Thumbnail
Πρόσκληση σχολικών συμβούλων στην 2η ημερίδα για την Πιλοτική Εφαρμογή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση

Στο πλαίσιο της Δράσης 1:

«Επιμόρφωση για την Εισαγωγή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση» της Πράξης: «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος», MIS 5004204, την οποία υλοποιεί το Ι.Ε.Π., και για την υποστήριξη της πιλοτικής εφαρμογής της περιγραφικής αξιολόγησης στα σχολεία του προγράμματος, απαιτείται η επιμόρφωση των Σχολικών Συμβούλων Παιδαγωγικής Ευθύνης και Ειδικοτήτων των πιλοτικών σχολείων (Πίνακας Α) ενώ δύνανται να την παρακολουθήσουν (δια ζώσης ή εξ αποστάσεως) όλοι οι Σχολικοί Σύμβουλοι Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Η επιμόρφωση των Σχολικών Συμβούλων θα υλοποιηθεί την Παρασκευή, 16 Μαρτίου, 2018, και ώρα 10.00 – 16.00 στο ΥΠ.Π.Ε.Θ., από τα μέλη της Επιστημονικής Επιτροπής της Δράσης.

Η επιμορφωτική ημερίδα θα αναμεταδίδεται ζωντανά από την ιστοσελίδα του ΥΠ.Π.Ε.Θ. και θα μαγνητοσκοπηθεί. Το σχετικό βίντεο θα αναρτηθεί την επόμενη εβδομάδα από την πραγματοποίηση της ημερίδας στην ιστοσελίδα του ΥΠ.Π.Ε.Θ. 

Για να δείτε την προκήρυξη πατήστε ΕΔΩ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pipila_mwro_large.jpg
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;
Η συχνή χρήση της μπορεί να περιορίσει τον χρόνο που το παιδί εξασκεί την παραγωγή φωνημάτων και τη λεκτική επικοινωνία, καθώς η πιπίλα περιορίζει...
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;