Thumbnail
Η ΚΤΥΠ ΑΕ δεν είχε καταβάλει ούτε 1€ από το 2000 και μετά για τα σχολεία της πόλης μας (μερικά από τα οποία είναι χτισμένα στις αρχές του 20ου αιώνα)...

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ
ΠΡΟΣ ΤΟΥ ΓΟΝΕΙΣ, ΜΑΘΗΤΕΣ, ΕΚΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΥΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ
Ως Δημοτική Αρχή οφείλουμε να ενημερώσουμε το λαό της πόλης, το κίνημα γονέων, εκπαιδευτικών και μαθητών για την απροκάλυπτη καθυστέρηση της ΚΤΥΠ ΑΕ (πρώην ΟΣΚ) να προχωρήσει στη δημοπράτηση του έργου για τις επισκευές των σχολείων μας και που αφορούν θέματα υγιεινής και ασφάλειας.
Θυμίζουμε ότι εδώ και δύο χρόνια, ως νέα Δημοτική Αρχή, κινηθήκαμε με μόνο κριτήριο τις ανάγκες των παιδιών της πόλης μας και προβάλαμε με κάθε τρόπο το αίτημα της εκταμίευσης από την ΚΤΥΠ ΑΕ σημαντικού ποσού για επισκευές, ικανού να ανακουφίσει τα προβλήματα που συνεχώς εμφανίζονται στα σχολεία λόγω της πολύχρονης εγκατάλειψης.
Το αίτημα αυτό αποδείχτηκε πέρα για πέρα δίκαιο όχι μόνο γιατί η ΚΤΥΠ ΑΕ δεν είχε καταβάλει ούτε 1€ από το 2000 και μετά για τα σχολεία της πόλης μας (μερικά από τα οποία είναι χτισμένα στις αρχές του 20ου αιώνα), αλλά και γιατί έκτοτε προκύπτουν σοβαρές βλάβες κατά διαστήματα. Εξάλλου τα οργανωμένα συνεργεία της ΚΤΥΠ ΑΕ επιβεβαίωσαν την αναγκαιότητα του έργου στην αυτοψία που πραγματοποίησαν τον Ιανουάριο του 2016.
Κάτω από την αδιάλειπτη διεκδίκηση της Δημοτικής Αρχής έγινε κατορθωτή η δέσμευση του ποσού των 734.000€ για το έργο. Παρά τη ραγδαία και εγκληματική υποχρηματοδότηση του μοναδικού οργανισμού που ευθύνεται για τα σχολικά κτήρια, παρά το κούρεμα που έγινε στα αποθεματικά του την άνοιξη του 2015 και παρά την πολιτική κατεύθυνση για μεταστροφή του σε διαμεσολαβητή των ΣΔΙΤ και του πακέτου Γιούνκερ.
Ως Δημοτική Αρχή δηλώνουμε ότι έχει εξαντληθεί κάθε περιθώριο αναμονής, καθώς η όποια επιπλέον καθυστέρηση του διαγωνισμού μπορεί να βάλει σε κίνδυνο την ίδια την υλοποίηση του έργου για το σχολικό έτος 2017-2018.
Θεωρούμε ότι η καθυστέρηση αναδεικνύει τις προτεραιότητες της κυβερνητικής πολιτικής, την υποβάθμιση του ρόλου του φορέα, που είναι υπεύθυνος για την κατασκευή και συντήρηση των σχολικών κτηρίων, και τη μετακύληση της ευθύνης της σχολικής στέγης στους δήμους (βλ. Καλλικράτης), καθώς όλα τα τεχνικά ζητήματα για τη δημοπράτηση είναι έτοιμα από το Νοέμβριο του 2016.
Καλούμε το λαό της πόλης, τα σωματεία των εκπαιδευτικών, τους συλλόγους γονέων, τα 15μελή και γενικά το κίνημα της πόλης να μην επιτρέψουν την παραπέρα υποβάθμιση των σχολικών μας κτηρίων. Να επιβάλλουμε μαζί την υλοποίηση του έργου.
Καισαριανή, 17/3/2017

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kilkis
Πιερρακάκης: Ιδρύουμε εξειδικευμένη Σχολή Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στο Κιλκίς
«Η σχολή θα εστιάζει στη μηχανοτρονική, έναν κλάδο υψηλής εξειδίκευσης και μεγάλης  ζήτησης στην αγορά εργασίας.»
Πιερρακάκης: Ιδρύουμε εξειδικευμένη Σχολή Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στο Κιλκίς
Έλενα Ακρίτα
Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ – Ακρίτα: «Αν βγει ο Πολάκης πρόεδρος, παραδίδω την έδρα»
H Έλενα Ακρίτα προαναγγέλλει παραίτηση από τα κοινοβουλευτικά αξιώματά της σε περίπτωση που ο Παύλος Πολάκης εκλεγεί πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ
Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ – Ακρίτα: «Αν βγει ο Πολάκης πρόεδρος, παραδίδω την έδρα»
noimatiki_1.jpg
Υπ. Παιδείας: Μαθητές Δημοτικού θα τραγουδήσουν στη νοηματική γλώσσα
«Ενσυναίσθηση και συμπερίληψη» από τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του 2ου Δ.Σ. Πεύκης - Θα τραγουδήσουν στη νοηματική γλώσσα
Υπ. Παιδείας: Μαθητές Δημοτικού θα τραγουδήσουν στη νοηματική γλώσσα