Thumbnail
Βόλος

Συνελήφθη, χθες Δευτέρα πρωί στο Βόλο, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Βόλου, ένας 36χρονος ημεδαπός, σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε δικογραφία για κυκλοφορία παραχαραγμένων νομισμάτων και παραβίαση της νομοθεσίας αναβολικών ουσιών.

Ο 36χρονος εντοπίστηκε να κινείται με Ι.Χ. επιβατικό αυτοκίνητο, το οποίο κατασχέθηκε, στο εσωτερικό του οποίου βρέθηκαν επιμελώς κρυμμένα μέσα σε έγγραφα και κατασχέθηκαν πέντε χαρτονομίσματα των 500 ευρώ, αμφιβόλου γνησιότητας, τα οποία ο 36χρονος γνώριζε ότι αποτελούν προϊόν παραχάραξης.

Σημειώνεται πως στα τέλη Δεκεμβρίου είχε σημάνει συναγερμός στους περιπτερούχους καθώς ο άγνωστος τότε δράστης είχε αγοράσει από περίπτερο στις Αλυκές προπληρωμένη κάρτα pay safe δίνοντας το πλαστό 500ευρω και είχε πάρει ρέστα από τον περιπτερούχο 200 ευρώ.

Αναφορικά με την συναλλαγή που έκανε ο 36χρονος σε υποκατάστημα τραπέζης, είχε διαπιστωθεί την επόμενη μέρα πως το 500ευρω ήταν πλαστό και είχε γίνει καταγγελία στην Αστυνομία.

Σε νομότυπη έρευνα που διενεργήθηκε στο σπίτι του, βρέθηκαν επιπλέον κα κατασχέθηκαν ένα κυτίο με 50 αναβολικά δισκία, βουλγαρικής προέλευσης, καθώς και 20 τυποποιημένες χάρτινες συσκευασίες που περιείχαν συνολικά 22 αναβολικά σκευάσματα και στεροειδή, διαφόρων τύπων, σε αντίστοιχες φύσιγγες.

Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Βόλου, ενώ το προανακριτικό έργο διεξάγει η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Βόλου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

proaulio_sxoleio
Τι είναι σχολείο;
«Η διαπαιδαγώγηση είναι ανθρώπινη σχέση. Πώς θα μπορούσε κάποιος να την κανονικοποιήσει και τι θα σήμαινε μια τέτοια κανονικοποίηση; Η δική μου άποψη...
Τι είναι σχολείο;