Το κόλπο για να φτιάχνετε τραγανές τηγανητές πατάτες
Πώς να κάνετε τραγανές πατάτες

Οι τραγανές τηγανιτές πατάτες είναι ένα από τα φαγητά που δύσκολα μπορεί να αντισταθεί κάποιος.

Το πρόβλημα είναι ότι δεν είναι εύκολο να τις φτιάξει κανείς στο σπίτι όπως σε ένα εστιατόριο. Εκτός αν ξέρει ένα απρόσμενο κόλπο για να το πετύχει. Ποιο είναι αυτό; Μόλις κόψετε τις πατάτες μεταφέρετέ τις σε ένα μπολ με κρύο νερό και βάλτε μέσα 1 κουταλιά της σούπας λεμόνι.

Ρίξτε μέσα στο μπολ με τις πατάτες μερικά φλιτζάνια πάγου και βάλτε το μπολ στο ψυγείο για 30 λεπτά. Ο λόγος που το κάνουμε αυτό είναι για να μην μαυρίσουν κατά τη διάρκεια του τηγανίσματος οι πατάτες πολύ γρήγορα. Ρίξτε λάδι τηγάνι και αφήστε το να ζεσταθεί καλά.

Στεγνώστε τις πατάτες σας με μια πετσέτα και ρίξτε τις μέσα στο λάδι για 6-8 λεπτά. Βγάλτε τις από το τηγάνι και αφήστε τις σε ένα πιάτο στο οποίο έχετε βάλει χαρτί κουζίνας να κρυώσουν 1 λεπτό. Ξαναρίξτε και πάλι τις πατάτες για 2-3 λεπτά ακόμα και θα γίνουν τόσο τραγανές όσο δεν φαντάζεστε.

Πηγή :baby.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/03

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

taksi
Συγχώνευση τμημάτων στη Δ' Δημοτικού: Αντιδράσεις για τις στρατηγικές "εξοικονόμησης κόστους" στην εκπαίδευση
Συγχωνεύονται τμήματα στη Δ' Δημοτικού για να αποφευχθούν οι προσλήψεις – Καταγγελία για επιπτώσεις στην επαίδευση
Συγχώνευση τμημάτων στη Δ' Δημοτικού: Αντιδράσεις για τις στρατηγικές "εξοικονόμησης κόστους"
panagiotopoulos
Διαγραφή των «αιώνιων» φοιτητών/τριών. Αναγκαία μεταρρύθμιση και εξορθολογισμός ή κοινωνική αδικία και αποκλεισμός;
Ποιοι είναι οι πραγματικοί λόγοι που οδηγούν έναν φοιτητή/τρια στην υπέρβαση του προβλεπόμενου χρόνου σπουδών;
Διαγραφή των «αιώνιων» φοιτητών/τριών. Αναγκαία μεταρρύθμιση και εξορθολογισμός ή κοινωνική αδικία και αποκλεισμός;