Συγκεκριμένα, στην ερώτησή του αναφέρει ότι ένα μήνα μετά την έναρξη του σχολικού έτους, τουλάχιστον 266 κενά σε θέσεις καθηγητών φυσικής αγωγής σημειώνονται σε δημοτικά σχολεία στην Αχαΐα, τα Δωδεκάνησα, την Ηλεία, την Κρήτη, την Αιτωλοακαρνανία, την Ανατολική Αττική, τις Κυκλάδες, τον Πειραιά, τη Δυτική Αττική καθώς και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας.
Όπως επισημαίνει ο κ. Κατσαφάδος, με την καθυστέρηση που έχει σημειωθεί στους διορισμούς αναπληρωτών, το μάθημα της φυσικής αγωγής είτε δεν γίνεται καθόλου ή γίνεται από δασκάλους, ενώ χιλιάδες γυμναστές παραμένουν αδιόριστοι.
Το κείμενο της ερώτησης του κ. Κατσαφάδου έχει ως εξής:
«Πριν λίγες μέρες γιορτάσαμε την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, κατά την οποία η κυβέρνηση εξήρε την αξία της άθλησης και της άσκησης για την ποιότητα ζωής των μαθητών και των νέων ανθρώπων.
Ωστόσο, είναι τουλάχιστον υποκριτικό εκ μέρους της, να μιλά για την αξία του αθλητισμού, όταν αυτή τη στιγμή, ένα μήνα μετά την έναρξη του σχολικού έτους, σημειώνονται τουλάχιστον 266 κενά σε θέσεις καθηγητών φυσικής αγωγής στα δημοτικά σχολεία όλης της χώρας.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία των ΠΥΣΔΕ, τα μεγαλύτερα κενά σημειώνονται στην Αχαΐα (44), τα Δωδεκάνησα (40), την Ηλεία (34), την Κρήτη (27), την Αιτωλοακαρνανία (24), την Ανατολική Αττική (20), τις Κυκλάδες (20) και τον Πειραιά (16), τη Δυτική Αττική (10), αλλά και αλλού.
Μέχρι τώρα, με την καθυστέρηση που έχει σημειωθεί στους διορισμούς αναπληρωτών το μάθημα της φυσικής αγωγής είτε δεν γίνεται καθόλου ή το κάνουν οι δάσκαλοι, ενώ χιλιάδες γυμναστές παραμένουν αδιόριστοι.
Και όλα αυτά την ώρα που η Κυβέρνηση εξήγγειλε την μετατροπή όλων των ολιγοθέσιων σχολείων (μονοθέσια, διθέσια και τριθέσια) σε ολοήμερα και τη λειτουργία 830 ολοήμερων σχολείων σε όλη τη χώρα, χωρίς όμως να έχει εξασφαλίσει την επάνδρωσή τους με το εκπαιδευτικό προσωπικό όλων των γνωστικών αντικειμένων. Αναφέρεται μάλιστα ότι αυτή τη στιγμή στα ολοήμερα λειτουργεί μόνο το 50% των ειδικοτήτων.
Επειδή η αναγνώριση της αξίας του αθλητισμού δεν μπορεί να γίνεται μόνο στα λόγια, με ευχολόγια, αλλά να αποδεικνύεται στην πράξη,
Επειδή η παιδική παχυσαρκία στην Ελλάδα και ιδιαίτερα σε παιδιά ηλικίας μέχρι 11 χρονών, είναι από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη, με ανοδική πορεία,
Επειδή τα ολοήμερα σχολεία θα μπορέσουν πραγματικά να προσφέρουν στην εκπαίδευση και στη διευκόλυνση γονιών και μαθητών μόνο όταν είναι σωστά επανδρωμένα,
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Τι αναμένεται να πράξει, προκειμένου να καλύψει άμεσα τα κενά των καθηγητών φυσικής αγωγής; Πώς και πότε αναμένεται να τα καλύψει;
2. Αληθεύει το γεγονός ότι το 50% των ειδικοτήτων των ολοήμερων σχολείων δεν είναι επανδρωμένο; Αν ναι, τι πρόκειται να πράξει και πότε, ώστε να καλύψει τα κενά;
Πειραιάς 11 Οκτωβρίου 2017
Ο ερωτών Βουλευτής
Κώστας Κατσαφάδος
Βουλευτής Α’ Πειραιώς & Νήσων
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη