Το τρένο μπορεί να διανύσει απόσταση περίπου 100 χιλιομέτρων, χωρίς την παραμικρή ανθρώπινη παρέμβαση. Ο οδηγός αρκείται σε εποπτικό ρόλο.
Στόχος των δοκιμών είναι να επιβεβαιωθεί ότι το αυτοματοποιημένο τρένο και το σύστημα σηματοδότησης επικοινωνούν σωστά, ώστε το τρένο να κινείται με ασφάλεια.
Η Alstom, σύμφωνα με το BBC, υπέγραψε συμφωνία με τις ολλανδικές εταιρείες ProRail και Rotterdam Rail Feeding για να πραγματοποιήσουν τα τεστ σε μια διπλή γραμμή μήκους 150 χιλιομέτρων, που συνδέει το Ρότερνταμ με τη Γερμανία.
Παρόλο που αυτοκίνητα, αεροπλάνα και πλοία γίνονται ολοένα πιο αυτόνομα, οι ειδικοί θεωρούν μάλλον απίθανο ότι τα τρένα θα γίνουν πλήρως αυτόνομα, χωρίς να υπάρχει κανένας άνθρωπος έστω στο ρόλο του οδηγού-επόπτη, ο οποίος θα μπορούσε να επέμβει αν κάτι έκτακτο συμβεί.
Η αυτόνομη τεχνολογία στα τρένα εξελίσσεται συνεχώς, αν και εκτιμάται ότι θα χρειασθούν 30 έως 50 χρόνια για να εφαρμοσθεί ευρέως στην Ευρώπη, κυρίως επειδή θα πρέπει να αυτοματοποιηθεί το σύστημα σηματοδότησης σε μεγάλες αποστάσεις και να αναβαθμισθεί το δίκτυο των γραμμών.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/04
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ