Thumbnail
Επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση

Η Επιτροπή του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (ΕΕΚ), συνεχίζοντας τη συζήτηση για την αναβάθμιση και τον ανασχεδιασμό της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, σας καλεί να συμμετάσχετε και στην παρούσα φάση της διαβούλευσης, με αντικείμενο τη δομή και το προσωρινό πρόγραμμα των ΕΠΑΛ.

Η Επιτροπή του ΙΕΠ επεξεργάστηκε, διαμόρφωσε και θέτει προς συζήτηση στην εκπαιδευτική κοινότητα ένα αρχικό σχέδιο, που προτείνεται να εφαρμοστεί από το προσεχές σχολικό έτος 2016-17, στο πλαίσιο ενός μεταβατικού σταδίου ενόψει γενικότερων αλλαγών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, που θα προκύψουν μετά την ολοκλήρωση του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου (

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΠΑΛ  - ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ - ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Το προτεινόμενο σχέδιο διαμόρφωσε η Επιτροπή με βάση τις πρώτες σκέψεις για τη δομή και το πρόγραμμα σπουδών των ΕΠΑΛ, που έχουν ήδη δημοσιοποιηθεί και αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ, και αφού έλαβε υπόψη της τις προτάσεις και απόψεις των Σχολικών Συμβούλων της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης που διατυπώθηκαν στην ανοιχτή συζήτηση της 17-3-2016 στα γραφεία του ΙΕΠ. Με βάση τις αρχές που διατυπώθηκαν για τη νέα δομή του ΕΠΑΛ προτείνεται ένα μεταβατικό πρόγραμμα, που θα ισχύσει για την Α΄ και τη Β΄ τάξη από το επόμενο σχολικό έτος 2016-2017, ενώ η Γ΄ τάξη θα ακολουθεί τη δομή του υπάρχοντος συστήματος προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα στους μαθητές και μαθήτριες που εφέτος φοιτούν στη Β΄ τάξη να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους. Οι αλλαγές που περιλαμβάνονται στο προτεινόμενο σχέδιο πέρα από τις γενικές αρχές και κατευθύνσεις για την ΕΕΚ συνεκτιμούν και την υπάρχουσα κατάσταση (προγράμματα, βιβλία, υποδομές των σχολείων).

Γι’ αυτό το λόγο στην πρόταση παραμένει η ισχύουσα αναλογία μαθημάτων γενικής παιδείας και μαθημάτων τομέα – ειδικότητας. Θερμή παράκλησή μας, που απευθύνεται στις επιστημονικές ενώσεις των εκπαιδευτικών της ΤΕΕ, τους/τις εκπαιδευτικούς και σχολικούς συμβούλους της ΕΕΚ αλλά και κάθε ενδιαφερόμενο μέλος της σχολικής κοινότητας, είναι να ανταποκριθείτε στο αίτημά μας ως την Τετάρτη, 30-3-2016, λόγω του επείγοντος χαρακτήρα που έχει η όλη διαδικασία. Θα παρακαλούσαμε, επίσης, να πάρετε μέρος και στις επόμενες φάσεις αυτού του διαλόγου, που επιθυμούμε να είναι συνεχής, ειλικρινής και απροσχημάτιστος. Σας καλούμε, συνεπώς, να μας αποστείλετε εγγράφως ή με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο τις απόψεις και τις προτάσεις σας ως τις 30-3-2016 στη διεύθυνση του ΙΕΠ (Τσόχα 36, 115 21 Αθήνα) ή να τις υποβάλετε στην ειδική φόρμα διαλόγου για την ΕΕΚ (www.iep.edu.gr).

Σπύρος Παπαχαρίσης - Υπεύθυνος ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ Φλώρινας από ΔΔΕ Φλώρινας
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pipila_mwro_large.jpg
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;
Η συχνή χρήση της μπορεί να περιορίσει τον χρόνο που το παιδί εξασκεί την παραγωγή φωνημάτων και τη λεκτική επικοινωνία, καθώς η πιπίλα περιορίζει...
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;