Thumbnail
Εκπαίδευση

Σύσταση κλάδων και οργανικών θέσεων Γαλλικής Γλώσσας, Γερμανικής Γλώσσας, Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, Πληροφορικής, Δραματικής Τέχνης και Θεατρικών Σπουδών εκπαιδευτικού προσωπικού Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

ΦΕΚ

Συγκεκριμένα Συστήνονται κλάδοι εκπαιδευτικού προσωπικού στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ως εξής: 

Α) Κλάδος ΠΕ05 Γαλλικής Γλώσσας 

Β) Κλάδος ΠΕ07 Γερμανικής Γλώσσας 

Γ) Κλάδος ΠΕ08 Καλλιτεχνικών Μαθημάτων 

Δ1)Κλάδος ΠΕ32 Θεατρικών Σπουδών

Δ2) Κλάδος ΠΕ18.41 Δραματικής Τέχνης

Ε1) Κλάδος ΠΕ19 Πληροφορικής Πτυχιούχων Α.Ε.Ι.

Ε2) Κλάδος ΠΕ20 Πληροφορικής Πτυχιούχων Τ.Ε.Ι.

2. Τα προσόντα διορισμού εκπαιδευτικού προσωπικού στους ανωτέρω κλάδους ορίζονται ως ακολούθως: 

α. Για τον κλάδο ΠΕ05 Γαλλικής Γλώσσας τα προβλεπόμενα στην περ. ε΄ της παρ. 8 του άρθρου 14 του Ν.1566/1985.

β. Για τον κλάδο ΠΕ07 Γερμανικής Γλώσσας τα προβλεπόμενα στην περ. ζ΄ της παρ. 8 του άρθρου 14 του Ν.1566/1985. 

γ. Για τον κλάδο ΠΕ08 Καλλιτεχνικών Μαθημάτων τα προβλεπόμενα στην περ. η΄ της παρ. 8 του άρθρου 14 του Ν. 1566/1985 καθώς και στο Π.δ. 128/2012 (ΦΕΚ 233/τ.Α΄/26-11-2012). 
δ. Για τον κλάδο ΠΕ32 Θεατρικών Σπουδών τα προβλεπόμενα στο Π.δ. 125/2000 και στην υπ’ αριθμ. Δ2/13934/12.2.2001 κοινή υπουργική απόφαση. 

ε. Για τον κλάδο ΠΕ18.41 Δραματικής Τέχνης τα προβλεπόμενα στην υπ’ αριθμ. Δ2/13934/12.2.2001 κοινή υπουργική απόφαση. 

στ. Για τους κλάδους ΠΕ19 και ΠΕ20 τα προβλεπόμενα στο άρθρο 8 του Ν. 3194/2003 όπως συμπληρώθηκαν και τροποποιήθηκαν από τις διατάξεις του άρθρου 26 παρ. 5 του Ν. 3577/2007 και τις διατάξεις του άρθρου 39 παρ. 2 περ. δ’ του Ν. 3794/2009.

3. Για τη συμμετοχή σε διαγωνισμό εκπαιδευτικών ή για το διορισμό σε θέσεις μόνιμων εκπαιδευτικών ή την πρόσληψη σε θέσεις αναπληρωτών ή ωρομίσθιων εκπαιδευτικών εξακολουθούν να ισχύουν οι κείμενες διατάξεις περί παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας με την επιφύλαξη των οριζομένων του άρθρου 2 παρ. 2,3 και 4 και του άρθρου 9 παρ. 6 του Ν. 3848/2010.

4. Στους αναφερόμενους κλάδους στο 1ο μέρος της παρούσης συστήνονται οργανικές θέσεις, ως ακολούθως: 

Α) Στον κλάδο ΠΕ05 Γαλλικής Γλώσσας συστήνονται 608 οργανικές θέσεις. 

Β) Στον κλάδο ΠΕ07 Γερμανικής Γλώσσας συστήνονται 301 οργανικές θέσεις.

 Γ) Στον κλάδο ΠΕ08 Καλλιτεχνικών Μαθημάτων συστήνονται 131 οργανικές θέσεις.

 Δ1) Στον κλάδο ΠΕ32 Θεατρικών Σπουδών συστήνονται 26 οργανικές θέσεις. 

Δ2) Στον κλάδο ΠΕ19 Πληροφορικής συστήνονται 781 οργανικές θέσεις. 

Ε1) Στον κλάδο ΠΕ20 Πληροφορικής Πτυχιούχων Τ.Ε.Ι. συστήνονται 376 οργανικές θέσεις.

Ε1) Στον κλάδο ΠΕ20 Πληροφορικής Πτυχιούχων Τ.Ε.Ι. συστήνονται 376 οργανικές θέσεις.

Τις θέσεις αυτές θα καλύψουν μόνιμοι εκπαιδευτικοί που ήδη υπηρετούν και μισθοδοτούνται από τον τακτικό Π/Υ του ΥΠ.Π.Ε.Θ. (ΕΦ.19-210) και οι οποίοι μετατάχθηκαν από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση δυνάμει της παρ. 11 του άρθρου 82 του Ν. 4172/2013.

Το ΦΕΚ

Η απόφαση

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

fysiki_oefe_1.jpg
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
Aπό τις διαθέσιμες θέσεις, το 50% περίπου έμειναν «ορφανές»  εξαιτίας της εφαρμογής της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ).
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής