Thumbnail
Οι άνθρωποι στρέφονται στα social media για να κάνουν επίδειξη στους φίλους τους, να συγκεντρώσουν όσο το δυνατόν περισσότερα likes και να αισθανθούν καλά για τον εαυτό τους.

Οι άνθρωποι στρέφονται στα social media προσπαθώντας να κάνουν επίδειξη στους φίλους τους, να συγκεντρώσουν όσα περισσότερα likes μπορούν και να νιώσουν καλά με τον εαυτό τους. Ωστόσο, σε αυτήν τους την προσπάθεια για κοινωνική επιβεβαίωση, οι άνθρωποι παίζουν με την αλήθεια και ωραιοποιούν τη ζωή τους. Νέα έρευνα της Kaspersky Lab φανερώνει ότι ένα στους δέκα τροποποιεί την αλήθεια στα social media αναζητώντας περισσότερα likes στις αναρτήσεις του. Η έρευνα επίσης φανερώνει ότι στο βωμό των likes οι άνδρες είναι πιο πιθανό να αναρτήσουν προσωπικές τους πληροφορίες σε σύγκριση με τις γυναίκες. Ένας στους δέκα (9%) θα αναρτούσε μία προσωπική του γυμνή φωτογραφία σε σύγκριση με μόλις 5% των γυναικών. Επίσης, το 13% των ανδρών θα αναρτούσε φωτογραφία φίλου που φοράει κάτι αποκαλυπτικό.

Για να τραβήξουν την προσοχή και να εξασφαλίσουν έναν σημαντικό αριθμό likes, περίπου ένας στους δέκα (12%) προσποιείται ότι είναι «κάπου» ή κάνει «κάτι», το οποίο μπορεί να μην είναι απόλυτα αληθές. Για τους άνδρες, το νούμερο αυτό ανέρχεται στο 14%, γεγονός που δηλώνει ότι αρκετοί θα προτιμούσαν να προσελκύσουν την προσοχή των υπολοίπων στα social media παρά να μοιραστούν μια ρεαλιστική απεικόνιση της ζωής τους.

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι οι άνδρες είναι ευαίσθητοι σχετικά με τον αριθμό των likes που συγκεντρώνουν στα social media. Μάλιστα, για χάρη των likes οι άνδρες είναι περισσότερο πρόθυμοι σε σύγκριση με τις γυναίκες να αποκαλύψουν κάτι ντροπιαστικό ή εμπιστευτικό για τους συνεργάτες, τους φίλους ή τους εργοδότες τους. Έτσι, το 14% των ανδρών δηλώνει πως θα αποκάλυπτε κάτι εμπιστευτικό για κάποιον συνεργάτη σε σύγκριση με το 7% των γυναικών, το 13% είναι πρόθυμο να αναρτήσει κάτι εμπιστευτικό για τον εργοδότη του και το 12% θα αποκάλυπτε κάτι ντροπιαστικό για κάποιον φίλο του συγκρινόμενο με το 6% των γυναικών.

Οι άνδρες αναστατώνονται επίσης εάν δεν συγκεντρώσουν τα likes που επιθυμούν. Το 24% των ανδρών ανησυχεί μήπως τα like στις δημοσιεύσεις τους είναι λίγα και θεωρηθούν από τους φίλους τους μη δημοφιλείς σε σύγκριση με το 17% των γυναικών. Επιπροσθέτως, το 29% των ανδρών παραδέχεται πως θυμώνει αν κάποιος που έχει σημασία γι’ αυτούς δεν κάνει like στις δημοσιεύσεις τους.

Στο κυνήγι των likes, οι άντρες τείνουν να παρουσιάζουν τον εαυτό τους και τους φίλους τους υπό ένα πιο «επικίνδυνο» πρίσμα, το οποίο, σύμφωνα με την Δρ. Astrid Carolus, Ψυχολόγο των Μέσων στο Πανεπιστήμιο του Würzburg, «ευθυγραμμίζεται με την παραδοχή ότι οι άνδρες δεν επικεντρώνονται τόσο στην κοινωνική αρμονία και είναι μάλλον πιο πρόθυμοι να πάρουν ρίσκα». Έτσι, το 15% των ανδρών αποκάλυψε ότι θα δημοσίευε μια φωτογραφία φίλων υπό την επήρεια αλκοόλ σε σύγκριση με το 8% των γυναικών, το 12% θα δημοσίευε φωτογραφία με αποκαλυπτικά ρούχα, και το 9% των ανδρών είναι έτοιμο να δημοσιεύσει ακόμα και μια γυμνή φωτογραφία του σε σύγκριση με το μόλις 5% των γυναικών.

Πηγή: pestaola.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα