Με ιδιαίτερη χαρά και απόλυτη συμφωνία διάβασα την επιστολή – διαμαρτυρία – αίτηση του ΠΑΣΑΦ σχετικά με το θέμα των μορίων προϋπηρεσίας στην Ειδική Αγωγή. Έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα!!! Και επιτέλους βρέθηκε ένας Σύλλογος να υποστηρίξει τα δίκαια και νόμιμα αιτήματά μας, γιατί το κακό παράγινε!!!
Μπορεί να έχουμε τελειώσει τις ίδιες ακριβώς πανεπιστημιακές σχολές, αλλά δεν είμαστε και το ίδιο... Πώς να το κάνουμε δηλαδή; Μπορεί κάποιοι πλουτοκρατούντες ΄΄συνάδελφοι΄΄ να κατάφεραν με κάποιο σκοτεινό και μυστήριο τρόπο να κάνουν ένα μεταπτυχιακό για να εξειδικευτούν στην Ειδική Αγωγή ή στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, για να μπορούν να ανταπεξέλθουν πιο αποτελεσματικά με ανάπηρους ή αλλοδαπούς μαθητές. Αίσχος!!! Πού ακούστηκε; Και να ΄΄επιθυμούν΄΄ μάλιστα να εργαστούν σε ένα οποιοδήποτε δημόσιο σχολείο γενικής αγωγής που ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να έχει τις προαναφερθείσες κατηγορίες μαθητών!!! Αν είναι δυνατόν! Τα παιδιά, οι μαθητές, δεν είναι όλοι ίδιοι!! Ορίζει ο Νόμος κάτι τέτοιο κύριοι συνάδελφοι;;; Που ΄΄επιθυμείτε΄΄ κιόλας... Κι αν ακόμη το ορίζει, κακώς... κάκιστα... να καταργηθεί! Κι όχι μόνο να καταργηθεί... στην πυρά!!!
Και για να’χουμε καλό ρώτημα. Πόθεν έσχες όλα αυτά τα χρήματα για τα μεταπτυχιακά στα εξωτερικά; Όχι ότι κοστίζουν λιγότερο τα εγχώρια, αλλά έτσι.... κουβέντα να γίνεται!!! Εμείς δε θα διεκδικήσουμε ως επίσημος Σύλλογος τη μείωση των διδάκτρων των μεταπτυχιακών. Ούτε βέβαια θα ζητήσουμε από τον ΔΟΑΤΑΠ τη σωστότερη –κατά τη γνώμη μας- αξιολόγηση των μεταπτυχιακών τίτλων του εξωτερικού, την εγκυρότητα των οποίων αμφισβητούμε με το ατράνταχτο επιχείρημα ΄΄είναι γνωστό τοις πάσι΄΄!!!
Δουλειά μας είναι να κατηγορήσουμε την πάσης φύσεως εξειδίκευση που μπορεί να μας κάνει κατάτι καλύτερους –αν και είμαστε ΟΙ φιλόλογοι επιστήμονες! Διότι εμείς, στις τάξεις που μπαίνουμε και διδάσκουμε, έχουμε ΜΟΝΟ μαθητές άριστους, πανέξυπνους, διαβαστερούς, πολυτάλαντους και υπερτέλειους, με τέλεια γνώση της ελληνικής γλώσσας και χωρίς καμία μαθησιακή δυσκολία ή αναπηρία. Κι αν μας τύχει κανένας τέτοιος μαθητής, περιμένουμε πώς και πώς την πρόσληψη κάποιου αναπληρωτή συναδέλφου Φιλολόγου με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή, να τον στείλουμε - ΄΄παρκάρουμε΄΄ στο Τμήμα Ένταξης, πολλές φορές μην έχοντας καν σχετική γνωμάτευση από τα ΚΕΔΔΥ και να απαλλαγούμε από το βάρος να τον διδάξουμε, όπως και τους άλλους μαθητές μας... τους τέλειους που λέγαμε... Έτσι καταφέρνουμε και έχουμε μια ΄΄καθαρή΄΄ τάξη που αντιλαμβάνεται γρήγορα και αποτελεσματικά τις πολύτιμες γνώσεις που αποστηθίσαμε στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ!
Εντάξει τώρα... υπάρχουν και κάποιοι συνάδελφοι Φιλόλογοι με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή που έχουν δώσει ακριβώς τις ίδιες εξετάσεις ΑΣΕΠ... αλλά και πάλι το ίδιο είμαστε;;; Αυτοί τώρα αντί να μελετούν Ιστορία και Αρχαία, ασχολούνται με την Ψυχοπαθολογία παιδιού και εφήβου, με τον αυτισμό, με μαθησιακές δυσκολίες... ταπεινά πράγματα για έναν Φιλόλογο επιστήμονα!!!
Για να μη μιλήσουμε βέβαια για το θέμα της ύλης που πρέπει να γράφουμε στο βιβλίο και να είμαστε τυπικοί. Εμείς διδάσκουμε κάθε χρόνο, ανεξαρτήτως σχολείου, περιοχής, μαθησιακού επιπέδου μαθητών, απαρέγκλιτα, την προγραμματισμένη ύλη χωρίς αναπροσαρμογές, χωρίς να τονίζουμε κάποια σημαντικά σημεία, χωρίς να υποβαθμίζουμε άλλα... Ένα μάθημα μούρλια... ευθεία γραμμή!!! Για τους εκλεκτούς της τάξης μας!!!
Εμείς δε θέλουμε αυτούς τους εξειδικευμένους ανίδεους περί τα φιλολογικά συναδέλφους στα πόδια μας. Να διοριστούν στις οργανικές θέσεις της Ειδικής Αγωγής στη Δευτεροβάθμια... που δεν υπάρχουν βέβαια, αλλά να ανοίξουν... να τις ανοίξετε κύριοι υπεύθυνοι!!!
Και οποιαδήποτε άλλη εξειδίκευση προκύπτει, να προβλέπεται και ο αντίστοιχος πίνακας με την αντίστοιχη προϋπηρεσία και τον αντίστοιχο διορισμό. Γιατί για καθεμιά από τις παρακάτω περιπτώσεις απαιτείται διαφορετική εμπειρία, διαφορετική δουλειά, διαφορετικός Φιλόλογος. Προτείνω λοιπόν να συμπεριλάβουμε στις διεκδικήσεις μας να γίνουν:
1. Πίνακας αναπληρωτών Φιλολόγων για την ΠΔΣ.
2. Πίνακας αναπληρωτών Φιλολόγων για την Ενισχυτική.
3. Πίνακας αναπληρωτών Φιλολόγων για τα ΣΔΕ.
4. Πίνακας αναπληρωτών Φιλολόγων για τα ΕΠΑΛ.
5. Πίνακας αναπληρωτών Φιλολόγων για τα μειονοτικά σχολεία.
6. Πίνακας αναπληρωτών Φιλολόγων για τη Σιβιτανίδειο.
7. Πίνακας αναπληρωτών Φιλολόγων για τις ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ.
8. Πίνακας αναπληρωτών Φιλολόγων για τις Τάξεις Υποδοχής
9. Πίνακας αναπληρωτών Φιλολόγων για τα Μουσικά σχολεία.
10. Πίνακας αναπληρωτών Φιλολόγων για τα Εκκλησιαστικά σχολεία.
11. Πίνακας αναπληρωτών Φιλολόγων για τα Γυμνάσια.
12. Πίνακας αναπληρωτών Φιλολόγων για τα Λύκεια.
και άλλα για όλες τις ειδικότητες της Δευτεροβάθμιας!!!
Έτσι γίνονται οι σωστές δουλειές... ΄΄Καθαρά΄΄ σχολεία, ΄΄καθαρές΄΄ τάξεις, απόλυτα ΄΄κατηγοριοποιημένοι΄΄ μαθητές, ΄΄καθαρές΄΄ προϋπηρεσίες, ΄΄καθαρή΄΄ συνείδηση... ΒΡΩΜΙΚΟ σκεπτικό!!!
Με εκτίιμηση
Χριστίνα Μπάιμπα
Φιλόλογος (με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή)
(με εξειδίκευση στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση)
(με εξειδίκευση στη Συμβουλευτική)
και με άλλες εξειδικεύσεις...
τρέμε κόσμε... με τις θέσεις διορισμού που με περιμένουν!!!
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη