Thumbnail
Σαρωτικό το "ΝΑΙ" στην απεργία από τους Κύπριους εκπαιδευτικούς

Το 94,93% των Καθηγητών στην Κύπρο ψήφισε ναι στην απεργία, στη δημοψήφισμα που διοργάνωσε το κορυφαίο συνδικαλιστικό τους όργανο η ΟΕΛΜΕΚ, αντιδρώντας στην εκπαιδευτικής μεταρρύθμιση που προωθεί η κυπριακή κυβέρνηση.

Το συγκεντρωτικό αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος έχει ως ακολούθως:

Ψήφισαν (έγκυρα ψηφοδέλτια): 5383

NAI   ψήφισαν: 5110 - ποσοστό 94,93%

OXI   ψήφισαν: 273 - ποσοστό 5,07%

Το δημοψήφισμα έγινε ταυτόχρονα σε όλα τα σχολεία της Κύπρου. 

Στα χέρια των εκπαιδευτικών βρίσκεται από χθες βράδυ η νέα πρόταση για λύση της κρίσης στην Παιδεία.

Το γραπτό κείμενο αποτελεί προϊόν παρασκηνιακών ενεργειών, αφού τις τελευταίες ημέρες οι πληροφορίες θέλουν τις συνδικαλιστικές οργανώσεις και την κυβέρνηση να βρίσκονται σε διαρκή επαφή. Μετά από χθεσινές προσπάθειες και στο Προεδρικό Μέγαρο, τελικά διαμορφώθηκε μια πρόταση στη βάση της υπουργικής απόφασης της 4ης Σεπτεμβρίου, περιλαμβάνοντας όμως κάποιες διαφοροποιήσεις.

Συγκεκριμένα, ως προς τον βιολογικό παράγοντα, τον συνδικαλιστικό χρόνο και τον υπεύθυνο τμήματος. Παράλληλα περιλαμβάνει και μια νέα πρόνοια για το διορισμό 10 εκπαιδευτικών στην Προδημοτική. Παραμένουν ως είχαν ο παράγοντας αρχαιότητας για τους διευθυντές, οι πρόωρες αφυπηρετήσεις και οι νεοεισερχόμενοι. 

Το εν λόγω κείμενο πρόκειται να εξετάσουν σήμερα στα κεντρικά διοικητικά τους συμβούλια οι τρεις εκπαιδευτικές οργανώσεις, οι οποίες στη συνέχεια θα αποφασίσουν από κοινού για τη στάση που θα τηρήσουν.

Οργιώδες ήταν το παρασκήνιο των τελευταίων ημερών, με τους εκπαιδευτικούς και την κυβέρνηση να διαπραγματεύονται, ώστε να βρεθεί μία κοινώς αποδεκτή λύση για την Παιδεία. Σημείο σταθμός, φαίνεται να αποτέλεσε η πολύωρη συνάντηση των προέδρων των συνδικαλιστικών οργανώσεων με τους υπουργούς Παιδείας, Εργασίας και Γεωργίας στο υπουργείο Εξωτερικών, το βράδυ της Τετάρτης, αμέσως μετά τη βροντερή εξουσιοδότηση δασκάλων και καθηγητών για απεργία. 

Ως συνέχεια των προσπαθειών, χθες ο πρόεδρος της ΠΟΕΔ και ο πρόεδρος της ΟΛΤΕΚ, έφυγαν εκτάκτως από κοινή συνεδρίαση των γραμματειών των οργανώσεων και μετέβησαν στο Προεδρικό Μέγαρο, ώστε μαζί με τους τρεις υπουργούς να μετουσιώσουν τις προσπάθειες σε κείμενο. 

Με πληροφορίες από τον Φιλελεύθερο της Κύπρου

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

laptop
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
Σύμφωνα με τον οδηγό του ΚΕΠΕΑ της ΓΣΕΕ, οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα δεν δικαιούνται μόνο την ετήσια κανονική άδεια, αλλά επιπλέον 25...
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
DASKALOI
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
Διορισμοί και προσλήψεις εκπαιδευτικών - Ο προγραμματισμός και το πρόβλημα με τις οργανικές θέσεις
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
funds
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
Η τάση εξαγοράς ιδιωτικών σχολείων από πολυεθνικούς εκπαιδευτικούς ομίλους και επενδυτικά funds δεν είναι μια απλή οικονομική πράξη. Αντιθέτως,...
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
ikoniki pragmatikotita
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;
Σχολείο χωρίς τάξη: Ποια είναι τα όρια της εξ αποστάσεως μάθησης; Το ψηφιακό σχολείο ως υποκατάστατο της αληθινής επαφής
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;