας μέσω του Δράματος. Παρακολούθησε ακόμα σεμινάρια πάνω σε διάφορες δραματικές τεχνικές, τη διδασκαλία και τη δημιουργικότητα. 

Από το 2005, έχει εργαστεί ως μεταφράστρια και ως καθηγήτρια Αγγλικών και Θεάτρου σε διάφορα δημόσια και ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα. Επίσης, από το 2010 είναι μέλος του συντονιστικού γραφείου Αθήνας του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και έχει εισηγηθεί σεμιναρίων με θέμα το Εκπαιδευτικό Θέατρο σε ημερίδες του.

theatroedu.gr/

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pierrakakis
Φυσικοί σε Πιερρακάκη για διορισμούς: «Να υπολογιστούν οι μετατάξεις, οι συνταξιοδοτήσεις και οι προσλήψεις αναπληρωτών»
Τι τονίζουν οι Φυσικοί για τον απαιτούμενο αριθμό διορισμών
Φυσικοί σε Πιερρακάκη για διορισμούς: «Να υπολογιστούν οι μετατάξεις, οι συνταξιοδοτήσεις και οι προσλήψεις αναπληρωτών»
Τραγουδιστής
Πασίγνωστος τραγουδιστής ελέγχεται για φοροδιαφυγή: Δέσμευση περιουσίας για 1,5 εκατ. ευρώ
Δέσμευση περιουσίας για φοροδιαφυγή 1,5 εκατ. ευρώ σε πασίγνωστο τραγουδιστή
Πασίγνωστος τραγουδιστής ελέγχεται για φοροδιαφυγή: Δέσμευση περιουσίας για 1,5 εκατ. ευρώ
eidiki_agogi_3.jpg
Μόνιμοι διορισμοί ΕΕΠ-ΕΒΠ: Αναμένονται 1.200 και καλύπτουν μόλις 47% των συνολικών κενών οργανικών θέσεων
Ενημέρωση για τον αριθμό μόνιμων διορισμών ΕΕΠ-ΕΒΠ και τις οργανικές θέσεις από τον αιρετό Βασίλη Βούγια
Μόνιμοι διορισμοί ΕΕΠ-ΕΒΠ: Αναμένονται 1.200 και καλύπτουν μόλις 47% των συνολικών κενών οργανικών θέσεων