Thumbnail
Η συχνή μεσημεριανή «σιέστα» για πάνω από μια ώρα 

Η συχνή μεσημεριανή «σιέστα» για πάνω από μια ώρα τη μέρα μπορεί να αποτελεί προειδοποιητικό σημάδι για την εμφάνιση διαβήτη τύπου-2, σύμφωνα με μια νέα μεγάλη ιαπωνική επιστημονική έρευνα.

Ένας καθημερινός υπνάκος για πάνω από 60 λεπτά συνδέεται με κατά 45% αυξημένο κίνδυνο διαβήτη, σε σχέση με όσους δεν κάνουν καθόλου «σιέστα».

Αν ο υπνάκος ξεπερνά τις δύο ώρες τη μέρα, ο κίνδυνος αυξάνεται περαιτέρω. Όσοι όμως κοιμούνται λιγότερο από 40 λεπτά το μεσημέρι, δεν φαίνεται να αντιμετωπίζουν αυξημένο κίνδυνο.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον δρα Γιαμάντα Ταμαχίντε του Πανεπιστημίου του Τόκιο, που έκαναν τη σχετική ανακοίνωση στο ετήσιο συνέδριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την Μελέτη του Διαβήτη στο Μόναχο, σύμφωνα με το BBC, αξιολόγησαν (μετα-ανάλυση) 21 μελέτες παρατήρησης, που αφορούσαν συνολικά πάνω από 300.000 ανθρώπους.

Οι επιστήμονες πάντως διευκρίνισαν ότι, προς το παρόν, δεν υπάρχει απόδειξη πως είναι η ίδια η «σιέστα» που προκαλεί ή επιδεινώνει τον διαβήτη. Όμως υπάρχει κάποια σαφής συσχέτιση ανάμεσα στα δύο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aithousa_taksi
Σοβαρές ελλείψεις εκπαιδευτικών - Το Υπουργείο Παιδείας επιλέγει υποχρεωτικές υπερωρίες
Εκπαιδευτικά κενά και υποχρεωτικές υπερωρίες - Η δημόσια εκπαίδευση σε κρίση
Σοβαρές ελλείψεις εκπαιδευτικών - Το Υπουργείο Παιδείας επιλέγει υποχρεωτικές υπερωρίες
pierrakakis
Κ. Πιερρακάκης: Αυτές είναι οι τρεις ψηφιακές πρωτοβουλίες μας για τα σχολεία, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές
Ο ο σχεδιασμός της εκπαιδευτικής πολιτικής
Κ. Πιερρακάκης: Αυτές είναι οι τρεις ψηφιακές πρωτοβουλίες μας για τα σχολεία, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές
taksi
Η κυβέρνηση διώκει εκπαιδευτικούς αντί να λύσει τα οξυμένα προβλήματα της εκπαίδευσης
Αξιολόγηση ή διώξεις; Η κυβέρνηση στοχοποιεί τους εκπαιδευτικούς αντί να σώσει τα σχολεία!
Η κυβέρνηση διώκει εκπαιδευτικούς αντί να λύσει τα οξυμένα προβλήματα της εκπαίδευσης