Thumbnail
Βιολογία κατεύθυνσης

Οι γαμέτες μπορεί να είναι  4,6 ή 1006 ποιος νοιάζεται;. Eγώ επιστήμων δεν είμαι τον Alberts και τον Styer απ΄εξω και ανακατωτά , δεν κατέχω  ένα ρημαδοβιβλίο μου δώσατε και είπα να το διδάξω ως απλός και ευσυνείδητος δάσκαλος και το βιβλίο λέει  στην σελίδα 71

βιολογία πανελλαδικών, βιολογία κατεύθυνσης, θέματα βιολογίας

το παραθέτω ακριβώς για του λόγου το αληθές  Άρα ένας μαθητής που διαβάζει, καταλαβαίνει, ότι ο φαινότυπος είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τα γονίδια και την έκφρασή τους (ή μήπως όχι;) . Άρα όταν του ζητούν παθολογικό φαινότυπο το μυαλό του κακομοίρη πάει σε έκφραση γονιδίων .

Σημειωτέον γνωρίζει και τα έξης από το βιβλίο πάλι σελ 91

βιολογία πανελλαδικών, βιολογία κατεύθυνσης, θέματα βιολογίας

Για τις δομικές και συγκεκριμένα για τη μετατόπιση ξέρει από σελ 97-98

βιολογία πανελλαδικών, βιολογία κατεύθυνσης, θέματα βιολογίας

βιολογία πανελλαδικών, βιολογία κατεύθυνσης, θέματα βιολογίας

Ότι ,τώρα το βιβλίο όταν λέει τμήμα χρωμοσώματος εννοεί 4 ή 6 ζεύγη βάσεων, και όταν έχει σχήματα σαν και αυτό που δείχνουν το  μισό χρωμόσωμα (είναι από την ηλεκτρονική  παλαιότερη έκδοση αλλα και η νέα τέτοιου μεγέθους είναι)

βιολογία πανελλαδικών, βιολογία κατεύθυνσης, θέματα βιολογίας

και  αν ναι ,τότε ποια η διαφορά με τις γονιδιακές  μεταλλάξεις ;  

Και αν είναι έτσι, οι ζώνες Giemsa  μια απαρχαιωμένη τεχνική τις ανιχνεύει τώρα τις βάσεις αυτού που αριθμού και ο καρυότυπος  ΑαΒB φαίνεται παθολογικός  άλλα εντάξει βρε παιδιά πως κάνετε  έτσι;

Και ας έρθουμε τώρα στο φαινότυπο .  Άντε καλά ,με τη μετατόπιση καταστράφηκε σημαντικό μέρος  και ήταν εκεί και ΕΝΑ (χωράει παραπάνω;) γονίδιο επικρατές που η έκφρασή του δεν καλύπτεται από το αλληλόμοφό του                        ( σημειώνω πως και τα γεράματα Α,α , Β,β παραπλανούν τον μαθητή αφού το βιβλίο έτσι συμβολίζει επικρατή και υπολειπόμενα γονίδια αλλά εντάξει μωρέ, ας πρόσεχαν τα παιδιά!) με ποιο τρόπο έπρεπε να καταλάβουν  ότι  το άτομο ΑαΒβ που έβγαλαν πρέπει να είναι φυσιολογικό και το άτομο ΑαΒΒ παθολογικό μήπως η καταστροφή και του δεύτερου γονιδίου αναιρεί την καταστροφή του πρώτου;

Τι να πω; Ο ΘΕΟΣ ας  βάλει το χέρι του με τι έχουμε μπλέξει. Τα λάθη ανθρώπινα είναι και η επιτροπή νέα και άπειρη ίσως , αλλά εδώ μιλάμε για τα νεύρα την κούραση και τις ελπίδες και τα όνειρα νέων παιδιών και έτσι η παραδοχή του λάθους είναι τουλάχιστον έντιμη πράξη. Ας μην το αφήσουν να συνεχιστεί ας δώσουν μια λύση άμεσα για να νοιώσουμε και εμείς τη διαφορά που λένε ότι θα κάνουν η νέα ηγεσία του υπουργείου ,και  όχι μόνο , γιατί το έργο 24 χρόνια τώρα το βλέπω ξανά και ξανά με περιοδική επανάληψη

Μ ε άπειρη αγανάκτηση

Ένας βιολόγος;;;;;;…

Δ.Π.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

karkinos_enterou.jpg
Η «αόρατη» διαταραχή που επιταχύνει την εξέλιξή του καρκίνου του παχέος εντέρου
Μια πρόσφατη έρευνα από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια στο Ίρβαϊν αποκαλύπτει ένα νέο και σημαντικό παράγοντα: τη διαταραχή του κιρκάδιου ρυθμού,...
Η «αόρατη» διαταραχή που επιταχύνει την εξέλιξή του καρκίνου του παχέος εντέρου
pierrakakis
Επίσκεψη του Κυριάκου Πιερρακάκη, στο Πειραματικό Νηπιαγωγείο και Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας
Ο Υπουργός παρακολούθησε για λίγα λεπτά το μάθημα της Γεωγραφίας στην τάξη της Ε΄ Δημοτικού και εξέφρασε την ικανοποίησή του για την αξιοποίηση του...
Επίσκεψη του Κυριάκου Πιερρακάκη, στο Πειραματικό Νηπιαγωγείο και Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας