Thumbnail
ΕΠΑΛ

Τροποποίηση της με αρ. πρωτ. Φ6/153685/Δ4/30-09-2015 (Β΄ 2149) Υπουργικής Απόφασης με θέμα: «Καθορισμός διδακτέας-εξεταστέας ύλης των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερήσιων ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2015-2016» Μετά από σχετική εισήγηση του ΙΕΠ (Πράξη 63/2015 του Δ.Σ.), σας ενημερώνουμε ότι η με αρ. πρωτ. Φ6/153685/Δ4/30-09-2015 (Β΄ 2149) Υπουργική Απόφαση με θέμα: «Καθορισμός διδακτέας-εξεταστέας ύλης των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερήσιων ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2015-2016»

τροποποιείται ως προς την εξεταστέα ύλη των μαθημάτων «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» και «Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης» όλων των ειδικοτήτων του Τομέα Διοίκησης και Οικονομίας της Γ΄ τάξης των Ημερήσιων ΕΠΑ.Λ. σχολικού έτους 2015-2016, ως ακολούθως:

 
1. Για το μάθημα: «ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ» η εξεταστέα ύλη διαμορφώνεται ως εξής:
Από το βιβλίο «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» (Θ. Λιανού, Α. Παπαβασιλείου και Α. Χατζηανδρέου, έκδοση Διόφαντος.)
 
Κεφάλαιο 1: Βασικές Οικονομικές Έννοιες
1.                Εισαγωγή
2.                Η Οικονομία του Ροβινσώνα Κρούσου
3.                Οι ανάγκες
4.                Προϊόντα ή Οικονομικά Αγαθά
5.                Η Αγορά
6.                Κοινωνικοί Θεσμοί
7.                Οι Παραγωγικές Δυνατότητες της Οικονομίας
8.                Ο καταμερισμός των έργων
9.                Το χρήμα
10.              Το Οικονομικό κύκλωμα
11.              Η αβεβαιότητα στην οικονομική ζωή
12.              Οι πληροφορίες
Οι αντίστοιχες ερωτήσεις-ασκήσεις στο τέλος του Κεφαλαίου
 
Κεφάλαιο 7: Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν
1. Διάκριση Μικροοικονομικής και Μακροοικονομικής Θεωρίας
2. Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν
3. Η Έννοια της Προστιθέμενης Αξίας
4. Η επίδραση της μεταβολής των τιμών στο Ακαθάριστο Εγχώριο προϊόν
9. Το κατά κεφαλήν πραγματικό Α.Ε.Π.
10. Το Α.Ε.Π. ως δείκτης οικονομικής ευημερίας και οι αδυναμίες του
Οι αντίστοιχες ερωτήσεις-ασκήσεις στο τέλος του Κεφαλαίου
 
Κεφάλαιο 8: Το Τραπεζικό Σύστημα
1. Τι είναι χρήμα
2. Λειτουργίες του χρήματος
3. Είδη χρήματος
4. Το Τραπεζικό Σύστημα
5. Η δημιουργία χρήματος από τις Εμπορικές Τράπεζες
7. Τοκισμός – Ανατοκισμός
Οι αντίστοιχες ερωτήσεις-ασκήσεις στο τέλος του Κεφαλαίου
 
Κεφάλαιο 9: Οικονομικές Διακυμάνσεις – Πληθωρισμός- Ανεργία
1. Εισαγωγή
2. Οικονομικές διακυμάνσεις
3. Ο πληθωρισμός (εκτός από το υποκεφάλαιο που αναφέρεται στις συνέπειες του πληθωρισμού και φέρει τον υπότιτλο: «γ) Δανειστές και χρεώστες»)
4. Ανεργία
Οι αντίστοιχες ερωτήσεις-ασκήσεις στο τέλος του Κεφαλαίου
 
Κεφάλαιο 10: Τα Δημόσια Οικονομικά
1. Εισαγωγή
2. Οι Οικονομικές Λειτουργίες του Κράτους
3. Τα Δημόσια Οικονομικά
4. Κρατικός Προϋπολογισμός
Οι αντίστοιχες ερωτήσεις στο τέλος του Κεφαλαίου
 
 
2. Για το μάθημα: «ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ» η εξεταστέα ύλη διαμορφώνεται ως εξής:
Από το βιβλίο: «Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Υπηρεσιών» των Δ. Μπουραντά, Α. Βάθη, Χ. Παπακωνσταντίνου, Π. Ρεκλείτη, έκδοση 2014 Διόφαντος: 
Κεφάλαιο 1: Επιχειρήσεις και Οργανισμοί
1.2. Η Επιχείρηση (σελ. 22−26)
1.3. Λειτουργίες της επιχείρησης (σελ. 27−31)
1.4. Η Επιχείρηση και το Περιβάλλον της (σελ. 32−35)
1.5. Η Αποτελεσματικότητα των Επιχειρήσεων (σελ. 36−40)
Οι αντίστοιχες ερωτήσεις στο τέλος του Κεφαλαίου
 
Κεφάλαιο 2: Η Επιστήμη της Διοίκησης των Επιχειρήσεων
2.1. Εισαγωγικές Έννοιες (σελ. 52)
2.2. Οργάνωση και Διοίκηση (σελ. 53−58)
2.3. Marketing (σελ. 61-65)
2.4. Διοίκηση Πωλήσεων (σελ. 66-68)
2.5. Χρηματοοικονομική Διοίκηση (σελ. 69-70)
2.6. Διοίκηση Παραγωγής (σελ. 72-74)
2.7. Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων (σελ. 76-79)
Οι αντίστοιχες ερωτήσεις-ασκήσεις στο τέλος του Κεφαλαίου
 
Κεφάλαιο 3: Διοικητικές Λειτουργίες
3.2.1. Εισαγωγή στην έννοια του Οργανωτικού Σχεδιασμού (σελ. 100-101)
3.3.1. Ηγεσία – Βασικές έννοιες (σελ.118-122)
3.3.2. Παρακίνηση (σελ. 124-129)
3.3.3. Δυναμική Ομάδων (σελ. 130-134) και
3.3.4 Επικοινωνία (σελ.136-150)
Οι αντίστοιχες ερωτήσεις-ασκήσεις στο τέλος του Κεφαλαίου
 
 
Για την τροποποίηση της ύλης θα εκδοθεί Υπουργική Απόφαση.
Οι διδάσκοντες να ενημερωθούν ενυπόγραφα.
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
 
 
 
ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΗΣ
 

Ειδήσεις, θέματα και λύσεις για Πανελλήνιες 2024 - Βάσεις εισαγωγής

Μηχανογραφικό: Διαφοροποιήσεις στις επιλογές των υποψηφίων και επιλογές που εκπλήσσουν

Βάσεις εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές

Φτιάξε σωστά το Μηχανογραφικό σου με την βοήθεια των πιο εξειδικευμένων συμβούλων επαγγελματικού προσανατολισμού

Τι σημαίνει η φράση «οι καιροί ου μενετοί»;

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Εκπαίδευση
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Κριτική για τις μονιμοποιήσεις
Σχετικά με τους διορισμούς των εκπαιδευτικών, που εξαγγέλθηκαν το τελευταίο διάστημα τελευταίο διάστημα, θα ήθελα να κάνουμε κάποιες επισημάνσεις
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Κριτική για τις μονιμοποιήσεις
ilikiomeni
Μοναξιά: Πώς και πόσο αυξάνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου
Οι ερευνητές τοποθέτησαν τους συμμετέχοντες σε μία από τις τέσσερις ομάδες ανάλογα με τις βαθμολογίες μοναξιάς τους στις δύο χρονικές στιγμές
Μοναξιά: Πώς και πόσο αυξάνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Νέα Προκήρυξη του ΑΣΕΠ ανοίγει νέους Πίνακες κατάταξης σε 58 ειδικότητες
Από τους Πίνακες αυτούς το υπουργείο Παιδείας θα «αντλεί» αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, όποτε χρειάζεται, για τα σχολεία όλης της χώρας. 
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Νέα Προκήρυξη του ΑΣΕΠ ανοίγει νέους Πίνακες κατάταξης σε 58 ειδικότητες