Λάρισα: Έρευνα για τον αιφνίδιο θάνατο 5χρονης μαθήτριας νηπιαγωγείου
Ξεκινά η έρευνα για τα αίτια θανάτου 5χρονης μαθήτριας Νηπιαγωγείου στη Λάρισα - Ορίστηκε παιδίατρος/πραγματογνώμονας που θα συνδράμει στην έρευνα

Σχεδόν ενάμιση χρόνος συμπληρώνεται από το θάνατο της 5χρονης Αικατερίνης Γκαβούτσικου η οποία «απεβίωσε αιφνιδίως», όπως σημειωνόταν στην ανακοίνωση του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας, οι εμπλεκόμενοι γιατροί θα κληθούν να καταθέσουν στο πλαίσιο της διερεύνησης των συνθηκών νοσηλείας που οδήγησαν στο θάνατο του μικρού κοριτσιού.

Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «Ελευθερία» ορίστηκε παιδίατρος-πραγματογνώμονας που θα συνδράμει στην έρευνα, έρευνα η οποία θα συμπεριλάβει όλες τις φάσεις παρακολούθησης και αντιμετώπισης του περιστατικού, από την ιδιώτη παιδίατρο, δηλαδή έως την εισαγωγή και νοσηλεία της 5χρονης στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας, όπου και κατέληξε.

Η πολύμηνη καθυστέρηση στην ολοκλήρωση των ερ­γαστηριακών εξετάσεων προκάλεσε με τη σειρά της καθυστέρηση στη σύνταξη του ιατροδικαστικού πορί­σματος και εκκρεμεί έτσι επί ένα έτος η υποβολή της δικογραφίας από το Αστυνομικό Τμήμα Λάρισας. Η πρόσφατη υποβολή της δικογραφίας άνοιξε τον δρόμο για την εισαγγελική έρευνα που θα εξετάσει αν προκύπτουν ενδείξεις τέλεσης ή όχι ποινικού αδι­κήματος ιατρικής παράλειψης κ.λπ., διάσταση από την οποία θα εξαρτηθεί αν η υπόθεση θα καταλήξει στις δικαστικές αίθουσες.

Σύμφωνα με το onlarissa.gr, η οικογένεια της 5χρονης απαιτεί να φωτιστούν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες το υγιέστατο κατά τα άλλα κορίτσι τους και μαθήτρια του 13ου Νηπιαγωγείου Λάρισας «έσβησε» μετά από διήμερη νοσηλεία στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας στις 05.00 τα ξημερώματα της 19ης Φεβρουαρίου του 2020.

Στο πόρισμα της πολυσέλιδης έκθεσής της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας Λάρισας υπογραμμίζεται ότι ο θάνατος της 5χρονης «οφείλεται σε σηπτική καταπληξία επί εδάφους λοίμωξης στρεπτοκοκκικής αιτιολογίας», πό­ρισμα που προσδίδει νέα διάσταση στην υπό διερεύνηση υπόθεση. Αναμένεται η πραγματογνωμοσύνη της παιδιάτρου, που ορίστηκε στο πλαίσιο της εισαγγελικής έρευνας που εστιάζει σε συγκεκριμένα ερωτήματα.

Το ιστορικό

Υπενθυμίζεται -σύμφωνα και με μαρτυρίες που περιλαμβάνονται στο ιστορικό της υπόθεσης- ότι η 5χρονη εκδήλωσε πυρετό στις 7 Φεβρουάριου 2020, με την οικογένεια να επικοινωνεί τηλεφωνικά με την ιδιώτη παιδίατρο. Την Κυριακή 16 Φεβρουάριου η μικρή ανέ­βασε πυρετό και την επόμενη ημέρα μεταφέρθηκε στο ιατρείο όπου η ιδιώτης γιατρός παρέπεμψε το παιδί στο νοσοκομείο.

Τη Δευτέρα 17 Φεβρουάριου η 5χρονη εισάγεται στην Παιδιατρική Κλινική του ΓΝΛ και δύο ημέρες μετά, στις 5 τα ξημερώματα της 19ης Φεβρουάριου, πεθαίνει «χωρίς διάγνωση». Με λιτή ανακοίνωση, που έδωσε εκείνο το πρωί στη δημοσιότητα η διοίκηση της 5ης ΥΠΕ, το Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας έδινε τις πρώτες πληρο­φορίες για τον θάνατο του κοριτσιού σημειώνοντας ότι «στις 17/2/2020, εισήχθη στις 13:00 κοριτσάκι 5 ετών στην Παιδιατρική Κλινική κατόπιν παραπομπής από ιδιώτη παιδίατρο, μετά από συνεχιζόμενη πυρετική κί­νηση από εβδομάδας. Στις 19/2/2020 απεβίωσε στις 5:00 το πρωί, αιφνιδίως». Ζητήθηκε νεκροψία – νεκρο­τομή και αναμένουμε το αποτέλεσμα».

Πηγή: Εφημερίδα Ελευθερία

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panepistimio
Φοιτητές chatbot ξεγέλασαν τους εξεταστές σε πανεπιστημιακές εξετάσεις
«Η τεχνητή νοημοσύνη θα επηρεάσει την ακεραιότητα των εκπαιδευτικών αξιολογήσεων. Δεν θα επιστρέψουμε απαραιτήτως πλήρως στις χειρόγραφες εξετάσεις,...
Φοιτητές chatbot ξεγέλασαν τους εξεταστές σε πανεπιστημιακές εξετάσεις
vaseis-201213.jpg
Βάσεις εισαγωγής πολλών ταχυτήτων: Κατηφορίζουν οι Νομικές και τα Πολυτεχνεία ανηφορίζουν οι Ιατρικές
Βάσεις εισαγωγής: Πως κινούνται ανά Επιστημονικό Πεδίο - Πόσα μόρια θα είναι η άνοδος ή η πτώση
Βάσεις εισαγωγής πολλών ταχυτήτων: Κατηφορίζουν οι Νομικές και τα Πολυτεχνεία ανηφορίζουν οι Ιατρικές