austria sidirodromos
Από τις 22 Μαρτίου η σταδιακή επανεκκίνηση του σιδηροδρομικού δικτύου – Από 1η Απριλίου το «Αθήνα – Θεσσαλονίκη»

«Η επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου είναι αναγκαία για την ανάκτηση της εμπιστοσύνης του κοινού», αναφέρει σε δήλωσή του ο υπουργός Επικρατείας, αρμόδιος για θέματα Υποδομών και Μεταφορών Γιώργος Γεραπετρίτης περιγράφοντας τον τρόπο με τον οποίο θα επανεκκινήσει η λειτουργία των σιδηροδρόμων στην χώρα μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Όπως σημειώνει ο κ. Γεραπετρίτης, η καθυστέρηση έναρξης της λειτουργίας, έστω και με περιορισμένο αριθμό δρομολογίων, εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους κλοπών ή/και δολιοφθορών, ενώ υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα στις εμπορευματικές μεταφορές προς τα γειτονικά κράτη.

Σύμφωνα με τον υπουργό Επικρατείας, η επανεκκίνηση ενός σιδηροδρομικού δικτύου ύστερα από μεγάλο χρονικό διάστημα διακοπής δρομολογίων απαιτεί σειρά ενεργειών ώστε αυτά να ξεκινήσουν με όρους μέγιστης δυνατής ασφάλειας.

Οι ενέργειες αυτές χωρίζονται σε 2 κατηγορίες: την επιθεώρηση των υποδομών και την έναρξη των δρομολογίων.

Α. Επιθεώρηση υποδομών

Όταν διακόπτεται η κυκλοφορία των τρένων, εμφανίζονται προβλήματα στις υποδομές. Ειδικότερα, η σιδηροτροχιά οξειδώνεται και καλύπτεται από σκουριά με αποτέλεσμα να χάνεται η συνεχής επαφή της γραμμής με τους τροχούς των τρένων. Έτσι, δεν ανιχνεύεται η θέση του τρένου από τον σηματοδότη. Για τον λόγο αυτό, πρέπει να κινηθεί δοκιμαστικά ένα τρένο για να απομακρύνει τη σκουριά. Επιπλέον, στην επιφάνεια των γραμμών μπορεί να υφίστανται εμπόδια που δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια διακοπής της κυκλοφορίας, όπως θραύση σιδηροτροχιάς, πέτρες, λάστιχα και φερτά από καθιζήσεις. Οπτικός έλεγχος και ειδικές δρεζίνες θα πρέπει να διατρέξουν το δίκτυο, ώστε να αρθεί κάθε εμπόδιο.

Η επιθεώρηση όλου του δικτύου υπολογίζεται να διαρκέσει περί τις 4 ημέρες.

Β. Έναρξη δρομολογίων

Όταν έχει γίνει καθολική διακοπή δρομολογίων σε ένα σιδηροδρομικό δίκτυο για ικανό χρονικό διάστημα, μεγαλύτερο των 3 ημερών, η επανεκκίνηση γίνεται σταδιακά και σε βάθος χρόνου μερικών εβδομάδων. Κριτήρια για τον καθορισμό των φάσεων της σταδιακής επανεκκίνησης είναι: κοινωνικές ανάγκες, κυρίως σε δρομολόγια προαστιακού και περιαστικού χαρακτήρα που χρησιμοποιούνται από εργαζόμενους· διεθνείς υποχρεώσεις για λειτουργία εμπορευματικών γραμμών · ανάγκες που συνδέονται με τον τουρισμό και συναφείς δραστηριότητες (πχ δρομολόγια οδοντωτού).

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/02

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

w07-140344arxaiaagora.jpg
Αρχαίοι Έλληνες: Από τι πέθαιναν κυρίως και ποιο ήταν το προσδόκιμο ζωής
Ούτε από εγκεφαλικά ούτε από εμφράγματα - Στην αρχαία Ελλάδα και στη Ρώμη οι θάνατοι οφείλονταν κυρίως σε άλλες αιτίες
Αρχαίοι Έλληνες: Από τι πέθαιναν κυρίως και ποιο ήταν το προσδόκιμο ζωής
Teacher
Αλήθεια, τι παραπάνω θα μπορούσε να κάνει ο διευθυντής που καρατομήθηκε από το υπουργείο Παιδείας;
το Υπουργείο Παιδείας έριξε μεγάλο μέρος της ευθύνης για το περιστατικό σε σχολείο της Μαγνησίας (τραυματισμός μαθήτριας από συμμαθητή της) σχεδόν εξ...
Αλήθεια, τι παραπάνω θα μπορούσε να κάνει ο διευθυντής που καρατομήθηκε από το υπουργείο Παιδείας;