Σύμφωνα με πηγές από το υπουργείο Υποδομών για να λειτουργήσει το σύστημα θα πρέπει να αλλαχθούν οι πινακίδες των ΙΧ αυτοκινήτων προκειμένου αυτές να διαβάζονται από τις ηλεκτρονικές κάμερες.
Όπως αναφέρει ρεπορτάζ του Θανάση Παπαδή στο newsit.gr υπάρχει πρόβλεψη για αλλαγή των πινακίδων αλλά δεν έχει σχηματοποιηθεί ακόμα οι παράμετροι της υλοποίησής τους ούτε αν θα αλλάξουν όλες οι πινακίδες ή μόνο οι προβληματικές
Το 2016, σύμφωνα με τα στοιχεία της ASECAP, της Ευρωπαϊκής Ένωσης Αυτοκινητοδρόμων με Διόδια, η μέση κυκλοφορία στους οδικούς άξονες με διόδια έφτασε τις 13.236 οχήματα, τα 1.708 από τα οποία ήταν βαρέα οχήματα. Στους 106 σταθμούς διοδίων που λειτουργούσαν το 2016 πραγματοποιήθηκαν περίπου 212,9 εκατομμύρια συναλλαγές.
Το ποσό αυτό κάθε άλλο, παρά μικρό θα κληθεί να το διαχειριστεί το νέο δορυφορικό σύστημα αναλογικών διοδίων που σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών θα δημοπρατηθεί προς τα τέλη Φεβρουαρίου. Τα κενά που υπάρχουν είναι πολλά, ωστόσο το μείζον είναι ποιος θα το διαχειρίζεται και ποιος θα εισπράττει. Θα αναλάβει τη λειτουργία ο ανάδοχος που θα το κατασκευάσει, ο οποίος θα εισπράττει τα ποσά και στη συνέχεια θα τα κατανέμει στους παραχωρησιούχους των οδικών αξόνων; Θα αναλάβει τη λειτουργία η κρατική Υπηρεσία Οδικών Τελών, που σήμερα είναι υπολειτουργεί;
Σύμφωνα με το υπουργείο το μόνο ξεκάθαρο είναι ο τρόπος που θα πληρώνουν τα επαγγελματικής χρήσεων οχήματα. Θα έχουν εγκατεστημένη μια «Εποχούμενη Συσκευή» (On Board Unit – OBU) που θα επιτρέπει την παρακολούθηση και καταγραφή της θέσης και της πορείας τους με τη βοήθεια δορυφόρων (τεχνολογία GNSS).
Για τα ιδιωτικής χρήσεων οχήματα, αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι θα αναγνωρίζονται αυτόματα με κάμερες κυκλοφορίας από τις πινακίδες κυκλοφορίας τους κατά την είσοδο και έξοδό τους από το οδικό δίκτυο επί του οποίου επιβάλλονται τέλη (τεχνολογία Automatic Number Plate Reading – ANPR).
Πως όμως θα λειτουργήσει όταν ένας μεγάλος αριθμός ΙΧ κατ΄ επίφαση διαθέτουν πινακίδες; Και πότε θα γίνει, αν γίνει η αλλαγή τους. Μάλιστα σύμφωνα με τον σχεδιασμό το δορυφορικό σύστημα στην Εγνατία Οδό θα τεθεί σε λειτουργία προς τα τέλη του 2018!
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη