Thumbnail
Οι δύο σοβαρά

Πάνω από 20 τραυματίες, από τους οποίος οι δύο βρίσκονται σε σοβαρή κατάσταση, είναι ο μέχρι στιγμής απολογισμός από τη σύγκρουση δύο τρένων που συνέβη το απόγευμα της Τρίτης στο Ντούιζμπουργκ, στην Βόρεια Ρηνανία-Βεστφαλία.

Σύμφωνα με την εταιρεία και την υπηρεσία συγκοινωνιών της πόλης, δεν επρόκειτο για μετωπική σύγκρουση.

Περίπου 80 διασώστες με 30 οχήματα κατεύθασαν στο σημείο.

Οι ακριβείς αιτίες που προκάλεσαν το δυστύχημα παραμένουν ακόμη άγνωστες.

Οι σιδηροδρομικές συγκοινωνίες στην περιοχή έχουν διακοπεί.

Zwei Straßenbahnen sind in #Duisburg -Meiderich unterirdisch zusammen gestoßen. Die #Feuerwehr vor Ort spricht von 35 verletzten Personen. Zwei davon wurden schwer verletzt. Großaufgebot im Einsatz. Ursache noch unklar. pic.twitter.com/mkSHnkN3Tn

— nrw-aktuell.tv (@nrwaktuelltv) 3 Απριλίου 2018

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

psyhiki_ygeia.jpg
Οι 5 πιο συνηθισμένες κακές συνήθειες που αποδυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα
Η κακή διατροφή, ο λίγος ύπνος, το αυξημένο στρες και η γενικότερη αμέλεια της σωματικής και ψυχικής υγείας επηρεάζουν αρνητικά την άμυνα του...
Οι 5 πιο συνηθισμένες κακές συνήθειες που αποδυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα
opsyd
ΟΠΣΥΔ: Σχετικά με τη διαδικασία καταχώρισης δικαιολογητικών των υποψηφίων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής
Διευκρινίσεις σχετικά με τη καταχώριση δικαιολογητικών στο ΟΠΣΥΔ σύμφωνα με το ΦΕΚ Β 2018-25-4-2025
ΟΠΣΥΔ: Σχετικά με τη διαδικασία καταχώρισης δικαιολογητικών των υποψηφίων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής