austria sidirodromos
Από τις 22 Μαρτίου η σταδιακή επανεκκίνηση του σιδηροδρομικού δικτύου – Από 1η Απριλίου το «Αθήνα – Θεσσαλονίκη»

«Η επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου είναι αναγκαία για την ανάκτηση της εμπιστοσύνης του κοινού», αναφέρει σε δήλωσή του ο υπουργός Επικρατείας, αρμόδιος για θέματα Υποδομών και Μεταφορών Γιώργος Γεραπετρίτης περιγράφοντας τον τρόπο με τον οποίο θα επανεκκινήσει η λειτουργία των σιδηροδρόμων στην χώρα μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Όπως σημειώνει ο κ. Γεραπετρίτης, η καθυστέρηση έναρξης της λειτουργίας, έστω και με περιορισμένο αριθμό δρομολογίων, εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους κλοπών ή/και δολιοφθορών, ενώ υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα στις εμπορευματικές μεταφορές προς τα γειτονικά κράτη.

Σύμφωνα με τον υπουργό Επικρατείας, η επανεκκίνηση ενός σιδηροδρομικού δικτύου ύστερα από μεγάλο χρονικό διάστημα διακοπής δρομολογίων απαιτεί σειρά ενεργειών ώστε αυτά να ξεκινήσουν με όρους μέγιστης δυνατής ασφάλειας.

Οι ενέργειες αυτές χωρίζονται σε 2 κατηγορίες: την επιθεώρηση των υποδομών και την έναρξη των δρομολογίων.

Α. Επιθεώρηση υποδομών

Όταν διακόπτεται η κυκλοφορία των τρένων, εμφανίζονται προβλήματα στις υποδομές. Ειδικότερα, η σιδηροτροχιά οξειδώνεται και καλύπτεται από σκουριά με αποτέλεσμα να χάνεται η συνεχής επαφή της γραμμής με τους τροχούς των τρένων. Έτσι, δεν ανιχνεύεται η θέση του τρένου από τον σηματοδότη. Για τον λόγο αυτό, πρέπει να κινηθεί δοκιμαστικά ένα τρένο για να απομακρύνει τη σκουριά. Επιπλέον, στην επιφάνεια των γραμμών μπορεί να υφίστανται εμπόδια που δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια διακοπής της κυκλοφορίας, όπως θραύση σιδηροτροχιάς, πέτρες, λάστιχα και φερτά από καθιζήσεις. Οπτικός έλεγχος και ειδικές δρεζίνες θα πρέπει να διατρέξουν το δίκτυο, ώστε να αρθεί κάθε εμπόδιο.

Η επιθεώρηση όλου του δικτύου υπολογίζεται να διαρκέσει περί τις 4 ημέρες.

Β. Έναρξη δρομολογίων

Όταν έχει γίνει καθολική διακοπή δρομολογίων σε ένα σιδηροδρομικό δίκτυο για ικανό χρονικό διάστημα, μεγαλύτερο των 3 ημερών, η επανεκκίνηση γίνεται σταδιακά και σε βάθος χρόνου μερικών εβδομάδων. Κριτήρια για τον καθορισμό των φάσεων της σταδιακής επανεκκίνησης είναι: κοινωνικές ανάγκες, κυρίως σε δρομολόγια προαστιακού και περιαστικού χαρακτήρα που χρησιμοποιούνται από εργαζόμενους· διεθνείς υποχρεώσεις για λειτουργία εμπορευματικών γραμμών · ανάγκες που συνδέονται με τον τουρισμό και συναφείς δραστηριότητες (πχ δρομολόγια οδοντωτού).

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πολυτεχνείο Κρήτης
Πολυτεχνείο Κρήτης: Επετειακή εκδήλωση στις 5/12 για τα 40 χρόνια λειτουργίας Σχολής Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
Αναλυτικά το πρόγραμμα της εκδήλωσης
Πολυτεχνείο Κρήτης: Επετειακή εκδήλωση στις 5/12 για τα 40 χρόνια λειτουργίας Σχολής Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
ekpaideytikoi_anaplirotew.jpg
Εκπαιδευτικοί: Ζητούν αυξήσεις στα οδοιπορικά – «Δραματική η επιβάρυνση από την ακρίβεια»
Αυξήσεις στις αποζημιώσεις μετακίνησης ζητούν οι εκπαιδευτικοί – Ανεπαρκής η σημερινή κάλυψη κόστους
Εκπαιδευτικοί: Ζητούν αυξήσεις στα οδοιπορικά – «Δραματική η επιβάρυνση από την ακρίβεια»
peripoliko77_705176734.jpg
Σοκ στον Βόλο: 40χρονος χτύπησε την κόρη του με καλώδια και έστειλε αστυνομικό στο νοσοκομείο
40χρονος χτύπησε την κόρη του και έστειλε στο νοσοκομείο τον αστυνομικό που πήγε να τον συλλάβει
Σοκ στον Βόλο: 40χρονος χτύπησε την κόρη του με καλώδια και έστειλε αστυνομικό στο νοσοκομείο