ΟΛΜΕ: Χωρίς καμία επιστημονική τεκμηρίωση η ένταξη των ΠΕ71 στους ΠΕ78
Να διευκρινίζεται ότι «οι πτυχιούχοι του τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής πολιτικής του ΠΑ.ΜΑΚ δεν μπορούν να μεταφέρουν προϋπηρεσία που έχουν αποκτήσει ως ΠΕ71 δάσκαλοι στην Ειδική Αγωγή στον κλάδο ΠΕ78 Κοινωνικών Επιστημών, γιατί η μεταφορά προϋπηρεσίας από ΠΕ σε ΠΕ απαιτεί κατοχή δεύτερου πτυχίου», ζητά η Ομοσπονδία

Για πρόβλημα που προέκυψε με τους κλάδους ΠΕ71 (απόφοιτοι του τμήματος Εκπαιδευτικής  και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας) και ΠΕ78  (Κοινωνικών Επιστημών), κάνει λόγο η ΟΛΜΕ.

Για τον λόγο αυτό η Ομοσπονδία έστειλε επιστολή στην ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, στην οποία αναφέρει:

Κύριε Υπουργέ,

Κυρία Υφυπουργέ,

Κύριε Γεν. Γραμματέα,

Ως γνωστό σύμφωνα με τον νόμο 3794/2009 αρ. 39 παρ.2γ δίνεται η δυνατότητα στους αποφοίτους του ΠΕ71 παράλληλα να εντάσσονται στον κλάδο ΠΕ10 Κοινωνιολόγων νυν  ΠΕ78 Κοινωνικών Επιστημών (Ειδικής / Γενικής) , χωρίς καμία επιστημονική και παιδαγωγική τεκμηρίωση. Μία απλή ανάγνωση του προγράμματος σπουδών καθώς και των αναλυτικών προγραμμάτων τους δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση αυτή την ένταξη γιατί δεν υπάρχει καμία συνάφεια με τις κοινωνικές επιστήμες. Για αυτό ζητάμε άμεσα νομοθετική ρύθμιση- τροπολογία που θα αποκλείει την ένταξη των ΠΕ71 στους ΠΕ78.

Για την άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος των διορισμών μεταξύ των ΠΕ71(απόφοιτοι του τμήματος Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας) και ΠΕ78 (Κοινωνικών Επιστημών ), με βάση την προκήρυξη του ΑΣΕΠ   3ΕΑ/2019, για να μην υπάρξουν μεγάλες αδικίες προτείνουμε να σταλεί διευκρινιστική εγκύκλιος- οδηγία από το ΥΠΠΕΘ προς τον Α.Σ.Ε.Π. όπου θα διευκρινίζει ότι: «οι πτυχιούχοι του τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής πολιτικής του ΠΑ.ΜΑΚ δεν μπορούν να μεταφέρουν προϋπηρεσία που έχουν αποκτήσει ως ΠΕ71 δάσκαλοι στην Ειδική Αγωγή ( Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ) στον κλάδο ΠΕ78 Κοινωνικών Επιστημών (Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση-Ειδικής / Γενικής), γιατί η μεταφορά προϋπηρεσίας από ΠΕ σε ΠΕ απαιτεί κατοχή δεύτερου πτυχίου»

Στην προκείμενη περίπτωση με ένα πτυχίο δίνεται η δυνατότητα αναγνώρισης δεύτερης ειδικότητας ΠΕ78 χωρίς καμία συνάφεια. Με βάση τα παραπάνω είναι περιττό να σας τονίσουμε ότι σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό να διδάσκονται τα γνωστικά αντικείμενα των ΠΕ78 από μη σχετική και συναφή προς σ’ αυτά ειδικότητα και κλάδο εκπαιδευτικών.

Ζητάμε:

  • την άμεση ικανοποίηση των αιτημάτων μας
  •  δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι σε αντίθετη περίπτωση το ΔΣ της ΟΛΜΕ θα προβεί σ’ όλες εκείνες τις ενέργειες και θα συνδράμει σε κάθε νόμιμη διεκδίκηση των συναδέλφων ΠΕ78 που θίγονται.


 

https://golearn786306.typeform.com/to/EPA2Yh?utm_campaign=xxxxx&utm_source=xxxxx&utm_medium=xxxxx&utm_content=xxxxx
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
peripoliko_astynomia.jpg
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;
Υπάρχουν περισσότερες από μία εξηγήσεις γι΄ αυτή την κίνησή τους, που είναι μέρος της διαδικασίας ελέγχου ενός αυτοκινήτου
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;