Thumbnail

 Πρόσκληση Ενδιαφέροντος για την απόσπαση – ανανέωση απόσπασης εκπαιδευτικών στα ελληνόφωνα τμήματα και στις θέσεις διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας στα αγγλόφωνα τμήματα του Σχολείου Ευρωπαϊκής Παιδείας (Σ.Ε.Π.) στο Ηράκλειο Κρήτης.

Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί μπορούν να υποβάλουν τη σχετική αίτηση, μέσω της Διεύθυνσης που ανήκουν οργανικά, στο Τμήμα Γ’ Ξένων και Μειονοτικών Σχολείων της Διεύθυνσης Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης (ΔΙΠΟΔΕ) της Κ.Υ του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων έως και τις 9-8-2013.

 
Διαβάστε παρακάτω ολόκληρη την ανακοίνωση

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ  αρ. πρωτ. 1757Π/106375/Ζ1/31-7-2013ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΘΕΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΑΓΓΛΟΦΩΝΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε ΚΑΙ ΘΕΣΕΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΗΣ ‘Η ΜΗΤΡΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ, ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ

Ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων έχοντας υπόψη τις ειδικές διατάξεις του Ν. 3376/2005 (ΦΕΚ 191 Α΄/2-8-2005) και των αρ. Α.Σ.377/65936/Ζ2/21-6-2007 (ΦΕΚ 1074 Β΄), ΑΣ373/157788/Ζ2/8-12-2008, (ΦΕΚ 2559, τ. Β’) και ΑΣ48/102381/Ζ2/26-8-2009 (ΦΕΚ 1853 Β)  αποφάσεων, που αφορούν στη στελέχωση του Σχολείου Ευρωπαϊκής Παιδείας  Ηρακλείου Κρήτης με εκπαιδευτικό προσωπικό, και προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες διδασκαλίας για το σχολικό έτος 2013-2014 στο Σχολείο Ευρωπαϊκής Παιδείας Ηρακλείου Κρήτης (Σ.Ε.Π.) όπως αυτές αναγράφονται στα αρ. πρωτ. Φ.32/2477/9-4-2013 και Φ.32/4213/19-6-2013 έγγραφα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης, προκηρύσσει ανεξάρτητα από τον υπάρχοντα πίνακα Αναπληρωτών και Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών τις παρακάτω θέσεις, σημειώνοντας ότι προτεραιότητα θα δοθεί στους φυσικούς ομιλητές της γλώσσας:   

 
1) Μία (1) θέση νηπιαγωγού με σύμβαση ορισμένου χρόνου στον κύκλο Προσχολικής Αγωγής (νηπιαγωγείο) του Αγγλόφωνου Τμήματος
2) Τρεις (3) θέσεις δασκάλων με σύμβαση ορισμένου χρόνου στον κύκλο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Αγγλόφωνου Τμήματος
3) Μία (1) θέση Μαθηματικού με σύμβαση ορισμένου χρόνου στον κύκλο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του αγγλόφωνου τμήματος
4) Μία (1) θέση Φυσικού με σύμβαση ορισμένου χρόνου στον κύκλο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
5) Τρεις (3) θέσεις εκπαιδευτικών Αγγλικής Γλώσσας με σύμβαση ορισμένου χρόνου για τη διδασκαλία της γλώσσας αυτής ως γλώσσας ΙΙ στους κύκλους Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 
6) Δύο (2) θέσεις εκπαιδευτικών Αγγλικής με σύμβαση ορισμένου χρόνου για τη διδασκαλία της γλώσσας αυτής ως μητρικής (L1) στον κύκλο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 
7) Τρεις (3) θέσεις εκπαιδευτικών Γαλλικής Γλώσσας  με σύμβαση ορισμένου χρόνου για τη διδασκαλία της γλώσσας αυτής ως γλώσσας Ι και ΙΙ στον κύκλο Πρωτοβάθμιας και γλώσσας ΙΙ και ΙΙΙ στον κύκλο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 
8) Τέσσερις (4) θέσεις εκπαιδευτικών Γερμανικής Γλώσσας με σύμβαση ορισμένου χρόνου για τη διδασκαλία της γλώσσας αυτής ως γλώσσας ΙΙ  στον κύκλο Πρωτοβάθμιας και  ως γλώσσας ΙΙ και ΙΙΙ  στον κύκλο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 
9) Μία (1) θέση εκπαιδευτικού Ισπανικής Γλώσσας με σύμβαση ορισμένου χρόνου για τη διδασκαλία της γλώσσας αυτής ως γλώσσας ΙΙΙ και ΙV στον κύκλο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 
10) Μία (1) θέση  εκπαιδευτικού Πορτογαλικής Γλώσσας με σύμβαση ορισμένου χρόνου για τη διδασκαλία της γλώσσας αυτής ως μητρικής (L1) και ως γλώσσας ΙΙ στον κύκλο Πρωτοβάθμιας  Εκπαίδευσης  αγγλόφωνου τμήματος
11) Μία (1) θέση Αναπληρωτή Μειωμένου Ωραρίου, Νηπιαγωγού με μητρική γλώσσα τη Λετονική  στον κύκλο Προσχολικής Αγωγής του αγγλόφωνου τμήματος
12) Μία (1) θέση Αναπληρωτή Μειωμένου Ωραρίου Μαθηματικού στον κύκλο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του αγγλόφωνου τμήματος
13) Μία (1) θέση Αναπληρωτή Μειωμένου Ωραρίου Χημικού στον κύκλο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του αγγλόφωνου τμήματος
14) Δύο (2) θέσεις Αναπληρωτών Μειωμένου Ωραρίου εκπαιδευτικών Αγγλικής Γλώσσας για τη διδασκαλία της γλώσσας αυτής ως γλώσσας ΙΙ στους κύκλους Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  του αγγλόφωνου τμήματος
15) Μία (1) θέση Αναπληρωτή Μειωμένου Ωραρίου εκπαιδευτικού Γαλλικής Γλώσσας  για τη διδασκαλία της γλώσσας αυτής ως μητρικής (L1)  και ως γλώσσας ΙΙ στον κύκλο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
16) Μία (1) θέση Αναπληρωτή Μειωμένου Ωραρίου κλάδου Φυσικών ή Χημικών ή Μαθηματικών ή Βιολόγων στον κύκλο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (γλώσσα διδασκαλίας Γαλλικά)
17) Μία (1) θέση Αναπληρωτή Μειωμένου Ωραρίου Καλλιτεχνικών στους κύκλους Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 
18) Μία (1) θέση Αναπληρωτή Μειωμένου Ωραρίου Μουσικής στους κύκλους Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 
19) Μία (1) θέση Αναπληρωτή Μειωμένου Ωραρίου εκπαιδευτικού Ιταλικής Γλώσσας  στον κύκλο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
20) Μία (1) θέση Ωρομισθίου εκπαιδευτικού  κλάδου Μαθηματικών ή Φυσικών ή Χημικών ή Βιολόγων στον κύκλο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (γλώσσα διδασκαλίας Γερμανικά)
                                                                                                                                       
 
ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ
 
1. Οι υποψήφιοι πρέπει να:
α) έχουν ως μητρική γλώσσα: i) την αγγλική  προκειμένου για τις θέσεις νηπιαγωγών και δασκάλων καθώς και τις θέσεις μαθηματικών, φυσικού, χημικού, καλλιτεχνικών και μουσικής   ii) τη γαλλική προκειμένου για τη θέση του αναπληρωτή με μειωμένο ωράριο Μαθηματικού ή Φυσικού ή Χημικού ή Βιολόγου iii) τη γερμανική προκειμένου για τη θέση ωρομισθίου Φυσικού ή Χημικού ή Μαθηματικού ή Βιολόγου και iv) την αντίστοιχη γλώσσα (αγγλική, γαλλική, γερμανική, ισπανική, ιταλική, πορτογαλική ή λετονική) την οποία θα διδάξουν στα τμήματα της μητρικής (L1) ή της γλώσσας ΙΙ, ΙΙΙ και IV.
β) είναι κάτοχοι τίτλου σπουδών που τους παρέχει τη δυνατότητα να ασκούν εκπαιδευτικό έργο δασκάλου/νηπιαγωγού ή εκπαιδευτικού της ειδικότητας που καλούνται να διδάξουν σε σχολεία πρωτοβάθμιας/δευτεροβάθμιας αγγλόφωνης, γαλλόφωνης, γερμανόφωνης, ισπανόφωνης, ιταλόφωνης χώρας ή σε σχολεία πρωτοβάθμιας/δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Πορτογαλία ή Λετονία, κατά περίπτωση,
γ) μην έχουν κώλυμα διορισμού κατά τις διατάξεις του άρθρου 8 του Ν. 3528/9-2-2007 (ΦΕΚ 26 Α΄) Κώδικα Καταστάσεως Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων,
δ) έχουν την υγεία και φυσική καταλληλότητα που τους επιτρέπει την εκτέλεση των καθηκόντων της θέσης. 
2. Όριο ηλικίας των υποψηφίων δεν υφίσταται (άρθρο 10 παρ. 11 του Ν.3051/2002, ΦΕΚ 220 Α΄/20.9.2002). 
3. Κατ’ εξαίρεση, εκπαιδευτικοί που δεν είναι φυσικοί ομιλητές μιας γλώσσας που διδάσκεται ως μητρική ή ως ξένη γλώσσα καθώς και εκπαιδευτικοί των μαθημάτων των  Καλλιτεχνικών και  της Μουσικής που δεν έχουν την αγγλική ως μητρική, μπορούν να προσληφθούν για τη διδασκαλία των ανωτέρω, με την προϋπόθεση ότι: 
α) κατέχουν τα προβλεπόμενα από την ελληνική νομοθεσία προσόντα για τη διδασκαλία των συγκεκριμένων γλωσσών ή μαθημάτων και έχουν άριστη γνώση της αγγλικής κατά περίπτωση. 
 β) δεν έχουν κώλυμα διορισμού σύμφωνα με την παρ. 1γ και 
γ) υπάρχει η σύμφωνη γνώμη του Οικείου Εθνικού Επιθεωρητή Ευρωπαϊκών Σχολείων Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κατά περίπτωση. Σημειώνουμε ότι οι εκπαιδευτικοί αυτής της παραγράφου εντάσσονται σε διαφορετικό αξιολογικό πίνακα, ο οποίος τίθεται σε ισχύ μετά την εξάντληση του πίνακα εκπαιδευτικών φυσικών ομιλητών της γλώσσας στην οποία θα διδάξουν το αντικείμενο για το οποίο καλούνται με την παρούσα (παρ. 8, άρθρο 2 της ΑΣ373/157788/Ζ2/8-12-2008, ΦΕΚ 2559, τ. Β’).
 
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ  ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
 
Οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι μαζί με την αίτηση πρέπει να συνυποβάλουν:
1) Επικυρωμένο και μεταφρασμένο τον τίτλο σπουδών Πανεπιστημίου ή άλλης ισοτίμου σχολής ο οποίος τους παρέχει τη δυνατότητα να διδάξουν σε σχολείο ίδιας βαθμίδας σε αγγλόφωνη, γαλλόφωνη, γερμανόφωνη, ισπανόφωνη, ιταλόφωνη χώρα, ή σε σχολεία  στην Πορτογαλία ή Λετονία.
2) Φωτοτυπία δελτίου ταυτότητας ή διαβατηρίου, ή άλλο επίσημο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει η χώρα καταγωγής τους.
3) Βεβαίωση αρμόδιας εκπαιδευτικής ή διπλωματικής αρχής της οικείας χώρας από την οποία να προκύπτει ότι ο κάτοχος του συγκεκριμένου τίτλου έχει την άδεια να ασκεί εκπαιδευτικό έργο σε σχολείο ίδιας βαθμίδας  στη  χώρα καταγωγής του.
4) Υπεύθυνη Δήλωση στην οποία θα δηλώνουν ότι: 
• Δεν απολύθηκαν από θέση υπηρεσίας του δημόσιου τομέα, λόγω πειθαρχικού παραπτώματος ή άλλης αιτίας που συνεπάγεται οριστική απόλυση, ή λόγω ανεπάρκειας κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους. 
• Δε διώκονται ως φυγόδικοι ή φυγόποινοι.
• Είναι υγιείς και θα υποβάλουν το πιστοποιητικό υγείας από Πρωτοβάθμια Υγειονομική Επιτροπή, καθώς και αντίγραφο ποινικού μητρώου, κατά την ανάληψη υπηρεσίας.
5) Βιογραφικό σημείωμα στο οποίο θα αναφέρουν τυχόν πρόσθετες σπουδές ή μετεκπαίδευση, ή ειδίκευση που αποδεικνύονται με αντίστοιχους τίτλους, τη διάρκεια της τυχόν προϋπηρεσίας τους και τις εκπαιδευτικές μονάδες στις οποίες την απέκτησαν, τη γνώση λοιπών ξένων γλωσσών εκτός της μητρικής τους, το επίπεδο γνώσης της ελληνικής γλώσσας.  
6) Πέραν των ανωτέρω δικαιολογητικών οι υποψήφιοι συνυποβάλλουν κατά περίπτωση και:
• Επικυρωμένους και μεταφρασμένους τίτλους σπουδών μεταπτυχιακής εκπαίδευσης ή μετεκπαίδευσης, ή ειδίκευσης  από τους οποίους αποδεικνύονται οι γνώσεις που αναφέρουν στο βιογραφικό τους σημείωμα.
• Βεβαιώσεις εργοδοτών ή αρμόδιας υπηρεσίας από τις οποίες να προκύπτει τυχόν εκπαιδευτική τους προϋπηρεσία και το σχολείο στο οποίο την απέκτησαν.
• Βεβαιώσεις διδακτικής υπηρεσίας σε Ευρωπαϊκό Σχολείο ή στο Σ.Ε.Π.
• Βεβαίωση αρμόδιας εκπαιδευτικής ή άλλης αρμόδιας αρχής από την οποία να προκύπτει η διάρκεια της τυχόν επιμόρφωσης ή μετεκπαίδευσής τους.
• Επικυρωμένους και μεταφρασμένους  τίτλους ή πιστοποιητικά από τα οποία να προκύπτει η γνώση των επικαλούμενων ξένων γλωσσών ή της ελληνικής.
• Δημοσιευμένες συγγραφικές εργασίες.
• Υπεύθυνη δήλωση για τους άρρενες ότι έχουν εκπληρώσει τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις στη χώρα καταγωγής τους ή έχουν νόμιμα απαλλαγεί οριστικά από αυτές και ότι  θα προσκομίσουν το σχετικό πιστοποιητικό  κατά το χρόνο ανάληψης υπηρεσίας. Στην περίπτωση που η εκπλήρωση ή μη των στρατιωτικών υποχρεώσεών τους δεν αποτελεί κώλυμα διορισμού στο Δημόσιο Τομέα στη χώρα τους, θα υποβάλουν κατά το χρόνο ανάληψης υπηρεσίας σχετική βεβαίωση από αρμόδια Αρχή της οικείας χώρας.
 
          Πιστοποιητικά τα οποία οι υποψήφιοι δεν έχουν κατά το στάδιο της υποβολής των αιτήσεων μπορούν να υποκαθίστανται από υπεύθυνη δήλωση και να υποβάλλονται από τους προσλαμβανόμενους κατά το στάδιο διορισμού. Μη προσκόμιση των δικαιολογητικών αυτών κατά το στάδιο διορισμού ή τυχόν ψευδής δήλωση του υποψηφίου, πέραν των λοιπών συνεπειών περί ψευδούς δήλωσης, συνεπάγεται το μη διορισμό του, έστω κι αν έχει κριθεί διοριστέος. 
 
Επισήμανση: 
 
1) Όλοι οι τίτλοι, πιστοποιητικά και βεβαιώσεις της αλλοδαπής, που επικαλούνται οι υποψήφιοι, πρέπει να είναι επίσημα μεταφρασμένοι στην ελληνική γλώσσα από αρμόδια κατά νόμο αρχή του Υπουργείου Εξωτερικών ή από πτυχιούχο μεταφραστή του Ιονίου Πανεπιστημίου, ή την Πρεσβεία, ή το Προξενείο της ξένης χώρας στην Ελλάδα, ή από δικηγόρο, ή από διορισμένο βάσει του Ν.148/26.12.1913/1.2.1914 άμισθο διερμηνέα της γλώσσας για την οποία έχει διορισθεί διερμηνέας, με εξαίρεση τον τίτλο σπουδών της αλλοδαπής για τον οποίο υποβάλλεται μόνον πράξη αναγνώρισης.
2) Για περισσότερες πληροφορίες οι υποψήφιοι μπορούν να απευθύνονται στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων,  Δ/νση Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, Τμήμα Γ’ Ξένων και Μειονοτικών Σχολείων (τηλ. 210 3442340) ή στην Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κρήτης (τηλ. 2810 302440, 302442).
 
ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Ο έλεγχος των δικαιολογητικών και η επιλογή υποψηφίων θα γίνει από την Επιτροπή που προβλέπεται από τις διατάξεις της παρ. 6β του άρθρ.1 (άρθρο 3) της αρ. Α.Σ.377/65936/Ζ2/21-6-2007 (ΦΕΚ 1074 Β΄) Υπουργικής Απόφασης. 
Συγκεκριμένα, οι ημερομηνίες πρόσκλησης των υποψηφίων στην προφορική συνέντευξη, καθώς και ο τόπος και ο τρόπος πραγματοποίησής της καθορίζονται από την ανωτέρω επιτροπή. Με την προσωπική συνέντευξη αξιολογείται η γνώση της ελληνικής γλώσσας στον προφορικό λόγο, το επιστημονικό και διδακτικό έργο, καθώς και η προσωπικότητα του υποψηφίου. Μετά την ολοκλήρωση των προσωπικών συνεντεύξεων και μετά από εκτίμηση των κριτηρίων επιλογής και της γενικότερης παρουσίας του κάθε υποψηφίου, όπως προέκυψε από τη συνέντευξη, και ύστερα από σύγκριση αυτών, η Επιτροπή θα καταρτίσει αξιολογικούς πίνακες επιλογής κατά κλάδο και ειδικότητα. Σε περίπτωση που προκύψει ισοψηφία, προηγείται ο υποψήφιος με την καλύτερη γνώση της ελληνικής γλώσσας. Αν υπάρξει και πάλι ισοψηφία, διενεργείται δημόσια κλήρωση παρουσία των ισοβαθμούντων μετά από πρόσκλησή τους, στην οποία ορίζεται η ημερομηνία και ο τόπος πραγματοποίησης της κλήρωσης. 
Τα κριτήρια επιλογής για την πρόσληψη, σύμφωνα με την αναφερόμενη απόφαση, αποτιμώνται σε εκατό μονάδες, ως εξής:
          1.Επιστημονική και παιδαγωγική κατάρτιση και συγκρότηση:
          (α) Διδακτορικό δίπλωμα ειδίκευσης ή στις επιστήμες της αγωγής, μονάδες 8. 
           (β) Διδακτορικό δίπλωμα μη συναφές προς την ειδικότητα, μονάδες 4.
          (γ) Μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης ή στις επιστήμες της αγωγής επιπέδου master ή  άλλου ισοτίμου, μονάδες 4.
          (δ) Μεταπτυχιακό δίπλωμα επιπέδου master ή άλλου ισοτίμου μη συναφές προς την ειδικότητα, μονάδες 2.
          Στην περίπτωση που ο υποψήφιος έχει διδακτορικό και master στην ίδια επιστήμη μοριοδοτείται μόνο το διδακτορικό. 
          (ε) Γνώση της ελληνικής γλώσσας σε επίπεδο πολύ καλό, μονάδες 10. Αν η γνώση της ελληνικής γλώσσας είναι σε επίπεδο καλό, μονάδες 5. Η πολύ καλή γνώση της ελληνικής γλώσσας προκύπτει από την κατοχή: ι) πιστοποιητικού ελληνομάθειας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων  ιι) πιστοποιητικού ελληνομάθειας τουλάχιστον επιπέδου Β του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας ιιι) ελληνικού τίτλου σπουδών οποιασδήποτε βαθμίδας μετά από φοίτηση επί τέσσερα τουλάχιστον χρόνια σε ελληνικό σχολείο ή εκπαιδευτικό ίδρυμα. Η καλή γνώση της ελληνικής γλώσσας προκύπτει είτε από την κατοχή πιστοποιητικού ελληνομάθειας επιπέδου Α του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας ή από πιστοποιητικό φοίτησης επί δύο τουλάχιστον έτη σε ελληνικό σχολείο δευτεροβάθμιας  εκπαίδευσης.
         (στ) Δημοσιευμένη συγγραφική εργασία, έως μονάδες 3
 (ζ) Κατοχή και άλλου πανεπιστημιακού τίτλου ειδικότητας ή στις επιστήμες της αγωγής, μονάδες 2.
         (η) Γνώση και άλλων γλωσσών, εκτός της μητρικής και της ελληνικής, μονάδες 4 για κάθε μια και μέχρι τρεις το πολύ. Η γνώση των γλωσσών αυτών αποδεικνύεται με την προσκόμιση των απαραίτητων τίτλων (τουλάχιστον επιπέδου Β2). 
           2. Υπηρεσιακή κατάσταση και διδακτική εμπειρία: 
Διδακτική υπηρεσία  σε Ευρωπαϊκό σχολείο ή στο Σ.Ε.Π., μονάδες 5 για κάθε έτος και μέχρι 5 έτη.
           3.  Συνέντευξη:
             (α) Γνώση της ελληνικής γλώσσας στον προφορικό λόγο, μονάδες 20.
             (β) Γενική εικόνα και συγκρότηση της προσωπικότητας του υποψηφίου, μονάδες 10.
 
            Στην περίπτωση που ο υποψήφιος έχει βαθμολογηθεί στη συνέντευξη για την ίδια θέση σε προηγούμενο έτος από αυτό της υποψηφιότητάς του αυτής μπορεί, μετά από αίτησή του, να μην υποβληθεί σε νέα συνέντευξη και να ληφθεί υπόψη η βαθμολογία της τελευταίας συνέντευξής του.
 
ΤΟΠΟΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ
Οι αιτήσεις και τα δικαιολογητικά θα υποβάλλονται στην Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κρήτης (Λ. Κνωσού 6, 71 306, Ηράκλειο Κρήτη) από  2/8/2013 έως και    12/8/2013.
 
                                                                                                          Μαρούσι, 31/7/2013
                                         
                                                                                                                            Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
 
 
                                                                                                         ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ  ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τάξη, έδρα, πίνακας, μαυροπίνακας, τετράδια
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ
Παρατάσεις, καθυστερήσεις, παλινωδίες σχετικά με τη διαδικασία συγγραφής, αξιολόγησης και εισαγωγής του πολλαπλού βιβλίου στα σχολεία της χώρας -...
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ