Σπούδασε ιατρική στο πανεπιστήμιο του Μονάχου (1917-1921), επιστρατεύεται ως νοσοκόμος και υπηρετεί στον Ά Παγκόσμιο Πόλεμο. Αρχίζει να γράφει ποιήματα και θεατρικά. Η πρώτη συλλογή ήταν το «Εγκόλπιο ευσέβειας».
Κατά τη διάρκεια της Δημοκρατίας της Βαϊμάρης, συνάντησε και δούλεψε με τον σκηνοθέτη Χανς Έισλερ και ανέπτυξαν φιλία ζωή. Γνώρισε και την Χέλενε Βάιγγελ, τη δεύτερη γυναίκα του που τον συνόδεψε αργότερα στην εξορία μέχρι το τέλος της ζωής του.
Το 1923 προσλήφθηκε βοηθός σκηνοθέτη στο Γερμανικό Θέατρο του Βερολίνου και άρχισε να φοιτά στην Μαρξιστική Εργατική Σχολή μελετώντας τον διαλεκτικό υλισμό. Η προσαρμογή της Όπερας των ζητιάνων με το όνομα «Η Όπερα της Πεντάρας/1928» σε στίχους του Μπρέχτ προκάλεσε αίσθηση στο Βερολίνο και στηλίτευσε την βερολινέζικη αστική τάξη που πρόσαπτε στο προλεταριάτο έλλειψη ηθικής.
Το 1933, με την άνοδο του ναζισμού στη Γερμανία, ο Μπρέχτ αυτοεξορίστηκε μέχρι το έτος 1948. Καθ’όλη την διάρκεια του πολέμου έζησε στην Δανία, στη Φιλανδία και στις ΗΠΑ. Στην Αμερική, άξιο να σημειώσουμε πως δεν αφέθηκε ελεύθερος από τις διώξεις του Μακαρθικού Καθεστώτος. Μετά το τέλος του πολέμου εγκαταστάθηκε στη Λαϊκή Δημοκρατία της Γερμανίας και μαζί με την γυναίκα του ίδρυσαν το Μπερλίνερ Ανσάμπλ.
Το 1950 εκλέχθηκε μέλος της Ακαδημίας Τεχνών και τιμήθηκε το 1954 και με το βραβείο Λένιν για την Ειρήνη.
Τα έργα του χαρακτηρίζονταν κυρίως από το πνεύμα καταδίκης του πολέμου και του μιλιταρισμού αλλά και από έντονο αίσθημα στήριξης του ηθικού της εργατικής τάξης και των αγώνων περιγράφοντας την καθημερινή ζωή για να ενισχύσει την πάλη εναντίον της φτώχειας. Εμπνέεται από την μαρξιστική φιλοσοφία. Σημαντική ώθηση στη σχέση του με την εργατική τάξη και το κίνημα της έδωσε η μαζική εξαθλίωση που προκάλεσε η παγκόσμια οικονομική κρίση του 1920 και η νέα ορμητική ανάπτυξη του εργατικού κινήματος στη Γερμανία.
Ο Μπρέχτ άρχισε την καριέρα του ως δραματουργός με μια σειρά πειραματισμούς, επηρεασμένος από τις εξπρεσιονιστικές τεχνικές, όπως στο έργο του «Βάαλ». Με το αντιπολεμικό έργο του «Ταμπούρλα μες τη Νύχτα» κερδίζει το Βραβείο Κλάϊστ. Ήταν θαυμαστής του Φρανκ Βέντεκιντ και μεγάλος θαυμαστής του Κινέζικου και του Ρωσικού θεάτρου όπου και επηρεάστηκε. Το διδακτικό και ανθρωπιστικό θέατρό του που για χρόνια υπηρέτησε, απηχεί τη μαρξιστική ιδεολογία του. Ήταν τότε που έγραψε και το λίμπερτο της όπερας « Η άνοδος και η Πτώση της πόλης Μαχάγκονυ» το 1930. . Τα πιο γνωστά από αυτά είναι:
- Άκουσα πως τίποτα δε θέλετε να μάθετε,
- Εγκώμιο στη μάθηση,
- Γερμανικό εγχειρίδιο πολέμου,
- Αυτό θέλω να τους πω,
- Να καταπολεμάτε το πρωτόγονο,
- Ποτέ δε σε είχα αγαπήσει τόσο πολύ,
- Απώλεια ενός πολύτιμου ανθρώπου,
- Εγκώμιο στον Κομμουνισμό,
- Εγκώμιο στη Διαλεκτική.
Τα θεατρικά του :
· Baal (Βάαλ, 1918)
· Trommeln in der Nacht (Τύμπανα τη νύχτα, 1918)
· Im Dickicht der Städte (Ση ζούγκλα των πόλεων, 1921)
· Leben Eduards des Zweiten von England
· Mann ist Mann (Ο άντρας είναι άντρας, 1924)
· Die Dreigroschenoper (Η όπερα της πεντάρας, 1928)
· Aufstieg und Fall der Stadt Mahagonny (Opernlibretto) (Η ακμή και πτώση της πόλης Μαχαγκόνι, 1927)
· Der Ozeanflug, ή Der Lindberghflug, ή Der Flug der Lindberghs
· Das Badener Lehrstück vom Einverständnis, ή Lehrstück
· Der Jasager. Der Neinsager (Opernlibretti/Lehrstücke [Schuloper])
· Die Maßnahme (Lehrstück)
· Die heilige Johanna der Schlachthöfe (Η αγία Ιωάννα των σφαγείων, 1929)
· Die Ausnahme und die Regel (Lehrstück)
· Die Mutter
· Die Rundköpfe und die Spitzköpfe
· Die Horatier und die Kuriatier (Lehrstück)
· Furcht und Elend des Dritten Reiches (Τρόμος και αθλιότης του Γ΄Ράιχ, 1935)
· Leben des Galilei (Η ζωή του Γαλιλαίου, 1937)
· Mutter Courage und ihre Kinder (H Μάνα Κουράγιο και τα παιδιά της, 1939)
· Das Verhör des Lukullus, ή Lukullus vor Gericht, ή Die Verurteilung des Lukullus (Hörspiel, später Opernlibretto)
· Der gute Mensch von Sezuan (Ο καλός άνθρωπος του Σετσουάν, 1939) ― ελλην. μετάφρ. Μάριος Πλωρίτης, "ΙΘΑΚΗ"
· Herr Puntila und sein Knecht Matti (Ο κύριος Πούντιλα κι ο δούλος του ο Μάττι, 1940)
· Der aufhaltsame Aufstieg des Arturo Ui (Η άνοδος του Αρθούρου Ουί, 1941)
· Die Gesichte der Simone Machard, ή Die Stimmen (Τα οράματα της Σιμόν Μασάρ ή Οι φωνές, 1941)
· Schweyk im Zweiten Weltkrieg (Ο Σβέικ στον Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο, 1943)
· Der kaukasische Kreidekreis (Ο καυκασιανός κύκλος με την κιμωλία, 1944) ― ελλην. μετάφρ. Οδυσσέας Ελύτης, "ΣΧΟΛΗ ΜΩΡΑΪΤΗ"
· Die Tage der Commune (Η μέρα της Κομμούνας, 1949)
· Turandot oder Der Kongreß der Weißwäscher
· Επεξεργασία της Αντιγόνης
· Επεξεργασία του Κοριολάνου του Ουίλιαμ Σαίξπηρ
Το ποίημα «Αν οι καρχαρίες ήταν άνθρωποι» σε οπτικοποιημένη μορφή
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη