Ανάθεση καθηκόντων Γενικής Γραμματέα ΠΕ, ΔΕ και Ειδικής Αγωγής του ΥΠΑΙΘ
Ανάθεση καθηκόντων Γενικής Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων

Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ H ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Έχοντας υπόψη τις διατάξεις:

α) των άρθρων 50 και 51 του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 «Κωδικοποίηση της νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα» (ΦΕΚ 98/τ.Α΄/22.04.2005), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

β) της παραγράφου 1Α του άρθρου 13 του ν. 4369/2016 «Εθνικό Μητρώο Επιτελικών Στελεχών Δημόσιας Διοίκησης, βαθμολογική διάρθρωση θέσεων, συστήματα αξιολόγησης, προαγωγών και επιλογής προϊσταμένων (διαφάνεια – αξιοκρατία και αποτελεσματικότητα της Δημόσιας Διοίκησης) και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 33/τ.Α΄/27.02.2016 – Διορθ.Σφαλμ. Στο ΦΕΚ 34 /τ.Α΄/02.03.2016), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

γ) του π.δ. 18/2018 «Οργανισμός Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων» (ΦΕΚ 31/τ.Α΄/23.02.2018), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

δ) του π.δ. 80/2019 «Διορισμός του Κυριάκου Μητσοτάκη του Κωνσταντίνου, Αρχηγού του Κόμματος της «Νέας Δημοκρατίας» (Ν.Δ.), ως Πρωθυπουργού» (ΦΕΚ 118/τ.Α΄/08.07.2019).

ε) του π.δ. 81/2019 «Σύσταση, συγχώνευση, μετονομασία και κατάργηση Υπουργείων και καθορισμός των αρμοδιοτήτων τους – Μεταφορά υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων μεταξύ Υπουργείων» (ΦΕΚ 119/τ.Α’/08.07.2019). στ) του π.δ. 83/2019 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (ΦΕΚ 121/τ.Α’/09.07.2019).

ζ) του π.δ. 84/2019 «Σύσταση και κατάργηση Γενικών Γραμματειών και Ειδικών Γραμματειών/Ενιαίων Διοικητικών Τομέων Υπουργείων» (ΦΕΚ 123/τ.Α’/17.07.2019).

Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε

Την ανάθεση καθηκόντων στην Αναστασία Γκίκα του Χρήστου, με Α.Δ.Τ.: ΑΝ 146885, εκπαιδευτικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΠΕ 06 Αγγλικής Γλώσσας, μετακλητής Γενικής Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με βαθμό 1ο της κατηγορίας ειδικών θέσεων.

(Αριθμ. βεβ. Γ.Δ.Ο.Υ. 5419/02.08.2019 του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων). (Αριθμ. 1231119132/02-8-2019 βεβαίωση εγγραφής στο Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου).

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Δείτε την απόφαση εδώ 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_notebook_phone_alfavita.jpg
Νέα εφαρμογή για εκπαιδευτικούς - Προσλήψεις Ενισχυτικής Διδασκαλίας: Υπολογισμός προϋπηρεσίας
Προσλήψεις Ενισχυτικής Διδασκαλίας: Αναβαθμίστηκε η εφαρμογή για τις περιοχές πρόσληψης
Νέα εφαρμογή για εκπαιδευτικούς - Προσλήψεις Ενισχυτικής Διδασκαλίας: Υπολογισμός προϋπηρεσίας
diagonismos asep
ΑΣΕΠ: Και οι εκπαιδευτικοί συμμετέχουν στον 2ο Πανελλήνιο Γραπτό Διαγωνισμό
Όπως και στον 1ο Πανελλήνιο Γραπτό Διαγωνισμό ΑΣΕΠ έτσι και στον 2ο αναμένεται να συμμετάσχουν πολλοί νέοι εκπαιδευτικοί διεκδικώντας μέσω ενός...
ΑΣΕΠ: Και οι εκπαιδευτικοί συμμετέχουν στον 2ο Πανελλήνιο Γραπτό Διαγωνισμό
Βαν Γκογκ
O VanGogh και το βιβλίο…
Όταν η τέχνη “συναντά” το βιβλίο, σπουδαία έργα δημιουργίας ξεπηδούνε. Όταν δεν δε η τέχνη υπηρετείται από τον Βαν Γκογκ, τότε μικρά όμορφα θαύματα...
O VanGogh και το βιβλίο…
meth-koronoios-giatroi-nosokomeio
Ηλικία και Covid-19: Ανατροπή ή επιτάχυνση της φυσικής πορείας; Οι αντιφάσεις και οι προειδοποιήσεις των ειδικών
Γνωστικές Διαταραχές και Long Covid: Ο Αγώνας για Ανάρρωση και τα Ανησυχητικά Δεδομένα
Ηλικία και Covid-19: Ανατροπή ή επιτάχυνση της φυσικής πορείας; Οι αντιφάσεις και οι προειδοποιήσεις των ειδικών