tsipras_olme
Συνάντηση εφ' όλης της ύλης είχε νωρίτερα η ΟΛΜΕ με τον Αλέξη Τσίπρα - Έντονη κριτική για τους κυβερνητικούς χειρισμούς αναφορικά με το άνοιγμα των σχολείων

Έντονη κριτική για το βιαστικό άνοιγμα των σχολείων, άσκησε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Αλέξης Τσίπρας στην κυβέρνηση, στη συνάντηση που είχε λίγο νωρίτερα με την ΟΛΜΕ, κατά τη διάρκεια της οποίας συζητήθηκαν και άλλα θέματα που απασχολούν την εκπαιδευτική κοινότητα, όπως οι πρόσφατες αλλαγές που ψηφίστηκαν για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια και ο εμβολιασμός των εκπαιδευτικών.

«Ανοίξαμε όπως κλείσαμε», είπε ο κ. Τσίπρας, υπογραμμίζοντας ότι «τουλάχιστον το αίτημα για εμβολιασμό όλων των εκπαιδευτικών και για αραίωση των τμημάτων, ώστε τα παιδιά να είναι σε τάξεις με μικρότερο αριθμό, θα έπρεπε να υλοποιηθούν πριν ξεκινήσουν τα σχολεία».

Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης είπε ότι όσοι έχουν παιδιά βλέπουν «πόσο ασφυκτικές είναι πια οι συνθήκες στο ψυχολογικό πεδίο για τα παιδιά μετά από σχεδόν δύο σχολικές χρονιές με τηλεκπαίδευση και χωρίς τη δυνατότητα επαφής με τους συμμαθητές τους και δια ζώσης εκπαιδευτικής διαδικασίας».

Ψυχολογικά επιβαρυμένοι οι μαθητές

Επικαλούμενος έρευνα του ILO που, όπως είπε, διεξήχθη σε πάνω από 100 χώρες, σε μεγάλο δείγμα 14.000 νέων ηλικίας 15-28, και η οποία δείχνει ότι ένας στους δύο έχει συμπτώματα κατάθλιψης ή πολύ μεγάλου στρες, ο κ. Τσίπρας σχολίασε ότι συνειδητοποιεί πως μέσα σε αυτές τις συνθήκες, τα παιδιά που πέρασαν τη μισή περυσινή χρονιά με τηλεκπαίδευση και φέτος σχεδόν όλη τη χρονιά, τα βάζουμε σε λίγες μέρες να δώσουν πανελλαδικές εξετάσεις με ένα εκδικητικό γι' αυτούς και τις οικογένειες τους σύστημα». «Είναι πολιτική της κυβέρνησης, πλειοψήφησε στη Βουλή, μάλιστα», συνέχισε, για να τονίσει:

«Είναι ανάγκη να εφαρμοστεί φέτος αυτή η πολιτική για τουλάχιστον 24.000-25.000 λιγότερους εισακτέους στα πανεπιστήμια;». Σημείωσε ότι «τουλάχιστον η αναστολή αυτού του ψηφισμένου -κακώς κατ' εμάς- νόμου για τη φετινή χρονιά είναι επίσης ένα αίτημα που θα πρέπει να το δει κατά προτεραιότητα η κυβέρνηση».

Ανέφερε καταληκτικά ότι είναι εξαιρετικά δύσκολες οι συνθήκες για τους μαθητές, για τις οικογένειες τους και φυσικά για τους εκπαιδευτικούς, που καλούνται να υπηρετήσουν το λειτούργημα τους σε αυτές τις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες.

Χιλιάδες υποψήφιοι εκτός Πανεπιστημίου

Αυτό το ζήτημα της Γ' Λυκείου είναι πάρα πολύ σημαντικό, είπε ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ, προσθέτοντας ότι «μέσα στην αγωνία, το άγχος την τρομακτική πίεση που έχουν τα παιδιά», η ΟΛΜΕ θεώρησε «εντελώς απαράδεκτο να ψηφιστεί εν κρυπτώ και παραβύστω ο νόμος για την πρόσβαση στα ΑΕΙ».

Είπε ότι η ΟΛΜΕ για άλλη μια φορά καλεί την υπουργό Παιδείας «να αναστείλει την όλη αυτή διαδικασία που με βάση το μαθηματικό μοντέλο που έχει επιλέξει, ό,τι και να γράψει κάποιος ή όποιος μέσος όρος και αν είναι, 25.000-30.000 παιδιά θα βρεθούν εκτός ΑΕΙ».

Σχολίασε ότι «είναι τρομακτικό αυτά τα παιδιά που θα έχουν γράψει καλά, ικανοποιητικά, να βλέπουν ότι απορρίπτονται, ενώ παράλληλα θα υπάρχουν χιλιάδες κενές θέσεις δίπλα τους στα πανεπιστήμια», για να προσθέσει ότι κι αυτό θα οδηγήσει μαθηματικά και στο κλείσιμο των περιφερειακών τμημάτων.

Καταστροφική η εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων

Ως ένα ακόμη κρίσιμο θέμα για την ΟΛΜΕ, έθεσε αυτό που αφορά στην τράπεζα θεμάτων, την κατάργηση της οποίας έχει ζητήσει η Ομοσπονδία. «Έχουμε ζητήσει από την 1η Μαρτίου από την κ. Κεραμέως να ανακοινώσει ότι δεν θα πραγματοποιηθούν φέτος οι ενδοσχολικές εξετάσεις, αναμένουμε ακόμη και φυσικά θεωρούμε ότι ούτε αυτές πρέπει να γίνουν ούτε πρέπει να υπάρξει τράπεζα θεμάτων, θα είναι κάτι καταστροφικό». Πρόσθεσε ότι αυτές οι δυο εβδομάδες των εξετάσεων -τέλη Μαΐου και αρχές Ιουνίου- μπορούν να αξιοποιηθούν ως εβδομάδες μαθημάτων ώστε να καλυφθούν κενά.

Δώρον-άδωρον οι εμβολιασμοί εκπαιδευτικών τον Ιούνιο

Ο κ. Τσούχλος είπε ότι και η ΟΛΜΕ συμφωνεί «ότι δυστυχώς δεν υπήρξε καμία μέριμνα για την αραίωση των τμημάτων, ενώ θα μπορούσε να υπάρξει κάποια συζήτηση, κάποιος προγραμματισμός. Έχουν περάσει πάνω από 5 μήνες από την 7η Νοεμβρίου». Είπε ακόμη ότι οι εμβολιασμοί των εκπαιδευτικών πρέπει να ολοκληρωθούν το πρώτο δεκαήμερο του Μαΐου και πως αν πάνε μόνο με τα αδιάθετα εμβόλια ή με την ηλικία τους, «θα έχουμε εμβολιασμούς Μάιο-Ιούνιο, δώρον-άδωρον, κανένα τοίχος προστασίας».

Self test: Επικουρικό μόνο μέτρο

Για τα self test ανέφερε ότι είναι ένα επικουρικό μέτρο και πρέπει να γίνουν, γιατί «πιάνει» κάποια κρούσματα, ωστόσο πρόσθεσε ότι θέλει πολύ μεγάλη προσοχή, συνεργασία με τον ΕΟΔΥ, γιατί στην περίπτωση που ανακοινωθούν κρούσματα σε ένα σχολείο θα πρέπει άμεσα ο ΕΟΔΥ να παρέμβει στο σχολείο και να κάνει ιχνηλάτηση και εξέταση στο σύνολο της εκπαιδευτικής μονάδας και όχι ο καθένας να πηγαίνει σε μια δομή υγείας γιατί θα χάνεται χρόνος.

Ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ σημείωσε ότι αυτή η χρονιά ήταν πολύ δύσκολη και άφησε πολλά αποτυπώματα στον χώρο της εκπαίδευσης, θυμίζοντας μεταξύ άλλων τα ζητήματα των υπηρεσιακών συμβουλίων, της τεχνικής εκπαίδευσης, της αξιολόγησης.

ΟΛΜΕ: Συναντίληψη με ΣΥΡΙΖΑ για την αντιμετώπιση της κατάστασης στα σχολεία

Στη σχετική ενημέρωσή της για τη συνάντηση, η ΟΛΜΕ διαπιστώνει «συναντίληψη για την αντιμετώπιση της κατάστασης και σε ό,τι αφορά τα μέτρα που σχετίζονται με το άνοιγμα των σχολείων, αλλά και τις άλλες προτάσεις της που στόχο έχουν τη μείωση των μορφωτικών ανισοτήτων και την προστασία των μαθητών».

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, «κατά τη συζήτηση τέθηκαν από πλευράς Ομοσπονδίας, όλα τα ζητήματα που σχετίζονται με την ασφαλή επαναλειτουργία των σχολείων, επισημάνθηκε το γεγονός ότι κανένα ουσιαστικό νέο μέτρο δεν ελήφθη για το άνοιγμα τους».

Επιπλέον, «επισημάνθηκαν οι ψυχο-κοινωνικές επιπτώσεις του lockdown και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ιδιαίτερα στους μαθητές και προς αυτή την κατεύθυνση η ΟΛΜΕ πρότεινε τη μη πραγματοποίηση των γραπτών προαγωγικών – απολυτηρίων εξετάσεων, τη μη εφαρμογή για εφέτος της τράπεζας θεμάτων και της ελάχιστης βάσης εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, που είναι δεδομένο ότι θα οδηγήσει στον αποκλεισμό 25.000 και πλέον μαθητών από τα ΑΕΙ».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aei_panepisthimia_aithousa_class_amfitheatro.jpg
Πρωτοετείς φοιτητές: Τα μόρια εισαγωγής ΑΕΙ που διχάζουν
Οι υποψήφιοι που θέλουν να διεκδικήσουν μετεγγραφή καταρτίζουν τον Ιούλιο το μηχανογραφικό με βάση το συγκεκριμένο πλαίσιο μοριοδότησής τους
Πρωτοετείς φοιτητές: Τα μόρια εισαγωγής ΑΕΙ που διχάζουν
astinomia-peripoliko
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα
Για 16 ολόκληρα χρόνια παρέμενε «αόρατος» στις Αρχές, ο 49χρονος φιλόλογος από τον Βύρωνα που συνελήφθη το απόγευμα της Πέμπτης από την...
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα