Ο Εισηγητής της ΝΔ, Βουλευτής Ν. Λάρισας, κ. Χρήστος Κέλλας, κατά τη συζήτηση και ψήφιση του πολυνομοσχεδίου, που αφορά τις απορροφήσεις των ΤΕΙ Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Η Κυβέρνηση έφερε προς ψήφιση ένα νομοσχέδιο “έκτρωμα”, επιδιώκοντας συνειδητά τον αφανισμό της Τεχνολογικής Εκπαίδευσης της χώρας, μέσω της απορρόφησης των ΤΕΙ Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, το ΕΚΠΑ και το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Το συγκεκριμένο σχέδιο, όπως και το συνολικό εγχείρημα της αναδιάταξης του χάρτη της Ανώτατης Εκπαίδευσης, βρίσκεται κυριολεκτικά στον “αέρα” χωρίς ακαδημαϊκά κριτήρια, χωρίς αξιολόγηση και χωρίς μελέτη βιωσιμότητας, όπως έχει επισημάνει σχετικά η ΑΔΙΠ. Για αυτό άλλωστε θέλουν να την ελέγξουν, όπως ανερυθρίαστα παραδέχτηκε ο κ. Γαβρόγλου στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, τοποθετώντας τον σύμβουλό του και εμπνευστή του εγχειρήματος των απορροφήσεων στην προεδρία της.
Ο Υπουργός Παιδείας επιβάλλει τις απορροφήσεις, μονομερώς, χωρίς τη σύμφωνη γνώμη των πρυτανικών αρχών, φορέων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και της κοινωνίας. Αυτό προκύπτει από τις αποφάσεις της Συγκλήτου του ΤΕΙ Θεσσαλίας και του Δημοτικού Συμβουλίου Λάρισας, τις οποίες και κατέθεσα, σήμερα, στα πρακτικά της Βουλής, καθώς και τα υπομνήματα του Πρύτανη του ΤΕΙ Στ. Ελλάδας, της Ομοσπονδίας Συλλόγων Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΤΕΙ και την επιστολή του Δημάρχου Τρικκαίων προς τον Υπουργό.
Αφότου κατατέθηκε το νομοσχέδιο στη Βουλή έως και σήμερα, ζητήσαμε κατ’ επανάληψη από τον κ. Γαβρόγλου να μας κάνει γνωστό το πόρισμα της Επιτροπής, που συνέστησε ο ίδιος για τις αξιολογήσεις των ΤΕΙ και τις απορροφήσεις από τα Πανεπιστήμια. Ωστόσο, εδώ και 10 μέρες τηρεί σιγή ιχθύος.
Το μόνο που θα καταφέρει, τελικά, η Κυβέρνηση είναι να δημιουργήσει Τμήματα θνησιγενή, με χαμηλή απορροφητικότητα στην αγορά εργασίας, που θα παράγουν άνεργους πτυχιούχους! Όχι μόνο δεν την ενδιαφέρει η αναδιάταξη του χάρτη της ανώτατης εκπαίδευσης, αλλά το εγχείρημά της εκπορεύεται από συντεχνιακά και τοπικά συμφέροντα, που έχουν ως κοινό παρονομαστή την ψηφοθηρία.
Για αυτό, σήμερα, λέμε ΌΧΙ στο κλείσιμο των ΤΕΙ, ΌΧΙ στον αφανισμό της Τεχνολογικής Εκπαίδευσης! Θέτουμε, δε, ως προτεραιότητα της παράταξής μας, μόλις αναλάβουμε τη διακυβέρνηση, τον εναρμονισμό της χώρας με το διεθνές και ευρωπαϊκό περιβάλλον και την αναβάθμιση των ΤΕΙ σε Τεχνολογικά Πανεπιστήμια!
Τέλος, όσον αφορά την τροπολογία για τη μοριοδότηση των εκπαιδευτικών και τον διορισμό τους στη Δημόσια Εκπαίδευση, που, από Σχέδιο Νόμου στη διαβούλευση, ήρθε άρον άρον ως τροπολογία, δηλώνουμε ότι είμαστε απόλυτα σύμφωνοι με την αναγκαιότητα διορισμών, με έμφαση στην Ειδική Αγωγή, και προτείνουμε ένα μικτό σύστημα αντικειμενικό, αδιάβλητο και δίκαιο, που θα βασίζεται στους εξής πυλώνες κριτηρίων:
1. Εκπαιδευτική προϋπηρεσία, που θα μοριοδοτείται με αυξημένο συντελεστή.
2. Επίδοση σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, που δεν θα καταλαμβάνει περισσότερο από 30% του συνόλου των μορίων.
3. Ακαδημαϊκά κριτήρια (π.χ. βαθμός πτυχίου, συναφείς μεταπτυχιακοί τίτλοι, διδακτορικό, ξένες γλώσσες, ΤΠΕ)
4. Κοινωνικά κριτήρια
Θεωρούμε απαραίτητο ότι θα πρέπει να δοθεί ειδική μοριοδότηση στους πολύτεκνους και να ληφθεί ειδική μέριμνα και για τα άτομα με αναπηρία».
Μπορείτε να παρακολουθήσετε την ομιλία του Βουλευτή στον κάτωθι σύνδεσμο:
https://www.youtube.com/watch?v=FL3oh2AB8Ts&feature=youtu.be
Ταχύρρυθμα μαθήματα ECDL για ΑΣΕΠ και μοριοδότηση
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη