Πανελλαδικές 2020: Οι υποψηφίοι του 3ου επιστημονικού πεδίου αδικούνται
Ανοιχτή επιστολή διαμαρτυρίας υποψήφιας για το ποσοστό των υποψηφίων του 3ου πεδίου του παλαιού συστήματος
Αποφασίζοντας να συμμετάσχω για δεύτερη φορά στις πανελλήνιες εξετάσεις,επέλεξα να εξεταστώ με το ΠΑΛΑΙΟ σύστημα και η συγκεκριμένη απόφαση πάρθηκε έπειτα από πολύ σκέψη , γνωρίζοντας τις τυχόν ευκολίες ή δυσκολίες του κάθε συστήματος.
 
Παρ΄όλα αυτά, ανεξαρτήτως το σύστημα επιλογής ,για ένα πράγμα ημουν σίγουρος: πως η πιθανότητα να περάσω στην επιθυμητή σχολή είναι ίδια με όποιο σύστημα και εάν διαγωνιζόμουν.Το μόνο που διέφερε ήταν κάποιες συνθήκες( μαθήματα,ύλη,αριθμός υποψηφίων κ.α)
 
Με τα στατιστικά που δημοσιεύτηκαν από το υπουργείο μου γεννήθηκε ο εξής προβληματισμός:

Οι θέσεις που θα δοθούν σε κάθε σχολή θα είναι με βάση τον αριθμό των υποψηφίων του κάθε επιστημονικού πεδίου ξεχωριστά ή του συνολικού αριθμού των υποψηφίων με το παλαιό σύστημα (δηλαδή το 9,51% που έχει ήδη ανακοινωθεί);

Στην περίπτωση που δοθεί το 9.51% είναι προφανές ότι οι υποψηφίοι του 3ου επιστημονικού πεδίου αδικούνται.

Και τούτο γιατί, σύμφωνα με στατιστικά του υπουργείου, οι απόφοιτοι του 3ου επιστημονικού πεδίου που διαγωνίστηκαν με το ΠΑΛΑΙΟ σύστημα είναι 2.296 έναντι των μαθητών που διαγωνίστηκαν με το ΝΕΟ σύστημα που είναι 10.989.

Ωστόσο, οι συνολικοί υποψήφιοι του 3ου επιστημονικού πεδίου και από τα δύο συστήματα (παλαιό και νέο) είναι 13.285 εκ των οποίων οι 2.296 διαγωνίζονται με το ΠΑΛΑΙΟ σύστημα.

Επομένως, η ποσόστωση των συγκεκριμένων αποφοίτων θα πρέπει να ανέρχεται περίπου στο 17,3 % και όχι στο 9.51% για το συγκεκριμένο πεδίο.

Το ποσοστό αυτό, 9.51 % , προέκυψε από το συνολικό άθροισμα των μαθητών που εξετάζονται με το ΠΑΛΑΙΟ σύστημα και απο τα 4 επιστημονικά πεδία ως προς το συνολικό άθροισμα των υποψηφίων και από τα 4 επιστημονικά πεδία.
 
Επομένως, ο αριθμός των θέσεων που προσφέρονται στους μαθητές που διαγωνίστηκαν με το ΠΑΛΑΙΟ σύστημα είναι άδικος και λανθασμένος,γιατί σε ορισμένους μαθητές (πχ 3ου επιστημονικού πεδίου ) προσφέρεται αρκετά μικρότερος αριθμός θέσεων απ'ότι τους αναλογούν,ενώ στους μαθητές του 4ου επιστημονικού πεδίου περισσότερες. Μ'αυτό τον τρόπο, αδικούνται και οι μαθητές του ΠΑΛΑΙΟΥ συστήματος αλλά και αυτοί του ΝΕΟΥ ,καθώς δε γίνεται δίκαιος διαχωρισμός των θέσεων .
 
Γι’ αυτό αποτελεί επιτακτική ανάγκη ο καθορισμός ενός συγκεκριμένου - δικαίου ποσοστού εισαγωγής των αποφοίτων με το ΠΑΛΑΙΟ σύστημα ώστε οι πανελλήνιες να παραμεινουν ενας δίκαιος και αξιοκρατικός θεσμός!

Ας υπάρξει έστω και τελευταία στιγμή δικαιοσύνη !
 
Μαθητής, 
 
Ι. Τ.
 

Ειδήσεις, θέματα και λύσεις για Πανελλήνιες 2024 - Βάσεις εισαγωγής

Μηχανογραφικό: Διαφοροποιήσεις στις επιλογές των υποψηφίων και επιλογές που εκπλήσσουν

Βάσεις εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές

Φτιάξε σωστά το Μηχανογραφικό σου με την βοήθεια των πιο εξειδικευμένων συμβούλων επαγγελματικού προσανατολισμού

Τι σημαίνει η φράση «οι καιροί ου μενετοί»;

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

amfitheatro-aei-foitites
ΑΕΙ: Οι νέες Αντιστοιχίες Τμημάτων, Εισαγωγικών Κατευθύνσεων και Προγραμμάτων Σπουδών για τις μετεγγραφές φοιτητών
Δείτε τον πίνακα με τις αντιστοιχίες των Τμημάτων ΑΕΙ και τα 104 μη αντίστοιχα Τμήματα
ΑΕΙ: Οι νέες Αντιστοιχίες Τμημάτων, Εισαγωγικών Κατευθύνσεων και Προγραμμάτων Σπουδών για τις μετεγγραφές φοιτητών