ΕΕ: Πότε θα καταργηθεί η πώληση ΙΧ βενζίνης και diesel στην Ελλάδα
Οι πωλήσεις δεν θα διακοπούν το 2030 όπως αρχικά είχε προβλεφθεί

Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει θέσει ως στόχο την σταδιακή κατάργηση των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης (βενζίνης και diesel) και την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.

Το νέο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ) που παρουσίασε πρόσφατα το ελληνικό υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας σχετικά με την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης προβλέπει την σταδιακή κατάργηση των οχημάτων βενζίνης και diesel και έρχεται να «κουμπώσει» χρονικά με τις αποφάσεις της ΕΕ.

Από το 2035 η κατάργηση οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης

Μάλιστα το ελληνικό σχέδιο αναθεωρείται ως προς τον χρόνο απαγόρευσης των πωλήσεων με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΝ να αποκαλύπτει ότι το 2030 δεν θα διακοπεί, ούτε στην Ελλάδα, η πώληση καινούργιων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης ακολουθώντας τα βήματα και των υπολοίπων κρατών μελών της ΕΕ.

Οι πωλήσεις δεν θα διακοπούν το 2030 όπως αρχικά είχε προβλεφθεί

Η Ευρώπη έχει αποφασίσει η απαγόρευση πώλησης νέων αυτοκινήτων που εκπέμπουν CO2, δηλαδή των συμβατικών αυτοκινήτων βενζίνης και diesel, να ξεκινήσει το 2035 με εξαίρεση για μικρές ποσότητες οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης που θα χρησιμοποιούν συνθετικά καύσιμα. Αυτά τα καύσιμα παράγονται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και θεωρούνται ουδέτερα σε άνθρακα.

Ο στόχος για το 2030

Το αναθεωρημένο ΕΣΕΚ εκτιμά ότι ο στόλος των ηλεκτρικών οχημάτων σε κυκλοφορία  αναμένεται να αυξηθεί από περίπου 30.000 οχήματα σήμερα  σε περισσότερα από 460.000 το 2030 με την υφυπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας να τονίζει πως «το ΕΣΕΚ βάζει το φιλόδοξο στόχο να είναι τα ηλεκτρικά οχήματα το 50% των νέων ταξινομήσεων το 2030».

Ειδικότερα, για την περίοδο 2025-2030 προβλέπεται ο εξηλεκτρισμός των οδικών μεταφορών και η επέκταση των υποδομών φόρτισης. Για την περίοδο 2030-2040 προβλέπεται ταχεία αύξηση της ηλεκτροκίνησης στην οδικές μεταφορές ενώ για την περίοδο 2040-2050 προβλέπεται ταχεία ανάπτυξη παραγωγής πράσινου υδρογόνου, υδρογονοκίνηση στις βαριές οδικές μεταφορές, ανάπτυξη παραγωγής και χρήση υδρογόνου και συνθετικών καυσίμων με τελικό στόχο την επίτευξη της κλιματικής ουδετερότητας το 2050.

Ειδήσεις Σήμερα:

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα
ΟΙΕΛΕ: Η επιχειρηματική ελευθερία υποχωρεί μπροστά σε θεμελιώδη ατομικά δικαιώματα όπως είναι η ελευθερία λόγου και έκφρασης αλλά και διεκδίκησης...
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα
o-teachers-facebook_15.jpg
Μεγάλη νίκη και δικαίωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών - Πονοκέφαλος του υπουργείου και όσων διευθυντών προχώρησαν σε διώξεις
Αλήθεια, σε ποιο επίπεδο διάλυσης και στρατηγικής ήττας θα είχαν φτάσει σήμερα οι εκπαιδευτικοί εάν με τις μαζικές τους Γενικές Συνελεύσεις τον...
Μεγάλη νίκη και δικαίωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών - Πονοκέφαλος του υπουργείου και όσων διευθυντών προχώρησαν σε διώξεις