παπαδοπουλος σεισμός
Το πιο δραστήριο τμήμα είναι το δυτικό. Δηλαδή η περιοχή μεταξύ Αιγίου, Ερατινής, Ακράτας. Αυτό το τμήμα είναι πιο δραστήριο σε σεισμική διέγερση σε σχέση με το ανατολικό. Πιο δραστήριο σημαίνει ότι δίνει πιο συχνά σεισμούς.

«Περιμένουμε ένα μεγάλο σεισμό στον Κορινθιακό Κόλπο» προειδοποιεί ο σεισμολόγος Γεράσιμος Παπαδόπουλος και καλεί πολίτες και Πολιτεία να είναι προετοιμασμένοι για αυτό.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα της Πάτρας «Πελοπόννησος» ο  Γεράσιμος Παπαδόπουλος εξηγεί ότι «οι ισχυροί σεισμοί, μεγέθους άνω των 6 ρίχτερ, είναι συχνοί. Κατά μέσο όρο επαναλαμβάνονται κάθε 25 με 30 χρόνια και αυτό προκύπτει από καταγεγραμμένα στοιχεία που έχουμε από το 1850 και μετά.

Τι σημαίνει αυτό το περί μέσου όρου; Αλλοτε μπορεί να έχουμε δύο διαδοχικούς σεισμούς σε μικρότερο χρόνο κι άλλοτε σε λίγο πιο μακρινό χρόνο.

Αργά ή γρήγορα λοιπόν, δεν μπορούμε να προβλέψουμε ακριβώς το πότε, θα επαναληφθεί ένας ισχυρός σεισμός στον Κορινθιακό Κόλπο. Είμαστε στα 27 χρόνια τώρα…

Αρα, τον περιμένουμε. Αυτό είναι κάτι που το δέχονται όλοι οι επιστήμονες. Ναι, πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι. Οπως και σε άλλες περιοχές της χώρας».

Ερωτηθείς σχετικά με το ποιο κομμάτι του Κορινθιακού Κόλπου τον ανησυχεί πιο πολύ, απάντησε πως: «Το πιο δραστήριο τμήμα είναι το δυτικό. Δηλαδή η περιοχή μεταξύ Αιγίου, Ερατινής, Ακράτας. Αυτό το τμήμα είναι πιο δραστήριο σε σεισμική διέγερση σε σχέση με το ανατολικό.

Πιο δραστήριο σημαίνει ότι δίνει πιο συχνά σεισμούς. Δεν είναι απλώς η προσωπική μου άποψη, αλλά μια γενικώς παραδεκτή άποψη από την επιστημονική κοινότητα».

 Με αφορμή την συνέντευξη, σε ανάρτησή στο Facebook ο κ. Παπαδόπουλος ανάφερε συμπληρωματικά τα εξής:
«Εξηγώ ότι οι ισχυροί σεισμοί επαναλαμβάνονται κάθε 25-30 χρόνια, ότι από τον τελευταίο ισχυρό σεισμό του Αιγίου (Ιούνιος 1995) έχουν ήδη παρέλθει 27 χρόνια και ότι δεν είναι μόνο το ρήγμα των Αλκυονίδων που μας απασχολεί αλλά και πολλά άλλα ενεργά ρήγματα. Το πιο δραστήριο τμήμα είναι το δυτικό, αλλά τα μέτρα πρόληψης και προστασίας πρέπει να περιλαμβάνουν όλη την περιοχή, όπως και όλη τη χώρα. Επιπλέον, εξηγώ ότι συχνά οι ισχυροί σεισμοί στον Κορινθιακό προκαλούν τοπικά αλλά ισχυρά τσουνάμι. Συνεπώς, οι δράσεις πρόληψης και προστασίας πρέπει να περιλαμβάνουν και αυτό το ενδεχόμενο».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/03

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σχολειο
ΕΔΕ για σουβλάκια: Ο Διευθυντής Π.Ε. Εύβοιας ανακαλύπτει συνεχώς νέα… «εκπαιδευτικά εγκλήματα»
Η Δ.Ο.Ε. καλεί τον Διευθυντή να ανακαλέσει αμέσως αυτές τις αδικαιολόγητες Ε.Δ.Ε. και να επικεντρωθεί στην επίλυση των πραγματικών προβλημάτων της...
ΕΔΕ για σουβλάκια: Ο Διευθυντής Π.Ε. Εύβοιας ανακαλύπτει συνεχώς νέα… «εκπαιδευτικά εγκλήματα»
Learning
Voucher για λάπτοπ ή τάμπλετ: Ποιοι είναι οι δικαιούχοι- Πώς θα το εξαγριώσετε
Οι δικαιούχοι θα έχουν τη δυνατότητα να εξαργυρώσουν τις επιταγές έως και τις 18 Απριλίου, υπό την προϋπόθεση ότι η αντίστοιχη δέσμευση έχει γίνει...
Voucher για λάπτοπ ή τάμπλετ: Ποιοι είναι οι δικαιούχοι- Πώς θα το εξαγριώσετε
apth
COCOON: Το ΑΠΘ διοργανώνει εξειδικευμένο Workshop για την κυβερνοασφάλεια ηλεκτρικών δικτύων
Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τις πρακτικές λύσεις που εφαρμόζονται σε πιλοτικές τοποθεσίες στην Ελλάδα, την Ισπανία και...
COCOON: Το ΑΠΘ διοργανώνει εξειδικευμένο Workshop για την κυβερνοασφάλεια ηλεκτρικών δικτύων
apple-books_foto_education.jpg
Η Επίθεση στη Δημόσια Εκπαίδευση: Από την Ιδιωτικοποίηση στην Ανισότητα και την Περιθωριοποίηση
Είναι η ώρα να αναγνωρίσουμε την πραγματική αξία της δημόσιας εκπαίδευσης και να αγωνιστούμε για την προστασία της από τις καταστροφικές συνέπειες...
Η Επίθεση στη Δημόσια Εκπαίδευση: Από την Ιδιωτικοποίηση στην Ανισότητα και την Περιθωριοποίηση