aeroplano
Το αεροπλάνο θεωρείται το ασφαλέστερο μέσο μεταφοράς

Άραγε, υπάρχει ασφαλής θέση μέσα στο αεροπλάνο σε περίπτωση ατυχήματος; Αυτό το ερώτημα απασχόλησε το ΤΙME, το οποίο εξέτασε δεδομένα αεροπορικών ατυχημάτων σε βάθος 35ατίας μέσα από την Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας (FAA) – που είναι η εθνική υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας των ΗΠΑ.

Η έρευνα έδειξε ότι τα καθίσματα στο πίσω μέρος του αεροπλάνου είχαν μικρότερο ποσοστό θνησιμότητας.  Επίσης, σχετικά με τις θέσεις διαπιστώθηκε ότι τα μεσαία καθίσματα στο πίσω μέρος του αεροσκάφους είχαν τα καλύτερα αποτελέσματα (28% ποσοστό θνησιμότητας). Τα χειρότερα αποτελέσματα είχαν οι θέσεις στον διάδρομο στη μέση της καμπίνας (44% ποσοστό θνησιμότητας)

Παράλληλα, μετά από μια συντριβή, οι επιβάτες που βρίσκονται κοντά σε μια έξοδο είναι πιθανότερο να βγουν ζωντανοί, σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε το 2008 από το Πανεπιστήμιο του Γκρίνουιτς, η οποία εξέτασε τη χρήση των εξόδων κινδύνου μετά από ένα ατύχημα.

Φυσικά, οι πιθανότητες να πεθάνει κανείς σε αεροπορικό ατύχημα δεν σχετίζονται τόσο με την θέση του, αφού σημαίνοντα ρόλο παίζουν οι συνθήκες της συντριβής.

Για παράδειγμα, εάν η ουρά του αεροσκάφους δέχεται το κύριο βάρος της σύγκρουσης, τότε, οι επιβάτες που βρίσκονται στις μεσαίες και μπροστινές θέσεις έχουν περισσότερες πιθανότητες επιβίωσης σε σύγκριση με τους επιβάτες που βρίσκονται στην πίσω πλευρά.

Πάντως, η FAA, καθώς επίσης και άλλοι ειδικοί σε θέματα ασφάλειας αεροπορικών εταιρειών ξεκαθαρίζουν ότι δεν υπάρχει ασφαλέστερη θέση μέσα στο αεροπλάνο.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι πτήσεις είναι πολύ ασφαλείς και γίνονται όλο κα ασφαλέστερες. Οι πιθανότητες να χάσει κάποιος τη ζωή του σε ένα αυτοκίνητο είναι 1 στις 112. Ως πεζός, 1 στις 700 και σε μοτοσικλέτα 1 στις 900. Στο αεροπλάνο, όμως, οι πιθανότητες να πεθάνει κανείς είναι 1 στις 8.000.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Γκαμπριέλα Άντερσεν Σις
Λος Άντζελες 1984: Γκαμπριέλα Άντερσεν Σις – Ποιος θυμάται τη νικήτρια του μαραθωνίου; Η 37η ήταν πρωταγωνίστρια!
Ολυμπιακοί Αγώνες Λος Άντζελες 1984…
Λος Άντζελες 1984: Γκαμπριέλα Άντερσεν Σις – Ποιος θυμάται τη νικήτρια του μαραθωνίου; Η 37η ήταν πρωταγωνίστρια!
skoupidia
Χρόνια πίσω η Ελλάδα στη διαχείριση αποβλήτων: Πώς κινδυνεύει να παγιδευτεί στα «δίχτυα» της κοστοβόρου καύσης
Σύμφωνα με τις προκαταρκτικές εκτιμήσεις του WWF Ελλάς, το μοντέλο διαχείρισης που προκρίνει σήμερα η Πολιτεία θα κοστίσει πάνω από 5 - 5,5...
Χρόνια πίσω η Ελλάδα στη διαχείριση αποβλήτων: Πώς κινδυνεύει να παγιδευτεί στα «δίχτυα» της κοστοβόρου καύσης
τρίτη δόση εμβολίο emvolio.gov.gr
Κορονοϊός: Απόφαση «κόλαφος» για την Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν - Αδιαφάνεια στην προμήθεια εμβολίων
Αδιαφάνεια στην προμήθεια εμβολίων διαπίστωσε το ανώτατο δικαστήριο της Ε.Ε.
Κορονοϊός: Απόφαση «κόλαφος» για την Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν - Αδιαφάνεια στην προμήθεια εμβολίων