Thumbnail
Στην έρευνα έλαβαν μέρος 1.100 χρήστες που χρησιμοποιούν τα social media, όπως Facebook, Twitter, διάφορα Blogs και άλλα.

 

«Παθητικοί» οι Έλληνες χρήστες του facebook
Οι Έλληνες είναι αρκετά παθητικοί χρήστες, αφού περισσότεροι από τους μισούς συνδέονται στο κοινωνικό δίκτυο χωρίς να έχουν κάτι πραγματικά να κάνουν και αναλώνονται στο να κάνουν «Like»  σε αναρτήσεις άλλων σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) υπό την αιγίδα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
 
Στην έρευνα έλαβαν μέρος 1.100 χρήστες που χρησιμοποιούν τα social media, όπως Facebook, Twitter, διάφορα Blogs και άλλα.
 
Όσον αφορά το Facebook, την περασμένη χρονιά είχαμε την αύξηση στον αριθμό των «φίλων» κατά ένα ποσοστό της τάξης του 40% σε σχέση με το 2011, γεγονός που οφείλεται στην ολοένα και μεγαλύτερη διάδοση του Facebook, αλλά και γενικότερα των εφαρμογών γνωριμιών. Το 46% δηλώνει πως δεν εμπιστεύεται τις ειδήσεις που κατακλύζουν το profile του, με το 40% να αισθάνεται πως παραβιάζεται η προσωπική του ζωή. Τέλος ένας στους επτά θεωρεί πως το Facebook αποτελεί το λόγο που απομακρύνθηκε από τους φίλους του.


 


Από την άλλη πλευρά το Twitter διατηρεί υψηλότερα επίπεδα εμπιστοσύνης στους Έλληνες χρήστες του και αυτό το έχει οδηγήσει σε ακόμα μεγαλύτερους ρυθμούς ανάπτυξης στη χώρα μας. Μεγάλα ποσοστά χρηστών δηλώνουν ότι θεωρούν πολύ χρήσιμες τις υπηρεσίες που προσφέρει.
Το 73% προτιμάει να μαθαίνει τις εξελίξεις από εκεί ενώ ενδεικτικό είναι το γεγονός πως σε ποσοστό που ξεπερνά το 50%, οι Έλληνες χρήστες αφήνουν το δικό τους tweet σε τακτική βάση. Οι μόνοι προβληματισμοί που προέκυψαν από την έρευνα είχαν να κάνουν με υβριστικά, ρατσιστικά ή σεξιστικά tweets.
 


Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, το LinkedIn έχει εισέλθει για τα καλά στην ελληνική κοινωνία, παρουσιάζοντας αύξηση 10% στο πλήθος των χρηστών του. Σημαντικό, είναι να σημειωθεί ο συσχετισμός της ανεργίας με τα κοινωνικά δίκτυα. Καθώς η ανεργία μεγαλώνει ανάλογα μεγαλώνει και ο αριθμός των ατόμων που θα χρησιμοποιήσουν κάποιο τέτοιο μέσο, με ένα 74% των ανέργων να δηλώνουν πως χρησιμοποιούν τα social media ως μέσο εύρεσης εργασίας και το 59% δήλωσε πως χρησιμοποιεί με αυτόν τον τρόπο το LinkedIn.
 
Η έρευνα καταλήγοντας αναφέρει πως «αν μπορούμε να διαχωρίσουμε τα social media σε τρεις κατηγορίες, σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, Blogs και review pages οι χρήστες δηλώνουν πως χρησιμοποιούν τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης για να ενημερωθούν για εκδηλώσεις, μουσική και κινηματογράφο, τα Blogs για ειδήσεις, πολιτική, υγεία, τεχνολογία και αθλητισμό ενώ τα review pages κυρίως για προϊόντα και προσφορές».
 


Πηγή: Techit.gr, μέσω pontiki.gr

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 23/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εγνατια
Ανατριχιαστικό βίντεο ντοκουμέντο από το τροχαίο στην Εγνατία - Η στιγμή που η νταλίκα πέφτει πάνω σε αυτοκίνητα και διόδια
Η στιγμή της σύγκρουσης καταγράφηκε σε βίντεο
Ανατριχιαστικό βίντεο ντοκουμέντο από το τροχαίο στην Εγνατία - Η στιγμή που η νταλίκα πέφτει πάνω σε αυτοκίνητα και διόδια
τουρι
Αυξημένη κατά 5,4% η τουριστική κίνηση το πρώτο δίμηνο του 2025 - 1,5 εκατομμύριο ταξιδιώτες επισκέφτηκαν την Ελλάδα
Την ίδια περίοδο του 2024, ο αριθμός ήταν ελαφρώς μικρότερος, στους 1,45 εκατομμύρια ταξιδιώτες
Αυξημένη κατά 5,4% η τουριστική κίνηση το πρώτο δίμηνο του 2025 - 1,5 εκατομμύριο ταξιδιώτες επισκέφτηκαν την Ελλάδα