Αξιότιμη Κυρία Υπουργέ
Σε συνθήκες πανδημίας, όπου η ελληνική κοινωνία προσπαθεί να ισορροπήσει σε πρωτόγνωρα δεδομένα, με τα σχολεία κλειστά, η εκπαιδευτική κοινότητα έχει διαχειριστεί επάξια και ευσυνείδητα, όπως εσείς η ίδια δημόσια αναφέρατε, τις αντίξοες εκπαιδευτικές διαδικασίες, συμβάλλοντας στη συνέχιση της μάθησης μέσω της τηλεκπαίδευσης.
Το Υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με διαρροές, καταθέτει προς ψήφιση πολυνομοσχέδιο, που αλλάζει, ανάμεσα σε πολλά, τη δομή και το περιεχόμενο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και το σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια και συγκεκριμένα την αντικατάσταση της Κοινωνιολογίας στην Γ’ Λυκείου, ως πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος.
Με αυτήν την αφορμή και σε μια περίοδο που είναι ξεκάθαρη η σημασία της Κοινωνιολογικής Σκέψης και Πρακτικής, ερχόμαστε ξανά να θέσουμε την αναγκαιότητα της διδασκαλίας της Κοινωνιολογίας και γενικότερα των Κοινωνικών Επιστημών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και την παραμονή της Κοινωνιολογίας, ως πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος στην Γ’ Λυκείου.
Είναι εμφανές ότι η αφαίρεση του μαθήματος της Κοινωνιολογίας δημιουργεί μεγάλο κενό στην γνώση και την προετοιμασία των μαθητών για την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και ιδιαίτερα στις σχολές Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
Ζητάμε επίσης, για πολλοστή φορά, συνάντηση μαζί σας άμεσα για έναν εποικοδομητικό διάλογο, πριν την κατάθεση του νομοσχεδίου.
Ειδήσεις, θέματα και λύσεις για Πανελλήνιες 2024 - Βάσεις εισαγωγής
Μηχανογραφικό: Διαφοροποιήσεις στις επιλογές των υποψηφίων και επιλογές που εκπλήσσουν
Βάσεις εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές