Thumbnail
«Καταλαβαίνεις πως είμαστε ένα μικροσκοπικό ανεξάρτητο εστιατόριο και ότι μόλις μας σταύρωσες…;» . Αυτή ήταν η αρχή της απάντησης ιδιοκτήτη εστιατορίου σε κριτική πελάτη.

Ας δούμε την εξέλιξη της ιστορία που από μόνης της παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον και ταυτόχρονα αποκαλύπτει το θαυμαστό νέο κόσμο της εξυπηρέτησης πελατών στον οποίο ζούμε.

Η ιστορία έχει ως εξής, πελάτης προσπαθεί να βρει τραπέζι σε trendy μικρή πιτσαρία του Manchester, Σάββατο βράδυ, χωρίς να έχει κάνει κράτηση. Η αναμονή μεγάλη και το service του εστιατορίου τον ενημερώνει πως δεν μπορεί να του εγγυηθεί πως θα καθίσει μέχρι την ώρα που θα κλείσει η κουζίνα.  Η απογοήτευση και αίσθηση ότι έχει τη δύναμη να τιμωρήσει το εστιατόριο, οδηγούν τον πελάτη να μπει στο TripAdvisor και να βαθμολογήσει πολύ χαμηλά, με ένα αστεράκι το εστιατόριο γράφοντας ταυτόχρονα:

«Έφτασα στις 7:45 αφού παιδεύτηκα να βρω θέση να παρκάρω, έφυγα στις 7:48, αφού μου είπαν ευγενικά πως δεν μπορούσαν να εγγυηθούν ότι θα με σερβίρουν καθώς θα έκλειναν τους φούρνους τους στις 9:30. Ήταν γεμάτο κόσμο, για να είμαι ειλικρινής ταξίδεψα από το Bollington στο Manchester, αλλά δεν θα ξανά έρθω σε αυτό το μέρος».

Ο συνιδιοκτήτης και αρχιμάγειρας του Rudy's Neapolitan Pizza, γνωρίζοντας τη δύναμη διάδοσης και επιρροής που έχουν τα κοινωνικά δίκτυα, αντιδρά γράφοντας:

«Καταλαβαίνεις πως είμαστε ένα μικροσκοπικό ανεξάρτητο εστιατόριο σωστά... και ότι μόλις μας σταύρωσες γιατί είχαμε πολύ κόσμο; Δεν μπορούμε να κάνουμε απολύτως τίποτα για το πόσο οι άνθρωποι θέλουν να περιμένουν για ένα τραπέζι εδώ. Το Σάββατο (τη μέρα της εβδομάδας με τον περισσότερο κόσμο για κάθε εστιατόριο), ορισμένοι περιμένουν και δυόμιση ώρες για ένα τραπέζι. Οι περισσότεροι περιμένουν χωρίς να παραπονούνται και επειδή δημιουργείτε αναμονή, γι΄ αυτό κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσουμε να δεχόμαστε πελάτες, διαφορετικά θα είμαστε εδώ μέχρι τα ξημερώματα να μαγειρεύουμε.

Για να ξεκαθαρίσω. Δεν κλείνουμε τους φούρνους στις 9:30. Κλείνουμε την κουζίνα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι σταματάμε να μαγειρεύουμε. Το Σάββατο μαγειρεύαμε μέχρι τις 10:30 μμ... και αυτό για πελάτες που ήταν στην σειρά πριν από εσένα.

Είναι αυτό αρκετό για να χαρακτηρίσεις το εστιατόριο μας απαίσιο; Ακόμη και αν η μοναδική σου επαφή μαζί μας χαρακτηρίστηκε ευγενική, τη χρησιμοποίησες για να εκτονώσεις την οργή σου για το ότι δεν έβρισκες πάρκινγκ, το ότι ερχόσουν από αλλού, και το ότι είχαμε πολύ κόσμο για να σε εξυπηρετήσουμε.

Δεν είμαι σίγουρος ότι υπάρχει κάποιο εστιατόριο σε όλο το Manchester που θα φτάσεις σχεδόν στις 8 Σάββατο βράδυ και θα κάτσεις αμέσως αν δεν έχεις κάνει κράτηση.

Το σενάριο που θα σου άρεσε είναι: «Γεια σου Πίτερ, απλά ξέχνα τους 200 ανθρώπους που ήταν στην σειρά πριν από ‘σένα... Αν είναι να μας βάλεις ένα αστέρι, τότε έλα από εδώ, θα καθίσεις αμέσως.

Λυπούμαστε που δεν είχαμε χώρο για να σε εξυπηρετήσουμε … αλλά έλα τώρα... προσπάθησε να μας υποστηρίξεις με το να αποδεχθείς την κατάσταση ή ακόμα και να μας συγχαρείς για το ότι έχουμε τόσο κόσμο (όπως έχουν κάνει και άλλοι πελάτες παρά το γεγονός πως δεν μπορούσαμε να τους εξυπηρετήσουμε), αντί να προσπαθείς να μας κάνεις κακό».

Ο καθοριστικός τρόπος που τα μέσα κοινωνικά δικτύωσης αμφισβητούν πολλές παραδοχές και στερεότυπα. Μια τέτοια απάντηση σε "πελάτη" θα ήταν κάποτε αδιανόητη (αν και απολύτως δικαιολογημένη), σήμερα όμως γίνεται... viral. Καιρός λοιπόν να καταργηθεί και αυτός ο μύθος, ο πελάτης μπορεί και μάλιστα συχνά, να κάνει λάθος.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 23/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

υπουργείο παιδείας 2021
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Οδηγίες του υπουργείου Παιδείας για δήλωση προτίμησης-ανάληψη υπηρεσίας-τοποθέτηση
Αναλυτικά οι οδηγίες του υπουργείου Παιδείας για όλες τις κατηγορίες αναπληρωτών
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Οδηγίες του υπουργείου Παιδείας για δήλωση προτίμησης-ανάληψη υπηρεσίας-τοποθέτηση
PAIDEIAS
Η ορκωμοσία και η ανάληψη υπηρεσίας των 6.211 εκπαιδευτικών που διορίστηκαν την Τετάρτη που μας πέρασε
Η ορκωμοσία και η ανάληψη υπηρεσίας των των 6.211 νεοδιόριστων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και...
Η ορκωμοσία και η ανάληψη υπηρεσίας των 6.211 εκπαιδευτικών που διορίστηκαν την Τετάρτη που μας πέρασε