Μια Πρωταπριλιάτικη φάρσα που πόνεσε... - Επιστολή μαθήτριας Γ' Λυκείου
Ζητώ συγγνώμη που αγχώθηκα και στενοχωρήθηκα διαβάζοντας την πρωταπριλιάτικη φάρσα σας…

Και ενώ οι επιστολές και τα μηνύματα από μαθητές και μαθήτριες της Γ' Λυκείου πέφτουν βροχή (βλ. «Δύο μήνες πριν τις πανελλαδικές νιώθω πως θέλω να τα παρατήσω», κραυγή αγωνίας: «Για να ανασάνουμε ξανά, μας αξίζει μια απόφαση για τις εξετάσεις», «Πόσο ακόμη βάρος να επωμιστεί η γενιά του 2002», «Έχουμε κουραστεί. Δύο χρόνια τώρα έχουμε γίνει πειραματόζωα», «Ζητάμε πολλά που θέλουμε να ξέρουμε αν θα μειωθεί η ύλη ή όχι;») κάποιοι εκμεταλλευόμενοι την ημέρα της 1ης Απριλίου θεώρησαν δόκιμο να γελάσουν σε βάρος μας και κυρίως σε βάρος της αδήριτης ανάγκης μας να θέσουμε μία ημερομηνία λήξης στο δύο ετών βάρος που έχουμε επωμιστεί, όπως εύστοχα έγραψε και κάποια «συμπάσχουσα».

 Με μία πρώτη ματιά «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ»

 Με μία δεύτερη ματιά «Λόγω της αναστολής λειτουργίας των εκπαιδευτικών δομών»

 Με μία Τρίτη ματιά «παρατείνεται το διδακτικό έτος των σχολείων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ως τις 3/8/2020».

 Ήταν εκείνη η Τρίτη ματιά στην οποία, μάλλον, «ο δημιουργός» αυτού του εξαιρετικά κακόβουλου, χαιρέκακου και αποτυχημένου «αστείου» περίμενε να γελάσει, ίσως και να ζητωκραυγάσει την τεράστια ευφυΐα του! Για εμένα, όμως, και κάθε ένα από τα «παιδιά του 2002» η τρίτη ματιά φάνταζε κάπως διαφορετικά.

 Αναρωτιέμαι βέβαια, γιατί τόση ασυνειδησία…

 Μήπως γιατί κάποιοι καταχώρησαν τη δική του εμπειρία πανελληνίων στη βραχυπρόθεσμη μνήμη τους κι εκείνη έφυγε, χάθηκε;

 Μάλλον, επειδή δεν ήταν αρκετά κατανοητή και πειστική η κραυγή αγωνίας της μαθήτριας που ζητούσε μια τελική απόφαση και ορισμό ημερομηνίας των πανελλαδικών εξετάσεων προκειμένου να καταφέρουμε να «ΑΝΑΣΑΝΟΥΜΕ»…

 Ίσως, επίσης, να μην κατέστη αρκετά σαφές το γεγονός ότι στην όψη παράτασης αυτού του σχολικού έτους αρκετοί μαθητές και αρκετές μαθήτριες έδωσαν τέλος σε προσπάθειες δύο ετών –και ακόμη τεσσάρων θα προσθέσω εγώ- ή βρέθηκαν πολύ κοντά στο να ματαιώσουν τις προσπάθειές τους…

 Από την άλλη πλευρά, όλες αυτές οι ιστορίες σχετικά με την απογοήτευση, τα κλάματα και τη μελαγχολία των υποψηφίων να φαντάζουν σενάρια επιστημονικής φαντασίας για όλους αυτούς που εμπνέονται από το άγχος μας, τη θλίψη, την απόγνωσή μας με σκοπό να προκαλέσουν το γέλιο…

 Για αυτά και τόσα πολλά άλλα,

 Ζητώ συγγνώμη που υπήρξα τόσο αφελή, ώστε να σας πιστέψω…

Που υπήρξα τόσο αφελής, ώστε να σας εμπιστευτώ ΞΑΝΑ!

 Ζητώ συγγνώμη που αγχώθηκα και στενοχωρήθηκα διαβάζοντας την πρωταπριλιάτικη φάρσα σας…

Που δεν γέλασα με το «αστείο» σας!

 

 

Από μία ανεπανόρθωτα προσβεβλημένη, αδικημένη και ταπεινωμένη,

Μαθήτρια της Γ’ Λυκείου,

Υποψήφια πανελλαδικώς εξεταζόμενη,

Παιδί της γενιάς του 2002.   

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kato-i-xounta.jpg
Εκπαιδευτικοί και μαθητές επί Χούντας: Εγκλήματα «μη νομιμοφροσύνης» και η καταστολή της σκέψης
Πώς οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές στοχοποιούνταν ως «μιασμένα» και «αντεθνικά στοιχεία» κατά τη διάρκεια της δικτατορίας
Εκπαιδευτικοί και μαθητές επί Χούντας: Εγκλήματα «μη νομιμοφροσύνης» και η καταστολή της σκέψης
μητσοτακης
Μητσοτάκης για 21η Απριλίου: Τα διδάγματα του παρελθόντος μάς οδηγούν στα βήματα του μέλλοντος
Πενήντα οκτώ χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από το στρατιωτικό πραξικόπημα της 21ης Απριλίου 1967.
Μητσοτάκης για 21η Απριλίου: Τα διδάγματα του παρελθόντος μάς οδηγούν στα βήματα του μέλλοντος