Το τρένο μπορεί να διανύσει απόσταση περίπου 100 χιλιομέτρων, χωρίς την παραμικρή ανθρώπινη παρέμβαση. Ο οδηγός αρκείται σε εποπτικό ρόλο.
Στόχος των δοκιμών είναι να επιβεβαιωθεί ότι το αυτοματοποιημένο τρένο και το σύστημα σηματοδότησης επικοινωνούν σωστά, ώστε το τρένο να κινείται με ασφάλεια.
Η Alstom, σύμφωνα με το BBC, υπέγραψε συμφωνία με τις ολλανδικές εταιρείες ProRail και Rotterdam Rail Feeding για να πραγματοποιήσουν τα τεστ σε μια διπλή γραμμή μήκους 150 χιλιομέτρων, που συνδέει το Ρότερνταμ με τη Γερμανία.
Παρόλο που αυτοκίνητα, αεροπλάνα και πλοία γίνονται ολοένα πιο αυτόνομα, οι ειδικοί θεωρούν μάλλον απίθανο ότι τα τρένα θα γίνουν πλήρως αυτόνομα, χωρίς να υπάρχει κανένας άνθρωπος έστω στο ρόλο του οδηγού-επόπτη, ο οποίος θα μπορούσε να επέμβει αν κάτι έκτακτο συμβεί.
Η αυτόνομη τεχνολογία στα τρένα εξελίσσεται συνεχώς, αν και εκτιμάται ότι θα χρειασθούν 30 έως 50 χρόνια για να εφαρμοσθεί ευρέως στην Ευρώπη, κυρίως επειδή θα πρέπει να αυτοματοποιηθεί το σύστημα σηματοδότησης σε μεγάλες αποστάσεις και να αναβαθμισθεί το δίκτυο των γραμμών.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη