Παράταση για λειτουργικά κενά- Να υπολογιστούν σωστά (Έγγραφο)
Παράταση για λειτουργικά κενά

Παράταση κατά μία (1) ημέρα της προθεσμίας για την καταχώριση των λειτουργικών αναγκών δίνει το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων στις Δ/νσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης και στις ΠΔΕ της χώρας.

Η παράταση, όπως αναφέρει το έγγραφο του ΥΠΑΙΘ, δίδεται με αφορμή τις πρόσφατες αποσπάσεις μονίμων εκπαιδευτικών και κατόπιν σχετικών αιτημάτων των Διευθύνσεων.

Ετσι έως σήμερα Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2019 το πληροφοριακό σύστημα ΟΠΣΥΔ θα παραμείνει διαθέσιμο για την καταχώριση των σχετικών στοιχείων από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και στη συνέχεια οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (ΠΔΕ) θα ολοκληρώσουν τη σχετική διαδικασία μέχρι και τη Δευτέρα 23/09/2019.

Τέλος το Υπουργείο επισημαίνει πως επειδή παρατηρούνται σημαντικές αποκλίσεις σε σχέση με τα εναπομείναντα κενά από την Α’ Φάση προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών, εφιστά την προσοχή στον ορθό υπολογισμό και καταχώριση των αναγκών προκειμένου: Nα  αποφευχθούν  στρεβλώσεις.

Nα  διαφυλαχτεί το αδιάβλητο της διαδικασίας προσλήψεων. Να διαφυλαχθεί η επιτυχής υλοποίηση των προγραμμάτων ΕΣΠΑ .


Δείτε αναλυτικά το Εγγραφο του ΥΠΑΙΘ

Μαρούσι, 20-9-2019

Αρ. Πρωτ. 146241/Ε1

ΘΕΜΑ: «Καταγραφή λειτουργικών κενών/πλεονασμάτων»

Με αφορμή τις πρόσφατες αποσπάσεις μονίμων εκπαιδευτικών και κατόπιν σχετικών αιτημάτων σας, σας γνωρίζουμε ότι παρατείνεται κατά μία (1) ημέρα η προθεσμία για την καταχώριση των λειτουργικών αναγκών των περιοχών ευθύνης σας. Ειδικότερα το ΟΠΣΥΔ θα παραμείνει διαθέσιμο για την καταχώριση των σχετικών στοιχείων από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης μέχρι την Παρασκευή 20/09/2019, προκειμένου στη συνέχεια οι οικείες αυτών Περιφερειακές Διευθύνσεις να ολοκληρώσουν τη σχετική διαδικασία μέχρι και τη Δευτέρα 23/09/2019.

Κατά τα λοιπά – και δεδομένου ότι από ενδεικτική ανάλυση των ήδη καταγεγραμμένων κενών παρατηρούνται σημαντικές αποκλείσεις σε σχέση με τα εναπομείναντα κενά από την Α’ Φάση προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών – εφιστούμε την προσοχή σας στον ορθό υπολογισμό και καταχώριση των αναγκών  σας,  προκειμένου  να  αποφευχθούν  στρεβλώσεις  και  να  διαφυλαχτεί,  μεταξύ  άλλων,  το αδιάβλητο της διαδικασίας προσλήψεων και η επιτυχής υλοποίηση των προγραμμάτων ΕΣΠΑ .

Η

ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

ΜΑΡΙΑ ΔΟΚΟΥ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

laptop
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
Σύμφωνα με τον οδηγό του ΚΕΠΕΑ της ΓΣΕΕ, οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα δεν δικαιούνται μόνο την ετήσια κανονική άδεια, αλλά επιπλέον 25...
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
DASKALOI
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
Διορισμοί και προσλήψεις εκπαιδευτικών - Ο προγραμματισμός και το πρόβλημα με τις οργανικές θέσεις
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
funds
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
Η τάση εξαγοράς ιδιωτικών σχολείων από πολυεθνικούς εκπαιδευτικούς ομίλους και επενδυτικά funds δεν είναι μια απλή οικονομική πράξη. Αντιθέτως,...
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
ikoniki pragmatikotita
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;
Σχολείο χωρίς τάξη: Ποια είναι τα όρια της εξ αποστάσεως μάθησης; Το ψηφιακό σχολείο ως υποκατάστατο της αληθινής επαφής
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;