Thumbnail
Κύπρος

Τους λόγους για τους οποίους οι εκπαιδευτικές οργανώσεις αποφάσισαν να κατέλθουν σε 48ωρη απεργία εξηγεί με ανάρτησή του ο ΓΓ της ΠΟΕΔ

Τους λόγους για τους οποίους οι εκπαιδευτικές οργανώσεις αποφάσισαν να κατέλθουν σε 48ωρη απεργία την Τρίτη και την Τετάρτη, εξηγεί με ανάρτησή του στο Facebook o γενικός γραμματέας της ΠΟΕΔ, Χάρης Χαραλάμπους.

Ο κ. Χαραλάμπους επιχειρεί με αυτόν τον τρόπο, όπως αναφέρει, να γίνουν ξεκάθαροι οι λόγοι της απεργίας.

Αναλυτικά η ανάρτησή του:

1. Έχουμε την απαίτηση να γίνεται ο θεσμικός δημοκρατικός διάλογος που προβλέπεται από τη νομοθεσία και τις ευρωπαϊκές συμβάσεις. Έχουμε τηνυποχρέωση να αντιδράσουμε όταν η οποιαδήποτε Κυβέρνηση ή άλλος εργοδότης αποφασίζει να επιβάλει στους εργαζόμενους τετελεσμένα.

2. Έχουμε την υποχρέωση να προστατεύσουμε το δημόσιο σχολείο ως αγαθό, για όλους τους πολίτες της Κυπριακής Δημοκρατίας. Οι Κυβερνώντες με τις ενέργειες τους, τους τελευταίους μήνες έδειξαν με κάθε τρόπο πως θέλουν να το πλήξουν και να το υποβαθμίσουν προς όφελος της ιδιωτικής εκπαίδευσης.

3. Τους τελευταίους μήνες οι Κυβερνώντες και οι διάφοροι που τους συμπαραστέκονται για τους δικούς τους λόγους, ανέλαβαν εργολαβικά να πλήξουν την αξιοπρέπεια και το κύρος των εκπαιδευτικών. Ανέλαβαν εργολαβικά να υποβαθμίσουν το λειτούργημά μας.

4. Ζητούμε την ποιοτική αναβάθμιση του Δημοσίου Σχολείου στην πράξη και όχι με μεγαλόστομες διακηρύξεις και κούφιες υποσχέσεις, μέσα από ένα θεσμικό και δημοκρατικό διάλογο που θα ακολουθήσει μέσα από τακτά χρονοδιαγράμματα. Όταν λέμε ποιοτική αναβάθμιση, εννοούμε την πραγματική αναβάθμιση όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης. Από την Προδημοτική μέχρι το Λύκειο και την Τεχνική Εκπαίδευση, με ότι αυτό συνεπάγεται σε αλλαγές, μεταρρυθμίσεις και κονδύλια που θα πρέπει να διατεθούν.

5. Όλα τα πιο πάνω δεν μπορούν βέβαια να συμβούν με μια απεργία 2 ημερών. Η απεργία αυτή είναι μια ένδειξη διαμαρτυρίας για όλα όσα έχουν συμβεί τους τελευταίους μήνες και μια κραυγή αγωνίας από όλους τους εκπαιδευτικούς να σταματήσουν όλα τα απαράδεκτα συμβαίνουν σε βάρος τους και να προχωρήσουν οι Κυβερνώντες στην ουσία και στην προσπάθεια για την επίλυση των πραγματικών προβλημάτων της εκπαίδευσης.

6. Στέλνουμε το μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση, ότι εκπαιδευτικός χωρίς κύρος και αναγνώριση του έργου του από την κοινωνία και την Πολιτεία, δεν μπορεί να αποδώσει. Όσα κονδύλια και αν διατεθουν, όσες μεταρρυθμίσεις κι αν γίνουν, είναι καταδικασμένες να αποτύχουν χωρίς ένα ενδυναμωμενο εκπαιδευτικό.

Ούτε οι αυξήσεις ούτε οι προσαυξήσεις ούτε η μια διδακτική ώρα ούτε η μοριοδότηση, είναι ικανά για να αποκαταστήσουν το κύρος και την αξιοπρέπεια μας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

DASKALOI
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
Διορισμοί και προσλήψεις εκπαιδευτικών - Ο προγραμματισμός και το πρόβλημα με τις οργανικές θέσεις
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
funds
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
Η τάση εξαγοράς ιδιωτικών σχολείων από πολυεθνικούς εκπαιδευτικούς ομίλους και επενδυτικά funds δεν είναι μια απλή οικονομική πράξη. Αντιθέτως,...
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
ikoniki pragmatikotita
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;
Σχολείο χωρίς τάξη: Ποια είναι τα όρια της εξ αποστάσεως μάθησης; Το ψηφιακό σχολείο ως υποκατάστατο της αληθινής επαφής
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;
ελλαδα
Ελληνικά επώνυμα με τουρκικές ρίζες
Πολλά ελληνικά επώνυμα έχουν τις ρίζες τους στην τουρκική γλώσσα, κάτι που αποδίδεται στην ιστορική επιρροή της Οθωμανικής περιόδου.
Ελληνικά επώνυμα με τουρκικές ρίζες