koronoios
Σοβαρά τραυματισμένος – Έπεσε από ύψος 5 μέτρων

Ένα σοβαρό εργατικό ατύχημα σημειώθηκε χθες το απόγευμα (18/10) στο λιμάνι της Στυλίδας.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το lamiareport.gr, ένας 48χρονος ναυτικός φορτηγού πλοίου, έχασε την ισορροπία του την ώρα της εκφόρτωσης και βρέθηκε στο κενό από ύψος πέντε μέτρων.

Για την ανάσυρσή του επιστρατεύτηκε και η Πυροσβεστική Υπηρεσία, ενώ ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ με γιατρό έφτασε στο σημείο για τις πρώτες βοήθειες.

Ο 48χρονος διακομίστηκε στο Νοσοκομείο Λαμίας σοβαρά τραυματισμένος όπου και διασωληνώθηκε.

Από το Λιμεναρχείο Στυλίδας που διενεργεί την προανάκριση συνελήφθη ο καπετάνιος του πλοίου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

funds
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
Η τάση εξαγοράς ιδιωτικών σχολείων από πολυεθνικούς εκπαιδευτικούς ομίλους και επενδυτικά funds δεν είναι μια απλή οικονομική πράξη. Αντιθέτως,...
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
ελλαδα
Ελληνικά επώνυμα με τουρκικές ρίζες
Πολλά ελληνικά επώνυμα έχουν τις ρίζες τους στην τουρκική γλώσσα, κάτι που αποδίδεται στην ιστορική επιρροή της Οθωμανικής περιόδου.
Ελληνικά επώνυμα με τουρκικές ρίζες
ikoniki pragmatikotita
Ψυχολογία και Βιντεοπαιχνίδια: Πώς επηρεάζονται οι μαθητές από τον ψηφιακό κόσμο;
Τι λένε οι ειδικοί για τη συναισθηματική ανάπτυξη, την αυτοεικόνα και την εξάρτηση από τα παιχνίδια
Ψυχολογία και Βιντεοπαιχνίδια: Πώς επηρεάζονται οι μαθητές από τον ψηφιακό κόσμο;