Σύλλογος ΠΕ "ο Αριστοτέλης"
Πόλεμο κήρυξε η εργοδοσία στους εκπαιδευτικούς! Εμετικές δηλώσεις του "αφεντικού" Ν. Φίλη! Σε διατεταγμένη αποστολή οι διευθυντές εκπαίδευσης! Σε θέση μάχης το εκπαιδευτικό κίνημα!
Εμετική επίθεση εναντίων των εκπαιδευτικών εξαπέλυσε ο Ν. Φίλης, Υπουργός Παιδείας και ο εργοδότης που ευθύνεται για πάνω από 10.000 απολύσεις συμβασιούχων! Όπως και τόσοι άλλοι προκάτοχοί του, διάλεξε το δρόμο της συκοφαντίας και της λάσπης για να καλύψει τη βρώμικη δουλειά που έχει αναλάβει για το χατήρι της κυβέρνησής του και της τρόικα! Σκουπιδαριό επιχειρημάτων για "παρκαρισμένους" εκπαιδευτικούς που δε δουλεύουν, που κρύβονται πίσω από πελατειακές σχέσεις και προσλαμβάνονται αναπληρωτές, για μια δουλειά που δεν κάνουν οι μόνιμοι! Η Διαμαντοπούλου και ο Αρβανιτόπουλος μας έβγαζε τρελούς, αυτός μας βγάζει τεμπέληδες! Καμία έμπνευση οι μνημονιακές κυβερνήσεις!
Και μετά... τα ηνία παίρνει η μνημονιακή "παιδαγωγική". Είναι αντιπαιδαγωγική, λέει η 7η ώρα, γι' αυτό την καταργεί και όχι για λόγους εξοικομόμησης αναπληρωτών. Έτσι, εξηγείται γιατί θέλει να καταργήσει και τα ολοήμερα. Ενδιαφέρεται για την ψυχική υγεία των μαθητών μας! Η γελιότητα όμως, βρίσκει την απόλυτη έκφρασή της, αν δει κανείς τι ετοιμάζεται να κάνει με τα νηπιαγωγεία! Εκεί αυξάνει το υποχρεωτικό ωράριο παραμονής των νηπίων κατά μία ώρα! Κι επειδή ενδιαφέρεται πολύ για την ψυχική υγεία των νηπίων, προσαρμόζει την ώρα προσέλευσης ώστε να ξυπνάνε όλα πουρνό πουρνό, με τα κοκόρια! Εκεί λοιπόν, η Φίλια "παιδαγωγική" τρελαίνεται! Στα δημοτικά κόβεται μια ώρα για λόγους "παιδαγωγικής" και στα νήπια αυξάνεται για τους ίδιους λόγους! Μας εμπέζει! Αύριο, που θα έχει άλλες προτεραιότητες, θα θυμηθεί ότι και 7η και 8η χρειάζονται οι μαθητές, αλλά με αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών! Στην πραγματικότητα και στις δυο περιπτώσεις ο στόχος είναι ένας, η εξοικονόμιση προσωπικού, απλά αυτός ο στόχος στα δημοστικά υπηρετείται με μείωση σχολικού χρόνου και στα νηπιαγωγεία με αύξηση! Δεν έχει καμία σχέση με τις ανάγκες των μαθητών η μεταρρύθμισή τους!
Και θυμήθηκε επίσης, ότι είναι εναντίων της γυμνασιοποίησης και των ειδικοτήτων για χάρη, λέει, της παιδαγωγικής σχέσης του δασκάλου με τα παιδιά! Και κάνει ευθεία επίθεση στους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων, λέγοντας ότι η παρουσία τους υποβαθμίζει τη συναισθηματική και παιδαγωγική σχέση του δασκάλου με τα παιδιά.
Όπως είναι απολύτως φανερό, ο Φίλης, μας επιστρέφει στην εποχή όπου ο δάσκαλος τα κάνει όλα και συμφέρει της δεκαετίας του '70 και του '80, στο όνομα ότι έτσι είναι"παιδαγωγικά" ωφέλιμος!
Η πραγματικότητα όμως, είναι αμείλικτη κι αποκαλύπτει το βασιλιά "ξεβράκωτο"!
Θέλει το μάθημα πιο ανάλαφρο, ισχυρίζεται! Γι'αυτό κατάργησε την ευέλικτη ζώνη που οι εκπαιδευτικοί, αφού ακύρωσαν με τους αγώνες τους, τον καθοδηγούμενο χαρακτήρα της από το κράτος, είχαν κατακτήσει παιδαγωγική κι εκπαιδευτική ελευθερία ώστε να μπορούν να λειτουργούν χωρίς τον πειθανασμό και το αυστηρό αναλυτικό πρόγραμμα των διδακτικών αντικειμένων!
Ενδιαφέρεται για την αντιμετώπιση των μαθησιακών προβλημάτων, γι' αυτό καταργεί την ενισχυτική διδασκαλία, υποστηρικτική δομή εξαιρετικά σημαντική για τους μαθητές και τις μαθήτριες ιδιαίτερα των λαϊκών οικογενειών!
Για να ενισχύσει την παιδαγωγική σχέση, μειώνει τις ώρες των δασκάλων στην τάξη! Μας κοροϊδεύει! Γι' αυτό, βάζει το δάσκαλο να κάνει εικαστικά, θεατρική αγωγή, μουσική, γυμναστική όταν δεν προσλαμβάνει ειδικότητες κι αύριο παράλληλη στήριξη, πληροφορική και αγγλικά! Για να ενισχύσει την παιδαγωγική σχέση! Δηλαδή, ο γυμναστής που κάνει γυμναστική κι ο εικαστικός που κάνει εικαστικά δεν αποκτά παιδαγωγική σχέση με τα παιδιά; Ενώ σε ένα 12θέσιο σχολείο που δε θα έχει ειδικότητες, ο ένας και μοναδικός δάσκαλος που θα πάρει τις ώρες που θα λείπουν (κατά το σχέδιο Φίλη) θα έχει παιδαγωγική σχέση με τους μαθητές των 12 τμημάτων, καλύτερη από τον εκπαιδευτικό των εικαστικών; Γιατί εκεί οδηγεί η υπουργική απόφαση με μαθηματική ακρίβεια! Σε ένα χυλό σχολείου που θα λειτουργεί με βάση τη δημοσιονομική προσαρμογή, με ότι ώρες διαθέτει, από όποιους τις διαθέτει, με απολύσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μετακινήσεις από σχολείο σε σχολείο των μονίμων, με τμήματα που θα μπαίνουν σε αυτά πολλοί δάσκαλοι για να αναπτύσσουν τα παιδιά παιδαγωγική σχέση με πολλούς! Μα, μας θεωρεί ανόητους; Την ίδια στιγμή, στα νηπιαγωγεία συγχωνεύει τα ολοήμερα τμήματα με τα κλασικά και διασπά το ενιαίο του προγράμματός τους! Ενώ η παιδαγωγική βρίσκεται στο απόγειό του χλευασμού από τη Φίλια "παιδαγωγική" όταν ο εκπαιδευτικός της παράλληλης στήριξης καλείται να καλύπτει 4 και 5 μαθητές από λίγες ώρες τον καθένα για να "φτάνει"!
Θα προσθέταμε μάλιστα, ότι στις σημερινές συνθήκες, η επιχειρηματολογία του Υπουργείου περί παιδαγωγικής σχέσης λειαίνει το έδαφος για αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών, στο όνομα της αρμονίας παιδαγωγικής σχέσης και ωρολογίου προγράμματος! Εν ολίγοις, θα μας ζητήσετε να αυξηθεί το ωράριο του δασκάλου και νηπιαγωγού στην Α' βάθμια, ώστε αυτός να τα κάνει όλα στο τμήμα του για χάρη της παιδαγωγικής σχέσης με τους μαθητές και τις μαθήτριές του! Άλλωστε, η έκθεση του ΟΟΣΑ που είναι και ο βασικός καθοδηγητής της πολιτικής σας το λέει καθαρά (σελ. 32) «…η Ελλάδα θα χρειαστεί να αυξήσει τις διδακτικές υποχρεώσεις των εκπαιδευτικών κατά περίπου 4-5 ώρες την εβδομάδα, προκειμένου να φτάσει το μέσο όρο του ΟΟΣΑ».
Η πραγματικότητα δεν κρύβεται κ. Φίλη! Ακολουθείτε την πεπατημένη! Οι μόνοι παρκαρισμένοι εκπαιδευτικοί είναι αυτοί που επί πολλά χρόνια, καλύπτουν υπουργικά γραφεία και κυβερνητικά πόστα, που δεν γνωρίζουν ούτε τα βιβλία που διδάσκονται τα παιδιά από τα χρόνια που έχουν να πατήσουν σε αίθουσα διδασκαλίας και που όταν αποχωρούν από εσάς, μετατρέπονται σε στελέχη εκπαίδευσης για να καθορίζουν την εκπαιδευτική πολιτική σε βάρος του λαού και της νεολαίας. Κι έχουν ονοματεπώνυμο όλοι και όλες αυτοί που βρίσκονται και βρίσκονταν "παρκαρισμένοι" στους διαδρόμους της εξουσίας!
Εδώ και ένα χρόνο η εκπαιδευτική κοινότητα αντιμετώπισε τόνους ψεμάτων από εσάς και την κυβέρνησή σας, όπως έζησε επί Διαμαντοπούλου, Αρβανιτόπουλου και Λοβέρδου! Διαβεβαιώσατε για 20.000 διορισμούς το 2015 και 2016 και προσπαθείτε να κάνετε 10.000 απολύσεις. Ισχυριστήκατε ότι η υπουργική απόφαση δε μειώνει τις απαιτούμενες θέσεις εργασίας και καθοδηγήσατε τους Διευθυντές εκπαίδευσης σε όλα τα ΠΥΣΠΕ να δηλώσουν λιγότερα κενά και περισσότερα πλεονάσματα στο όνομα της Υπουργικής Απόφασης! Είπατε ότι δεν διαλύεται το ολοήμερο και απαγορεύετε την απρόσκοπτη εγγραφή σε αυτό!
Η μαχόμενη εκπαίδευση θα ακυρώσει το σχέδιο σας! Δε θα δεχτεί να εφαρμόσει την υπουργική απόφαση, συγκαλύπτοντας τα κενά! Οι εκπαιδευτικοί δε θα δεχτούν να καλύπτουν ο ένας τον άλλον για να σας διευκολύνουν να μονιμοποιήσετε τις απολύσεις των αναπληρωτών και να κάνετε μετακινήσεις των μονίμων! Το εκπαιδευτικό κίνημα διεκδικεί μαχητικά και αποφασιστικά και θα επιβάλλει όλα εκείνα τα μέτρα ώστε να προστατευτούν τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών στην εργασία, αναπληρωτών και των μονίμων και των μαθητών μας στην μόρφωση και την εκπαίδευση!
ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ
Η πρόεδρος Η γραμματέας
Γράφου Ματίνα Ρέππα Ντίνα
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη