«Λαμβάνουμε αδιαφορία και φανερώς άδικα μέτρα»
Επιστολή μαθήτριας στο alfavita.gr

 

Κ.α Υπουργέ Παιδείας, 

Γνωρίζουμε όλοι πλέον τη σοβαρότητα της κατάστασης, κάνουμε υποχωρήσεις, υπακούμε στα μέτρα και ελπίζουμε στην ανάρρωση δικών μας ανθρώπων, αλλά και αγνώστων. 

    Προσωπικά, όντας υποψήφια πανελληνίων για δεύτερη εν συνεχεία χρονιά, λαμβάνω την πρωτοβουλία να εκφράσω τους έντονους προβληματισμούς, που είναι τόσο δικοί μου, όσο και άλλων παιδιών που βρίσκονται στην ίδια θέση με μένα. 

   Κυρία Υπουργέ, κατάφερα να εισαχθώ σε μια υψηλόβαθμη σχολή την πρώτη χρονιά της προσπάθειας μου. Ωστόσο, οι βλέψεις μου ήταν άλλες και η απόφαση μιας δεύτερης προσπάθειας πάρθηκε απευθείας. Γνωρίζοντας τις μεγάλες αλλαγές του νέου συστήματος από την πλευρά των Ανθρωπιστικών Σπουδών, ήταν αναμενόμενο (τόσο για μένα, όσο και για το μεγαλύτερο ποσοστό παιδιών), να επιλέξω το Παλαιό σύστημα. Εκατοντάδες παιδιά μαζί με μένα, έχουμε το καθημερινό άγχος των πανελληνίων για δεύτερη φορά.

Μαζί με αυτό, έχουμε και το άγχος του εντοπισμού μιας είδησης, ενός λόγου δικού σας, που θα αποδείκνυε ότι εκτός από το ότι <<Προτεραιότητα μας είναι τα παιδιά της Γ' Λυκείου>>, θέτετε ως προτεραιότητα κάθε υποψήφιο Πανελληνίων. Αντ' αυτού λαμβάνουμε αδιαφορία και φανερώς άδικα μέτρα. Ένα ποσοστό, που δεν θα αντιστοιχεί στο 90%. Σταθερή η ύλη για εμάς, που απέχουμε εξίσου από κάθε επαφή με την εξελικτική της πορεία. 

      Δικαίως, λοιπόν, ρωτώ γιατί; Γιατί όσοι δεν εγκαταλείπουν, παλεύοντας με εμπόδια ακόμη και στην υγεία τους, προσπαθούν να αγωνιστούν και να προσφέρουν στην Ελλάδα και όχι στο Εξωτερικό, ενώ τα διοικητικά όργανα της παιδείας είναι φανερώς αδιάφορα; Γιατί αυτή η χώρα και οι εκπρόσωποί της, να μην κρατήσουν τα παιδιά της;

   Η απόφαση σας για την ύλη, θα είναι σεβαστή, εάν μας δώσετε την ευκαιρία του 90% των θέσεων. Στηρίξτε, (δεν θα πω τα όνειρα), αλλά τα δικαιώματα κάθε παιδιού, που δεν εγκαταλείπει, ενώ αποτυγχάνει και ενώ συναντά κάθε τροχοπέδη. Νιώθουμε σαν να τιμωρούμαστε που ξανά δίνουμε Πανελλήνιες. Αποδείξτε σε μας, στην κοινωνία, αλλά και στον ίδιο σας τον εαυτό, ποιός είναι ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ρόλος ενός, ή μίας Υπουργού Παιδείας. Δώστε σε ΟΛΟΥΣ ΙΣΕΣ ευκαιρίες. Μέσα σε αυτές τις δύσκολες εποχές για όλους μας, ιδίως για τους νέους, αναγνωρίστε το δικαίωμά μας του 90% ! 

Με εκτίμηση,  υποψήφια Πανελληνίων για δεύτερη φορά, με το Παλαιό Σύστημα. 

Ειδήσεις, θέματα και λύσεις για Πανελλήνιες 2024 - Βάσεις εισαγωγής

Μηχανογραφικό: Διαφοροποιήσεις στις επιλογές των υποψηφίων και επιλογές που εκπλήσσουν

Βάσεις εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές

Φτιάξε σωστά το Μηχανογραφικό σου με την βοήθεια των πιο εξειδικευμένων συμβούλων επαγγελματικού προσανατολισμού

Τι σημαίνει η φράση «οι καιροί ου μενετοί»;

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
Απόφοιτοι Ειδικής Αγωγής σε ΥΠΑΙΘΑ: «Μειωμένες έως καθόλου προσλήψεις – Εξαφάνιση της Παράλληλης Στήριξης»
«Μένουν για ολόκληρες χρονιές μαθητές χωρίς υποστήριξη» - Τι καταγγέλλουν σε επιστολή τους οι απόφοιτοι Τμημάτων Ειδικής Αγωγής
Απόφοιτοι Ειδικής Αγωγής σε ΥΠΑΙΘΑ: «Μειωμένες έως καθόλου προσλήψεις – Εξαφάνιση της Παράλληλης Στήριξης»