Κορονοϊός - Δερμιτζάκης για lockdown: Γυμνάσια και λύκεια πρέπει να κλείσουν
«Πρέπει να προσέξουμε λίγο τα σχολεία, τα δημοτικά» είπε για το lockdown ο καθηγητής Μανώλης Δερμιτζάκης

Ο καθηγητής Γενετικής στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου της Γενεύης, Μανώλης Δερμιτζάκης εμφανίστηκε σκεπτικός για το ποιος είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος διαχείρισης σε ό,τι αφορά τα σχολεία, κατά τη διάρκεια του lockdown.

«Πρέπει να προσέξουμε λίγο τα σχολεία, τα δημοτικά. Γυμνάσια και λύκεια πιστεύω ότι πρέπει να κλείσουν, αλλά στα δημοτικά είναι δύσκολο. Είναι και θέμα κοινωνικό και θέμα ψυχολογίας για τα παιδιά μέχρι 12 χρονών», πρόσθεσε ο Μ. Δερμιτζάκης.

Τρεις εβδομάδες δεν είναι αρκετές

«Οι τρεις βδομάδες των μέτρων θα φέρουν αποκλιμάκωση, αλλά δεν φτάνουν για να μηδενιστούν τα κρούσματα κορονοϊού. Χαμηλούς τριψήφιους αριθμούς πιστεύω θα δούμε. Μην περιμένετε να δούμε 40-50 κρούσματα. Μέσα σε δύο βδομάδες θα πρέπει να δούμε μεγάλη μείωση, γιατί ουσιαστικά μπλοκάρουμε πολλές εστίες μετάδοσης», εκτίμησε για το lockdown.

Παράλληλα, ο Μ. Δερμιτζάκης δήλωσε στον ΣΚΑΪ ότι το lockdown θα φέρει αποκλιμάκωση του επιδημιολογικού φορτίου, αλλά θα έχει νόημα αν υπάρξει και ένα σχέδιο για την επόμενη μέρα, καθώς δεν θα πρέπει να επαναπαυτούμε.

Το lockdown δεν έρχεται καθυστερημένα

«Το lockdown δεν έρχεται καθυστερημένα. Αυτά που ήρθαν καθυστερημένα ήταν τα μέτρα που θα μας έκαναν να αποφύγουμε το lockdown. Καταλάβαμε σε αυτή την κρίση ότι οι συστάσεις είναι δύσκολο κοινωνικά να έχουν αποτέλεσμα ακόμη και στους πιο υπεύθυνους λαούς, ακόμη και η Ελβετία που είναι από τους πιο συστηματικούς λαούς. Αυτό δεν δουλεύει. Χρειάζονται μέτρα που να έχουν συγκεκριμένες κυρώσεις από πίσω και χρειάζεται να είναι ξεκάθαρο ποια είναι η θέση της κυβέρνησης και η θέση των ειδικών», πρόσθεσε ο καθηγητής.

«Πιστεύω ότι από τη στιγμή που θα βγούμε από το lockdown μέχρι και τον Φεβρουάριο, θα πρέπει να έχουμε μία δέσμη μέτρων τα οποία να είναι αυστηρά. Εγώ θα έβαζα μίνιμουμ μάσκα παντού και απαγόρευση κυκλοφορίας μετά τις 12, ώστε να περιοριστούν οι συναθροίσεις στις πλατείες. Θα πρέπει να ξέρουμε ποιο είναι το σχέδιο για μετά. Το lockdown πρέπει να το χρησιμοποιήσουμε ως ένα τρόπο ανασύνταξης για το τι θέλουμε να κάνουμε. Πρέπει να γίνει ένα λεπτομερές σχέδιο για το τι θα γίνει την επόμενη μέρα του lockdown», κατέληξε.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φύση, θάλασσα, δέντρα, ποδηλάτης
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
«Κι όμως η σκέψη μας είναι εκεί, στο άγνωστο, στα νέα ερωτήματα, στις δυσκολίες πρόσληψης όλο και πιο έγκυρης γνώσης, όλο και πιο καλής κατανόησης...
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
αίθουσα σχολειο
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
Με ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ» τονίζει την ανάγκη για κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
σχολείαα
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Η εικονική πραγματικότητα, οι εικονικές αίθουσες και το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες